No, můj návod to není, je uveden v příručce k autu. Ale k tomu programování: ano, klíč se po rozsvícení diody vytáhne ze spínací skříňky.
Já jsem dělal původně při programování chybu v tom, že jsem tlačítko s jednou šipkou po bliknutí diody v dálce pustil a pak mačkal tlačítko se dvěma šipkama. Proto jsem v návodu zdůraznil, že je nutno po celou dobu držet tlačítko s jednou šipkou, tzn. i při mačkání druhého tlačítka se dvěma šipkama.
Teď už si to přesně nevybavuju, ale myslím, že po prvním tlačítku mi dioda v dálce taky jenom jednou blikla.
Samozřejmě nevylučuju, že problém můžeš mít někde jinde, tohle je ale pokus, který nic nestojí a stejně to budeš muset provést, pokud je porouchané něco jiného, neboť po opravě pravděpodobně bude rozladěna synchronizace.
Ještě můžeš ověřit, zda vůbec dálka vysílá impulsy. Dá se to vyzkoušet pomocí digi foťáku, na jehož displeji uvidíš, zda se infradioda v dálce rozsvítí po zmáčknutí některého z tlačítek.
_________________ Toko
Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023 Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké
|