fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=30800
Stránka 1 z 1

Autor:  milalof [ 18 říj 2010 13:09 ]
Předmět příspěvku:  Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr, kontrolky, světla potkávací a dálková

Ahoj, jak postupovat při opravě escorta r.v.98 při závadách??
Zprvu se mi ulomil knoflík ventilátoru, klima stále šla, jen otáčet nešlo. Větrák foukal stále na 3stupeň
Později se spustil jen občas po zapnutí klíčku.
Čudlík vyměněn ventilátor se netočí.
14dnů na to elektrická apokalypsa najednou přibyly poruchy na:
Všech kontrolkách a nefunkční světla (potkávací i dálková)
Krátkodobé řešení:
Proházeli jsme relátka a nepomohlo to. (měli by být tedy funkční)
Provizorní řešení dali jsme kus drátku jako by bylo relátko od dálkových světel spojeno a dálková světla i kontrolka na dálková nejednou jdou.
Proč se tedy Relé dálkových , potkávacích světel a kontrolek nespínají??
Že by odešli všechny najednou??
Jak vyndám tu pojistkovou skříň.
Teď tam mam spínače jak na baráku místo rélé..
Díky za informace.. :(

Autor:  Ford [ 18 říj 2010 14:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

přeletovat pojistkovku je tady toho spousty stačí jen pohledat

Autor:  milalof [ 18 říj 2010 15:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

Také jsem si to myslel, ale nevím jak ji vyndat. Ještě se poslední dobou občas ozývá od kol křupání a sháním takový plastový střed ve kterém je usazeno autorádio.Zlomil se..Jinak jízdní vlastnosti se zhoršují. Zprvu auto neplavalo ani při rychlostech nad 200km/h teď už nedrží stopu tak dobře. Pocit bezpečí se pomalu vytrácí nad 180km/h.
Není to častá rychlost, tak to tolik nevadí, ale mohlo by to souviset. A motor jako by byl o něco hlučnější a téměř pokaždé mi poslední dobou (zejména při kratší jízdě) zůstane pod autem loužička. Déšť ji nesmyje. Asi olej. Ten mnoho neubývá. Ubyl jen jednou cca před 4tis km (dolito litr) od té doby je ho stejně..
Napadá vás čím to?
Jinak, nikdy jsem Escort nechtěl, ale přesvědčil mne, že je o moc lepší, než třeba octavie.
Síla, pohodlí, přesné řízení, odkládací prostory, jednoduché zvětšení kufru na velkou užitnou hodnotu pro hatchback. Vše je přesně tam, kde má být, a spotřeba je sice větší ,ale únosná. Celé dva roky bez jediného problému (věřil jsem, že doveze vždy. Také mne každou jízdu udivoval dostatečným zrychlením ), až teď, jako by to skvělé auto šlo do kopru :cry:

Autor:  Michal Ševeček [ 20 říj 2010 21:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

a co máš přesně za esco?

Autor:  milalof [ 21 říj 2010 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

Je to Escort r.v. 98 Nějaká US verze 1.8 Zetec. Nevěděl jsem, že můžou být escorty tak dobrý.
V papírech to má jen asi 85KW, ale jede dobře. Navíc je to úplně nenápadný auto.
Někdo tam dal i central na DO, což jsem u escorta nečekal. Také se mi líbí spozďovač zhasínání světla a úložný prostor na palubce u spolujezdce.

Autor:  crazyape [ 17 lis 2010 22:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

No to ja bych teda radsi octavii nez escorta le budiz :D

Jinak pojistkovou skrin ti mohu opravit mas-li zajem.

Autor:  milalof [ 18 lis 2010 12:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

crazyape píše:
No to ja bych teda radsi octavii nez escorta le budiz :D

Jinak pojistkovou skrin ti mohu opravit mas-li zajem.


Kolik za opravu budeš chtít?

Jestli vůbec můžeš bydlíš v Praze?
( Jít 2x na poštu a čekat by bylo utrpení )

Autor:  crazyape [ 18 lis 2010 12:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

SZ

Autor:  milalof [ 28 lis 2010 22:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

Ahoj, tak jsem se pokusil přeletovat. Spoje byly dost zašlé, po přeletování se sice leskly a vodily.
Dal jsem tam spoustu cínu. Ty přestřihané nožičky jsem neměnil pouze spájel dohromady s použitím trochy pájecí kapaliny, ale narazil jsem na problém se zapojováním konektorů.
Na přední desce (tam kde jsou relátka) mam jen jeden konektor čtyřpin, ten se vejde jen na své místo, ale v levém rohu je ještě jeden a ten nemohu najít. Víte jestli tam musí/sel být?? K čemu je? Jinak na zkoušku bez něj závady přetrvaly auto navíc nejde nastartovat a centrál se sotva zamkne, jako by byla baterka slabá.
K čemu je tento konektor a od čeho jde?
Obrázek

Děkuju za vaší pomoc.
PS: Zde moje a původní spoje.
Obrázek

Autor:  Ford [ 28 lis 2010 22:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

ted si nejsem jistý ale jeden ztěch 4pinů je od spínačky

Autor:  milalof [ 28 lis 2010 23:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

Zkusím tedy pohledat u Spínací skříňky. Před chvilkou jsem koukal na nějaký obrázek, kde u pojistkovky nepřeletoval jen spoje, ale i cesty. A to jsem neudělal. :-(

Autor:  milalof [ 04 pro 2010 18:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

Ahoj, nedaří se mi vrátit zpět pojistkovku. Zní to divně, ale nemohu najít jeden z konektorů na připojení do pojistkové skříně. Ani nevím jestli byl před tím zapojen. Jediný rozdíl, že auto dříve jelo a teď po zapojení (bez jednoho konektoru) Má stále závady a navíc nemohu startovat, abych dojel do servisu.
Jestli si můžete někdo udělat čas 2hodiny, pomoct mi to zapojit, aby to aspoň znovu jelo a nechtít po mě šílenou sumu peněz, tak prosím napište.
Bydlím i pakruju Vojenské Nemocnice na Praze 6.

Autor:  crazyape [ 04 pro 2010 19:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém zprvu ventilátor, pak otáčkoměr, teploměr, palivoměr

Jak nemuzes najit konektor? Ja jsem Z Roztok takze klidne dojedu...

nic to teda vubec nedela?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/