Zdravim! Pakliže je ta Tvá spínačka stejná jako ostaní fordí, tak by z ní měly koukat cca čtyři tlusté dráty. Označení a barvy neznám, ale dalo by se to vyčíst ze schémat, co máme i tady(ovšem já se teď na ně nedostanu).
Ale ve zkratce vodiče:
1) měl by býti tvrdý přívod +12V od baterky ... asi číslo (30)
2) odvod při "první" poloze klíčku -> např. aby fachčilo radio a pod... asi označeno (R)
3) odvod na "zapalování" -> rozsvítí se kontrolky, oživí RJ(nevým jak u kamen
), zapne žhavení apod... asi číslo (15)
4) odvod napětí na kotvu(elektromagnetický spínač) starteru a to je ten, co hledáš... asi číslo (50)
Jak říkám, za čísla neručím, jelikož se teď do toho nemůžu kouknout
Při startování(tj ta poloha "na péro...") se spíná jen starter.
Jinak předpokládám, že jsi si již zkusil změřit/ověřit, zda jde napětí na kotvu starteru při startování
Kolik stojí spínačka netuším, ale asi to nebude "za 500,-". Hlavně by potom bez přehazování/rozebírání byl klíč navíc/jiný. Kotva starteru by měla brát tak +/- 10A.
Rozebírat spínačku Ti moc nevím. Už jsem se o to párkrát pokoušel, ale jěště jsem se do ní nedostal. Zámky ve dveřích jsou proti tomu brnkačka, nebo nejsem ten správný kasař
S tím tlačitkem mimo: bývalka měla/má otce vozíčkáře a ten už nebyl schopen otočit klíčkem, když mu to někde chcíplo(u Favorita se tam dostat, když měl ruční řízení, bylo občas umění i pro mne) tak jsem mu vedle přístrojovky přidělal klasický "červený centrál stop tlačítko-hříbek" a natáh paralérně ke starteru kablíkem 2.5mm. Fachčilo bez problémů, akorát to má jednu nevíhodu: kdykoliv se to tlačítko zmáčkne, tak se roztočí strater. Sice to ničemu nevadí, jelikož když není klíček v poloze "zapalování", tak to nachytne, ale třeba když si s tím někdo bude hrát na parkovišti a bude tam rychlost...
Ošetřit by to šlo relátkem, ale já chtěl maximální spolehlivost.
Tak asi tak...