fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 18:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 21 pro 2011 11:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Můj kombík (Escort MKVII, rok výroby 1996, 1,6 benzín) postihla klasická závada: Po otočení klíčkem do 2. polohy v pojistkovce sice cvakne relé, ale nezabzučí palivové čerpadlo, takže auto nenastartuje (startér samozřejmě točí, stěrače stírají, ostřikovače ostřikují...). V posledním měsíci se mi to stalo tříkrát. V prvních dvou případech si čerpadlo po mnoha pokusech nakonec dalo říci, při posledním už ne.
Protože čerpadlo bylo měněné před necelým rokem, podezřívám elektroinstalaci.
Můj první dotaz zní:
V jakém pořadí jsou zařazeny hlavní prvky napájení palivového okruhu?
Laicky se domnívám, že pořadí by mohlo být:
Pojistný spínač palivového čerpadla -> relé -> pojistka -> konektor palivového čerpadla
(Pokud se mýlím nebo jsem na nějaký důležitý prvek zapomněl, opravte mě prosím. Budu to potřebovat při hledání závady "po cestě".)

Můj druhý dotaz se týká samotného konektoru čerpadla u nádrže (dostupný z otvoru pod zadními sedadly - viz obrázek).

Obrázek

Na konektoru jsou čtyři kontakty, všechny jsem proměřil.

Obrázek

Kontakty A a B se oživí po sepnutí klíčku do 2. polohy, na kontaktech C a D je kostra.
Na kontaktu A jem naměřil 8,8 V (trvale, tedy ne jen pár sekund po zapnutí klíčku), na kontaktu B jsem naměřil 12 V (také trvale).
Zde je pro jistotu pohled na tytéž kontakty z druhé strany konektoru (kontakt E není s ničím spojený).

Obrázek

Můj druhý dotaz logicky zní: Který z těch kontaktů (A nebo B) vede k palivovému čerpadlu? (Ten druhý zřejmě vede k měřiči paliva).
A logické vyústění: Je nějaký důvod, aby na některém z kontaktů bylo nižší napětí než 12 V?
Moje předběžná a laická hypotéza zní "pojistkovka" (relé, studené spoje ap.). Předtím chci ještě čerpadlo vyzkoušet přímým napojením na baterku. Než se do toho pustím, rád bych slyšel ujištění, že to mohu zkusit (a ideálně i doporučení, které kontakty zapojit). Samozřejmě podezřívám kontakt A (ten s nižším napětím).
Předem děkuji za odpovědi.

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 21 pro 2011 12:10 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Na ten konektor vedou 2 slabé a 2 silnější kabely.Silnější jsou pro čerpadlo a slabší pro plovák.Silnější hnědý je kostra a ten druhý je napájení.Čísla na konektoru z hlavy nevím, schema mam na jiným kompu a k němu se dostanu až večer.
8,8V je tam i pod zatížením nebo na prázdno?Skoro bych tipoval pojistkovka.Jinak poředí je - Pojistka,relé,nár.pojistka a čerpadlo.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 21 pro 2011 12:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
U mně ke konektoru vedou 4 stejně silné kabely:

Obrázek

Na kontakt A vede bílý, na kontakt B vede "fialovo-oranžový" a na kontakty C a D (kostra) vedou černé.
Napětí jsem měřil na rozpojeném konektoru (z 2. obrázku), tedy bez zátěže.
Takže pojistka je ještě před relé? To by vysvětlovalo, proč mi na ní žárovička zkoušečky svítila jak zběsilá (napětí mě, blba, nenapadlo změřit), zatímco na kontaktu A jen oranžově mžourala (tam jsem to samozřejmě už měřil měřákem, ne jen od oka podle barvy žárovičky ;-)).
Takže pojistkovka se stává hlavním podezřelým.
(Kdybych měl auto u sebe a ne odstavené daleko od baráku, bylo by mnohem jednodušší si to jít rovnou vyzkoušet.)

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 21 pro 2011 13:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Proc si tady nestahnout schemata a nepodivat se do nich ?
http://www.fordfans.cz/download_el.php

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 21 pro 2011 13:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
tomin píše:
Proc si tady nestahnout schemata a nepodivat se do nich ?

Ta schémata znám, ale není na nich přesně můj typ vozu. Mně samozřejmě nejvíce zajímají "uzly", kde lze snadno měřit napětí bez demontáže čehokoliv (u auta odstaveného na rušné ulici se to dělá blbě), především na kontaktu pojistky (myslím, že by to měla být č. 33, pro jistotu jsem zkontroloval i "starší" variantu č. 14). Například v jednom schématu jsem našel posloupnost "pojistný spínač -> pojistka -> relé (v pojistkovce) -> čerpadlo".
Jde mi vlastně hlavně o základní informaci, zda je pojistka před relé (a příslušnými obvody pojistkovky) nebo až za ním a zda (pokud bude napětí na pojistce v pořádku) musím ještě kontrolovat kontakty pojistného bezpečnostního spínače (lidově řečeno toho červeného čudlíku v díře u levé nohy řidiče).

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 21 pro 2011 21:08 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Tak všechno jinak.Sled zapojení je:
1. Pojistka č.33(20A) stálé napětí
2. Relé pin3
3. Relé pin5
4. 2 varianty: bez imobilizeru rovnou čerpadlo
s imobilerem přes PATS
5. Čerpadlo pin2 (fialovooranžový)

Nárazová pojistka je na ovládacím kabelu mezi PCM a relé

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 22 pro 2011 16:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Doplňuji informace z další "diagnostické epizody", tentokrát s přímým propojením přes baterku:
kontakt A je "+" k měřiči paliva (bílý vodič)
kontakt B je "+" k palivovému čerpadlu (ano, ten fialovo-oranžový vodič)
kontakt C je "-" k měřiči paliva (vede kamsi na kostru, černý)
kontakt D je "-" k palivovému čerpadlu (vede kamsi na kostru, taktéž černý)
Takže k palivovému čerpadlu vedou kontakty B a D.
Po přímém napojení čerpadla na baterku čerpadlo poslušně zabzučí, auto nastartuje a při trvalém zapojení čerpadla motor normálně běží. Neboli čerpadlo je OK.
Takže problém bude někde "na trase".
Na kontakt B jde plných 12 V (jak vzhledem ke kostře, tak vzhledem ke kontaktu D), neboli napětí je v pořádku, přesto motůrkem nepohne. Pohledem laika z toho usuzuji, že někde je (elektrotechnici prominou) nějaké "zúžené místo" (přechodový odpor, studený spoj či co já vím), kterým se "neprotlačí" dost "ampérů", aby mohly pohnout motůrkem.
Kdybych měl pokračovat v "diagnostice", měl bych teď proměřit odpory obou inkriminovaných vodičů a porovnat je s nějakými "továrními" hodnotami (které neexistují). Tím bych asi postupně identifikoval ono "zúžené místo", ale na to skutečně nemám nervy (ani čas a na ulici ani místo).
Takže uvěřím zkušenostem mnoha zdejších borců a rovnou se zaměřím na pojistkovku. Dám si grog a zkusím ji vymontovat (alespoň proto, abych zjistil její číslo.)
Přesto prosím o odpověď:
Je moje laická úvaha, že nejpravděpodobnější příčinou bude spoj v pojistkovce, správná?
Nebo byste doporučili jiný postup?

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 22 pro 2011 18:51 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Věř, že tvoje úvaha je správná.99% pojistkovka."Ucpaný" kabel je to 1%

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 26 pro 2011 10:05 
Offline
Forďák

Registrován: 03 srp 2011 09:25
Příspěvky: 128
Nutně to pojistkovka být nemusí, ač u tohoto modelu je to vždy první diagnóza, která je jasná, občas je zdrojem poklesů napětí paradoxně zemnicí kabel, proměřil bych si odporem kostry vůči karoserii, není li tam nějaký nesmyslný odpor...z vlastní zkušenosti vím, jak to dovede zamotat hlavu a člověk zbytečně řeší něco, co je v pořádku.

_________________
"tajný angličák"
http://www.ford-escort.cz
Escort Mk.III 1.3 -> 1.8 16V/ 1.3 Tuzex/ 1.6 Express Automat AVA/ 1.6 XR3i cabrio/ Express D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 26 pro 2011 23:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Díky za tip. Pak se ovšem nabízí otázka, kam jsou ty dva černé kabely z konektoru ukostřené. Co si pamatuji (sakra, proč to nemám odstavené před barákem), celý kabel od konektoru se spojuje s tlustým svazkem drátů, který vede po podlaze na řidičově straně kamsi směrem do pojistkovky. I když kostra zpátky do pojistkovky určitě nevede.
Zítra se tam snad zase dostanu a zkusím ještě otestovat ukostření ("+" napojím z baterky a "-" propojím s kontaktem D na konektoru). Pokud se čerpadlo nerozběhne, zkusím nějak nouzově pořešit nové ukostření. Pokud se rozběhne, pojistkovka jde ven a začnu hledat někoho, kdo mi ji co nejrychleji dá do pořádku.
------------
Mimochodem: Návod na demontáž pojistkovky tu je, mám ho stažený. Kryt na palubce mám odšroubovaný, spodní děrovaný krycí plast vytažený.
Jen se pro jistotu ptám: Ty sdružené konektory jsou v pojistkovce jen tak naražené nebo jsou zajištěné nějakými "packami"? Pouhým tahem pomocí prstů vytáhnout nejdou (naposledy jsem to marně zkoušel ve tmě a poslepu), takže mě zajímá, zda stačí jen silou zapáčit (třeba za okraj konektoru šroubovákem), nebo zda musím "někde" konektor nějak "odjistit".

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 27 pro 2011 00:46 
Offline
Forďák

Registrován: 03 srp 2011 09:25
Příspěvky: 128
Ano, každý konektor má pojistku proti samovolnému opuštění pozice, plus jsou tam silové kabely našroubované matkami na rozměr klíče č.10, lepší je ovšem malá ráčna a ořech, neb jsou zapuštěny...

Lituju vás že to tam musíte patlat na ulici, mít se tam jak dostat, tak si s vámi radostně ponadávám nad éterickou konstitucí onoho fordího výrobku...

_________________
"tajný angličák"
http://www.ford-escort.cz
Escort Mk.III 1.3 -> 1.8 16V/ 1.3 Tuzex/ 1.6 Express Automat AVA/ 1.6 XR3i cabrio/ Express D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 27 pro 2011 02:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Erika XR píše:
Ano, každý konektor má pojistku proti samovolnému opuštění pozice...

Důležitá informace, díky! Už jsem byl připravený to páčit šroubovákem podle hesla "když to nejde silou, použij ještě větší sílu".
Naštěstí mám na pár dní půjčené staré Mondeo, takže auto na laně poputuje z ulice alespoň k nám dovnitř do školního areálu, kde se budu moci válet po trávě do sytosti.
Návrhy na případná řešení (teď jsem byl veřejně odhalen, díky komu mé auto vůbec jezdí) už samozřejmě vyřídím přes SZ nebo mail, abych vlákno nezasíral soukromými OT.

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 28 pro 2011 02:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Jen letmo doplňuji další díl z telenovely na pokračování:
Po propojení "+" přímo z baterky a kontaktu D na konektoru se čerpadlo normálně rozběhlo, po propojení kontaktu B na konektoru a "-" přímo z baterky zůstalo nečinné. Neboli chyba není v ukostření (kontakt D), ale v přívodu "+" na kontakt B, kde je sice napětí, ale nedostatečný proud.
Nebudu tedy dále koumat a pojistkovku rvu ven.
Z půlhodinové (a zatím neúspěšné) frašky na téma "demontáž" pojistkovky doplňuji pro stejné nešikovné trotly jako já:
Dlouhé konektory mají na jedné straně pérovací pojistnou páčku, kterou musíte zmáčknout (směrem do středu konektoru) a na té straně pak konektor vypáčíte ven a vyndáte. Na opačné straně mají konektory jen jakýsi válcový nálitek, který zapadá do žlábku v pojistkovce, takže je lze vyndat jen v tehdy, je-li opačný konec uvolněný a lehce vyklopený směrem od pojistkovky. Upevnění konektoru do pojistkovky probíhá přesně opačně - nejdříve nasadit konec s "válečkem" do žlábku, pak opačný konec přitlačit, až zaklapne pojistná páčka.
Krátké konektory žádnou pojistku nemají, jdou "vyviklat" ven pomocí prstů.
K odšroubování vodiče na spodku (upevněného matkou) skutečně musíte použít ořech, protože na klíč i na kleště je matka zapuštěná příliš hluboko.
(Právě na nepřítomnosti ořechu moje dnešní komická epizoda ztroskotala.)
Pokračování zítra - a jsem si jist že poslední, protože pokud nepůjde pojistkovka vyndat ani pak, vezmu na ni pajcr bez ohledu na následky, protože nervy mám jen jedny.

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 28 pro 2011 03:24 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Neztrácej nervy.Až ji budeš vyndavat a vracet zpátky po páté, stíháš to za 10 min.Až budeš povolovat ty matky, bacha je tam stálé napětí a nic ho nezastaví.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 28 pro 2011 03:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
odpojená baterka a je po nebezpečí...což se obvykle před činnostmi jako výcuk pojistkovky dělá...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 28 pro 2011 03:55 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Jasně, pro běžné opraváře je to samozřejmost.Bohužel spousta lidí to prostě riskne a někdy to skončí dobře a někdy ne.Zrovna minulý týden jsem mluvil se zákazníkem a přiznal se, že vyndaval altík a skoro mu shořelo očko v ruce.Ještě mi ukazoval šlic na dlani.Prý má kódové rádio. :(

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 28 pro 2011 17:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Je venku, mrcha!
Pro stejné mamuty jako já, kteří nedisponují ani rozměry trpaslíka, aby se vešli pod pojistkovku, ani zručností gynekologa, takže vše řeší poslepu a s grácií mastodonta, dodávám:
Ta potvora pojistkovka je zezadu ještě přichycená k jednomu svazku kabelů pomocí docela festovní elektrikářské stahovací pásky, kterou musíte přecvaknout. Na odšroubování matky vodiče (na spodku, vlevo) potřebujete gola ořech "desítku" (v návodu, který je zde ke stažení, je sice napsaná matka M6, ale to je označení závitu, nikoliv velikost klíče), ideálně s prodlužovacím nástavcem. Matka je upevněná k vodiči, takže ani po sebedelším vytáčení vám nespadne do ruky (jak jsem marně čekal). Teprve pak budete moci skříňku natočit, potáhnout po kolejnici k sobě a levý čep (pravý jste už dávno vypáčili z úchytu) kdesi uprostřed kolejnice dírou vyndat.
Pak si radostně na horním krytu přečtete číslo, abyste zjistili, že máte ten nejběžnější typ, jaký existuje (96AG14A073EA) a že zvenku stejně poznáte prd.
Děkuji všem za trpělivou snahu poradit diletantovi, jakož i za výdrž při čtení mé frašky na pokračování.

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 20 led 2012 17:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Doplňuji závěr, aby vlákno přineslo budoucím čtenářům alespoň nějakou informaci:
Ano, příčinou poruchy napájení palivového čerpadla byl špatný spoj v pojistkovce. Po jejím přepájení (v autoelektrikářském servisu to udělali za půl dne a účtovali si 1500 Kč) auto v pohodě funguje.
Mimochodem, čistě teoreticky jsem se zeptal, co by dělali, kdyby pojistkovka byla naprosto neopravitelná: Prý by mi nabídli zakoupení nové, což by údajně přišlo na nějakých bratru 4500 Kč. Kdesi jsem tu četl příspěvek z roku 2009, že někdo kupoval novou pojistkovku do Escorta za 3700 Kč, takže ta částka (se započítáním "zkvalitnění" cen a daní) zhruba odpovídá.
--------------------
P.S. pro ty, kteří budou poprvé montovat pojistkovku nebo je budou bez předchozích zkušeností vícekrát přehazovat, aby je například vyzkoušeli: Odpojené konektory prostříkněte sprejem na kontakty nebo "WéDéčkem" konektory pak snáze zacvaknou dovnitř a hlavně poté půjdou mnohem snáze vyndat ven.
A skutečně, když to budete dělat popáté, zvládnete to už poslepu a do 10 minut.

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2014 05:32 
Offline
Nováček

Registrován: 19 kvě 2014 05:26
Příspěvky: 1
Dobrý den.
Tak už mi to taky dělá.
V mém případě je to ale špatný kontakt v konektoru, nebo je překroucený kabel těsně nad ním.
Má drahá polovička musela včera sedět vzadu se sklopenou sedačkou a konektor za jízdy přidržovat ve vodivé pozici :mrgreen:
Otázka je možná hodně hloupá, ale odpověď neznám: Jak ten konektor odpojit?
Na obrázcích v tomhle vláknu jsem viděl jakousi drátěnou pojistku na tom konektoru. Ta se stlačuje, nebo odklání?
A lze to udělat dírou pod sedačkou?
(MKVII 1998 1,6 16v zetec)

Předem díky za odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení palivového čerpadla
PříspěvekNapsal: 10 zář 2014 20:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
:mrgreen: zatlačíš vytáhneš :-D dobrá diagnostika většina lidí na to nedojde ... :-D šikovná ženská je fakt že je to lepší než tlačit:-)
Ten konektor bývává zatuhlý si na něj posviť a přijdeš na to ;-)

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz