fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 09 kvě 2024 10:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pomoc s elektrikou
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2012 16:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 led 2008 17:54
Příspěvky: 187
Bydliště: Praha 10
mám pár problémů
1) nefunguje mi el. otevírání kufru (motorek funkční, spínač na zámku spíná, kabely k vypínači a poté až k řídící jednotce centrálu v pořádku), zkoušel jsem snad už úplně všechno, zjistil jsem že (+) kabel co vede do motorku vede z řídící jednotky od centrálu, sice nevím proč, ale asi to má nějaký důvod, každopádně jsem i tu zkoušel vyměnit, jednou to odemklo a pak zase nic, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost, nebo ještě napovědět co zkontrolovat, pojistky všechny v pořádku
2) nevíte někdo na jakém svazku je konektor pro napájení vyhřívaných ostřikovačů?
3) nevíte někdo na jakém svazku je konektor pro spínač hladiny v nádobce odstřikovačů a napájení samotného motorku?
4) kam má být originál připojené napájení el. střešního okna,
4) nemáte někdo kompletní el. schéma včetně motorové elektriky (RS 2000),
5) řešil někdo úpravu el. instalace pro bi-xenony angel eyes a denní svícení.
Díky za jakoukoli radu, či navedení na vyřešení problému

_________________
RS2000 16V už konečně doma, ale práce ještě jak na kostele


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pomoc s elektrikou
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2012 07:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Plusovej kabel do motorku odskoku kufru vede proto, že se kufr dá potom otvírat i dálkou - pokud to dálka umí - a naopak nesmí jít otevřít za jízdy (tedy pokud běží motor) a když je zamknuté celé auto. Takže jako první bych zkontroloval ukostření celých zadních vrat - ale s blbou kostrou by blbnul i stěrač, ohřev, mlhovky (pokud máš mk6+) atd..
A pokud je jinak vše opravdu ok, tak to může způsobovat nějaký stav, že jednotka centrálu si "myslí", že kufr nesmí odemknout. A to můžou být ty dva případy, buď si myslí, že je auto zamknuté (ale to byblbnul i centrál a to asi není ten případ) anebo si myslí, že je auto nastartované. Tedy to chce opravdu schéma (no šlo by to i bez něj, ale podstatně déle) a zjistit, který drát jde od jednotky do pojistkovky na relé "engine running" a projít ho, jestli se na něj někde nedostává napětí z jiného drátu.
Ostřikovače jsou napájené stálým plus (po zapnutí zapalování) a já to měl na stejném svazku jako ohřev čelního okna. Opět, záleží na tom, jaký máš mark, na mém ex mk7 to byl jeden z těch dvou velkých oválných konektorů u čerpadla ABS.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz