fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zapojení orig. Imo
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=36829
Stránka 1 z 1

Autor:  u2island [ 13 čer 2012 21:37 ]
Předmět příspěvku:  Zapojení orig. Imo

Čau,
mám tu originální imobilizer z Escorta Mk7 ,orig klíče, snímací kroužek, ŘJ motoru,dekodér na čerpadle....
Potřeboval bych tenhle imobilizér dát do jinýho auta (Fiat), bylo by možný to nějak implantovat?
Myslím tím třeba,že vyvedu z RJ imobilizeru FORD drát na spínání relé,třeba od napájení RJ motoru FIAT.
Má s tím někdo zkušenost? Šlo by to jen s tou RJ imobilizeru,tj. bez RJ motoru?

Dík.

Autor:  u2island [ 26 čer 2012 23:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapojení orig. Imo

Nenašel jsem tu nic k MkVII imobilizeru. Nemáte doma někdo aspoň schema? Nebo radu? Pokud si to RJ imobilizeru vyměňuje s RJ motoru signály,tak je to k ničemu a tak nějak očekávám,že to jinak nebude.
Dík.

Autor:  Wizzy [ 27 čer 2012 07:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapojení orig. Imo

Imobilizér je součástí řídící jednotky. Přečte si klíč, pak pustí napětí do čerpadla a startéru. Takže ho z té fordí EEC nijak nevykucháš. Jedině to udělat tak, že jednotku normálně zapojíš na baterku a spínačku a buď čidlama, nebo různýma odporama a relátkama jí nasimuluješ přítomnost motoru a příslušné bižuterie. Zjistíš si, kde se na jejím konektoru po vyhodnocení immobilizéru objeví 'alles gute' (napětí pro palivové čerpadlo, pro startér, v tvém případě asi napětí na stop ventil, atd...) a tam si nahodíš spínací relé pro řídící jednotku té splašené sekačky (FIATu), potažmo i relé pro jeho startér. Tolik asi zhruba řešení za těchto výchozích podmínek. Podle mě je to ale moc drbání s malým výsledkem a spooousta kurvítek a zdrojů problémů..radši bych šel cestou nějakého tajného spínače.

Autor:  u2island [ 27 čer 2012 09:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapojení orig. Imo

Dík Wizzy. Sem si říkal,že když už má Escort oddělenou RJ ima a RJ motoru, našel by se mezi nima aspoň jeden šlauch, kterej po synchronizaci s klíčkem pustí nějaké napětí,apoń na jeden šlauch. Ale vzhledem k tomu,že nemám schéma zapojení, tak je to trochu loterie.

Autor:  ferguson [ 27 čer 2012 11:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapojení orig. Imo

pripojim sa do temy, ale s niecim inym. Auto mi niekedy zle startuje a mam podozrenie na imobilizer. Vzdy ked mi ta kontrolka pod hodinami nezasvieti, tak mi to dlho toci (pripadne klepnem na plyn) tak to naskoci. Myslite, ze by tam mohlo byt nieco zle?

Autor:  u2island [ 27 čer 2012 11:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapojení orig. Imo

Spávně ta kontrolka při startu ani svítit nemá, svítí jen při otočení do kontrolek (asi 3sekundy),pak musí zhasnout a být zhaslá.
Problém by mohl nastat,pokud máš kolem FORD klíče nějaký přívěšky nebo ostatní klíče,který stínějí patronu s kódem (uvnitř klíčku),pak dochází k špatné synchronizaci.
Takže v tomhle bych hledal 1. problém.

Michal.

Autor:  ferguson [ 27 čer 2012 11:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapojení orig. Imo

No mam tam taku kovovu mincu do kosika, skusim to dat dole.

Tie 3 sekundy su mi jasne, len niekedy sa to nerozsvieti a potom to blbo startuje. Vcera som si napriklad vsimol, ze mi to nezasvietilo a starter urobil asi 2 otacky, potom to bliklo a motor hned naskocil. Pripada mi to ako keby nejaky zly kontakt alebo co.

Autor:  u2island [ 27 čer 2012 12:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapojení orig. Imo

Jestli to není pojistkovka :)
Ani bych senedivil.

Autor:  ferguson [ 27 čer 2012 13:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapojení orig. Imo

No bol som to odskusat, ale ked som dal dole z klucov privesok tak to iste. Kontrolka nezasvietila.
A este jeden poznatok-ked mi to nezasvieti a potom to zle startuje, tak sice to naskoci, ale ide to na cca 1200 otacok, ale len na 3 valce. Po cca 20 sekundach naskoci aj 4-ty valec a otacky sa ustalia ako ma byt.

Autor:  u2island [ 27 čer 2012 18:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapojení orig. Imo

Mě to příjde, jako by ti blblo napájení jednotky. Sice Escorta benzina nemám,ale mám takovej pocit,že při vypnutí napájení se vymaže i vnitříní paměť adaptačních hodnot, takže chvíli trvá,než si zase jednotka tzv. zvykne, proto ten zvýšenej volnoběh asi.
Rozpojit,zapojit kontakty na jednotkách (imo,Rj motoru) zahejbat s pojiskama/relátkama/konektorama na pojiskovce.... Já bych to skusil, včera jsme tak rozchodili klimatizaci na benzínu :)

Autor:  ferguson [ 27 čer 2012 19:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zapojení orig. Imo

kazdy tip je dobry. Tak to zajtra skusim. Dik

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/