fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Problém s ukazatelem paliva a teploměrem http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=3775 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 20 říj 2005 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | Problém s ukazatelem paliva a teploměrem |
Zdravím, pořídil jsem si Forda Escorta 1,6 r.v 1997 a mám takovýto problém či dotaz. Ukazatel paliva stále ukazuje množství paliva v nádrži i pokud mám vypnutý zapalování (klíčky úplně vytáhlé ze zapalování), je to normální?? Neměla by rafička po vypnutí zapalování "spadnout" na nulu?? Druhý problém mám s ukazatelem teploty chladící kapaliny, tan pro změnu je stále " na nule" po zapnutí motoru se sice rafička zvedne asi tak o max. 1-2mm, ale na této hodnotě zůstává po celou dobu jízdy. Není problém v zapojení těchto dvou ukazatelů, protože oba jsou vlastně na společné "desce". Děkuji moc za odpověď. |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 20 říj 2005 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
palivo zustava - v poradku teplota - spatne, zkus si premerit kolik to dava el. |
Autor: | mrazik [ 20 říj 2005 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Benzínová ručička je normální, takhle to je od modelu MKV. Teploměr bude potřebovat nové čidlo - je na tělese termostatu směrem dolů. |
Autor: | Xfield [ 20 říj 2005 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrazik píše: Benzínová ručička je normální, takhle to je od modelu MKV. .....
jen trochu upřesním - takhle se chová ručička i u některých modelů MK IV. |
Autor: | Wizzy [ 21 říj 2005 07:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě ručičky teploty i paliva po vytáhnutí kíče zůstanou taky viset, je to normální. (MKVII) U té teploty může být špatné buď čidlo, nebo termostat, viz http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3451. |
Autor: | mrazik [ 21 říj 2005 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Xfield já co měl doma palubku z MKIV, tak se ukazatel benzínu vracel do nuly. To bylo závislé na výbavě nebo jen typ palubky ? |
Autor: | Xfield [ 21 říj 2005 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zřejmě to závisí na typu palubky - nejdřív jsem měl tu s hodinama a tam po vypnutí padala ručička dolů. A teď mám (tu hezčí ) s otáčkoměrem a tady nepadá. |
Autor: | Návštěvník [ 21 říj 2005 23:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
xfield má pravdu Ta s hodinama : rafička klesá . S otáčkoměrem : ne |
Autor: | PH [ 22 říj 2005 22:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, palivomer u mk4 (v mem pripade xr3i) nepada. To je proto, aby si pripadny zlodej nahodou nevybral auto s prazdnou nadrzi ,-))). Teplomer lze jednodusse vyzkouset tak, ze zapnes motor, nechas auto stat a pockas, az se zahreje natolik, ze sepne vrtule u chladice. V te chvili by mel teplomer ukazovat nekde k hornimu konci napisu NORMAL a vypne se zase az je uprostred. Kdyz to bude ukazovat dobre mas v haji termostat a kdyz spatne, tak cidlo nebo budik (to je ale dost nepravdepodobne). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |