fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 09 kvě 2024 00:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 29 srp 2012 22:44 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2010 22:43
Příspěvky: 94
ok,dík....pokusím se prubnout ještě někoho tady a kdyžtak se ozvu a domluvíme se nějak


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 05 zář 2013 15:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2013 19:37
Příspěvky: 108
Bydliště: Hrádek nad Nisou
ahoj všichni. Potřebovala bych poradit. Dneska jsem po dovolený po 14 dnech přišla k autu a chtěla ho odvýzt domů (bylo u rodičů v garáži), ale už jak jsem ho chtěla odemknout jsem věděla že je ko. Dálkový bez reakce a centrál jakbysmet. Kufrem jsem teda vlezla do auta, odemkla ostatní dveře (ty jediný co jdou u spolujezdce otevřít klíčem byly hodně u zdi), otočila jsem na druhou polohu klíčem a ani kontrolky už se nerozsvítily. Baterka uplně vycucnutá. Vyndali jsme ji, píchli na nabíječku a teď se teda nabíjí, ale nevím co jí vybilo. Před odjezdem jsem všechno zkontrolovala, nic nesvítilo, rádio bylo vypnutý. Alarm nemám. Poslední dobou jsem měla i problémy se startem a i na jarní prohlídce ve Fordu mi řekli že mi málo dobíjí baterka (byla na 50% při zahřátým motoru a asi 15 km jízdy). Teď když si to spojim, tak bych řekla že delší dobu mi to tam něco pěkně vycucává. Baterka je půl roku stará. Nedá se to doma někde nějak zjistit co mi to tam žere? Nějak proměřit, jít po kabelech a tak..? Dokonce jsem delší dobu pozorovala, že když přišlápnu na volnoběh plyn, tak se mi víc rozsvítí veškerý osvětlení, jak vnitřní, tak palubovka, tak osvícení čudlíků. Doteď jsem to neřešila, ale asi to bude mít nějakou souvislost. Poraďte prosím... :( Předem moc díky

_________________
Ford Escort 1.8 TD combi, 66kw, r.v.1996, zelená metal...nejlepší auto :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 05 zář 2013 17:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
To přidání osvětlení, když přidáš plyn, to udělá jen poprvé, když nastartuješ?
Nebo to nějak kolísá pořád?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 06 zář 2013 00:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2013 19:37
Příspěvky: 108
Bydliště: Hrádek nad Nisou
to kolísá pořád. sešlápnu plyn - rozsvítí se, pustim plyn - pozhasne. Jako svítí to pořád "normálně", jen kolísá intenzita osvětlení. Jeden známej mi říkal, že to může být ukostření od motoru. Ale stejně bych potřebovala vědět víc a hlavně nějakou radu co s tim já doma s měřákem, trochu šikovnejma rukama a něčim málo v mozku zmáknu. Věřím tomu, že zítra tam hodim nabitou baterku a zas budu normálně dál jezdit a trápit ty starty, ale asi to není moc dobrý to nechat bejt :-(

_________________
Ford Escort 1.8 TD combi, 66kw, r.v.1996, zelená metal...nejlepší auto :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 06 zář 2013 09:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ukostření by to projít chtělo, to silné lano co jde z "-" pólu aku na karoserii.
Odšroubovat, očistit styčné plochy, přišroubovat.
Prověřit, zda není nějaké načaté oko u kabelu na alternátoru.
Prověřit stav alternátoru, zda správně dobíjí (jaké je napětí na aku), zda tam neleze nějaká výrazná střídavá složka (proražená nějaká dioda v alternátoru).

Ze spotřebičů mrknout, zda v interiéru něco nesvítí (stropní osvětlení vpředu a vzadu, osvětlení kaslíku před spolujezdcem).
Odpojit autorádio.

Se zjišťováním odběru - možná připojit ampermetr k aku.
Pokud bude velký odběr, pak postupně vytahovat pojistky z pojistkové skříňky.
Kde ten odběr zmizí, prověřit daný okruh.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 06 zář 2013 18:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2013 19:37
Příspěvky: 108
Bydliště: Hrádek nad Nisou
tak dneska mi táta řek, že baterka je v trapu, nešla přes noc ani nabít, jednou to v nabíječce vyrazilo i pojistku. Vzal ji ke známýmu na zátěžák a prej vykazuje nějakou chybu, údajně snad nějaký články. Jelikož je baterka v záruce tak jsem ji odvezla do Varty, tam ji změřili, prej dobrý. Hodili ji na nabíječku a jela normálně. Tak mi půjčili jinou, tamtu si tam nechaj do úterka na "pozorování" a uvidí se. Každopádně dali mi jinou, píchli jsme ji tam a zase běžim. Takhle za světla to kolísání intenzity nezjistim, to až jedině večer. JInak teď zas teda jedu a o víkendu na to s klukama mrknem, zkusíme to proměřit. Vevnitř mám všechno vypnutý, žádný světýlko nejede, rádio je zapojený natvrdo a ne přes start, takže si ho zapínám a vypínám sama čudlikem, to taky nejelo. Vnější osvětlení jsem určitě vypnula, to by jinak řvalo. Jediná věc co běží pořád jsou hodiny a ty by to přece nevybily. Pokud na nic nepřijdem tak si příští týden sjedu k autoelektrikáři ať na to mrkne. Snad tam nenechám majlant. Jo a ještě se zeptám - jak poznám alternátor a kde bych ho našla? :-D asi před rokem a půl mi ho sice repasovali, ale u toho jsem nebyla :lol: díky moc :wink:

_________________
Ford Escort 1.8 TD combi, 66kw, r.v.1996, zelená metal...nejlepší auto :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 06 zář 2013 19:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Alternátor vypadá nějak takhle:
http://www.startery-alternatory.cz/alte ... r/d-70595/
Bude někde u motoru, poháněný drážkovaným řemenem.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 07 zář 2013 10:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2013 19:37
Příspěvky: 108
Bydliště: Hrádek nad Nisou
ok, děkuji :) odpoledne na to s klukama koukneme. Včera jsem to už byla projet a přítel za jízdy vlez do kastlíku u spolujezdce a po sto letech z ničeho nic tam začala svítit žárovka. Doteď asi dva roky nesvítila, tak nejdřív zkouknu jestli zhasíná potvora :lol:

_________________
Ford Escort 1.8 TD combi, 66kw, r.v.1996, zelená metal...nejlepší auto :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 03 říj 2013 20:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2007 09:58
Příspěvky: 279
Bydliště: Planá
taky se přidám,4 dny mi stálo auto na parkovišti v práci a nenatočil jsem to,takže přes kábel
baterku jsem tam dával v neděli a byla OK a ltík mám nový,takže to nebude dobíjením
mám tam danej alarm podle návodu a taky centrál a když ho odpojím nemá na to vliv
mám danej zesilovač s kapacitorem,ale to mi spíná přes rádio,tak mě napadá,jestli to nebude rádiem,že by mi to tu baterku vyšťavilo,tak jsem ho teď odpojil a uvidím ráno
jinak budu proměřovat
jěště bych dodal,že v noci pozoruju na hodinách jak lehce pohasínají :(
Antony: kdybych si něvěděl rady,můžu se ozvata zneužít tě :D ? jsem z Planý

_________________
Escort Cabrio 1,6 EFI,77kw,r.v.91
typ motoru CVH
kod motoru LJF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 15 říj 2013 10:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2013 19:37
Příspěvky: 108
Bydliště: Hrádek nad Nisou
já to měla rádiem. takže teď jezdím buď úplně bez něj (což je strašný) nebo ho pořád zapojuju/odpojuju. Zkus si změřit odběr na baterce: vyšroubit + na baterce a mezi + kabel a + baterku dát měřák rozmezí ss proudu na myslim mA. Radši víc a pak snižovat. Mě to ukazovalo odběr 0.370 což je ranec. Po odpojení rádia standartních 0.020

_________________
Ford Escort 1.8 TD combi, 66kw, r.v.1996, zelená metal...nejlepší auto :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 15 říj 2013 16:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2007 09:58
Příspěvky: 279
Bydliště: Planá
rádio byla první věc po které jsem šáhl
když jsem pořádně vytáhl kabely z té díry,tak jsem se zhrozil,kabely spojeny čokoládou a některý držely silou vůle,tak jsem to celé předělal a zatím v pohodě,jen jsem neproměřoval kolik to bere,je taky pravda že už mám baterku cca 4 roky v autě,ale vždycky startovala perfektně,tak uvidím
teď mi bude do pátku auto stát na firmě,tak uvidím jak to natočím :)

_________________
Escort Cabrio 1,6 EFI,77kw,r.v.91
typ motoru CVH
kod motoru LJF


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz