fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Při zahřátí auta mi spadne ukazatel benzínu i teploty !! :-( http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=3934 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | dj.spratek [ 08 lis 2005 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | Při zahřátí auta mi spadne ukazatel benzínu i teploty !! :-( |
Ahoj lidičky, prosím, poraďte mi co mám dělat! Když ráno nastartuju auto a je studený, tak je vše OK, jakmile se mi zahřeje palubní deska (jak teplotou auta, tak sluncem), tak mi přestane ukazovat budík teploty a stavu paliva! Nevíte někdo čím by to mohlo být? Mám Fordíka MKIV z roku 87. Děkuji moc za vše! Už jsem to měl asi 3x rozebraný a nezjistil jsem nic! ![]() |
Autor: | Peha [ 08 lis 2005 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi to bude klasika.....zkus to podle: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3336 |
Autor: | dj.spratek [ 08 lis 2005 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | Nevím |
Já mám pojistkovou skříň u motoru, ne? Tak myslíš že se to bude zahřívat i tam jo? |
Autor: | vendiik [ 08 lis 2005 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fordy Mk IV nemaji pojistkovku s plosnakem, aspon ten o ktery se staram ja z r.90 tam ma konektory nalisovany primo na kabely. Btw. a u nej se zase deje to ze rucicka palivomeru obcas samovolne kmita nahoru a dolu. Taky nevim cim to je, palubku sem rozebiral a vsechno se tvarilo ok. |
Autor: | dj.spratek [ 08 lis 2005 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak vidím že nejsem sám! ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 08 lis 2005 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
palivo a teploměr je na jednom budíku. Takže problém bude asi tam. Typnul bych přímo ty cívky co ovládají ručičky ( nebo co to je ) . Mám jedem budík doma volný a je mi na nic. Tak kdybys ho chtěl vyzkoušet a fachal by tak ti ho přenechám ![]() ![]() |
Autor: | dj.spratek [ 08 lis 2005 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | Beru je |
Tak jo, bych si je pujčil a když to pujde, tak bych ti nějakou tu korunu za to dal! Tak mi kdyžtak napiš tvoje číslo a já se ti ozvu a domluvíme se! ![]() |
Autor: | Endy [ 08 lis 2005 21:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
U mého starýho auta (1,6i 89) bylo něco podobnýho. Závada byla v přístrojovce. Budíky jsou přidělaný na tišťáku a na něm se dělají studeňáky. U mne stačilo přepájet. Je to asi podobnej cín jako v novějších pojistkovkách. A taky se studeňáky vytvořily v relé benz. čerpadla. Také stačilo přepájet. |
Autor: | dj.spratek [ 08 lis 2005 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | Studeňáky |
Tak to je taky rada nad zlato !! Snad to taky pujde! Kdyžtak bych pak udělal fotodokumentaci jak to šlo! ![]() ![]() |
Autor: | Bery [ 09 lis 2005 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
100 % máš špatný kontakt v budíkách a to buď kostru nebo spínaný plus do nich. |
Autor: | Bery [ 09 lis 2005 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
vendiik píše: Fordy Mk IV nemaji pojistkovku s plosnakem, aspon ten o ktery se staram ja z r.90 tam ma konektory nalisovany primo na kabely.
Btw. a u nej se zase deje to ze rucicka palivomeru obcas samovolne kmita nahoru a dolu. Taky nevim cim to je, palubku sem rozebiral a vsechno se tvarilo ok. Z toho co popisuješ mi to připadá na špatný kontakt na odporové dráze plováku hladinoměru paliva. |
Autor: | dj.spratek [ 09 lis 2005 11:49 ] |
Předmět příspěvku: | Co ?? |
Ale že by kvůli plováku spadl i ukazatel teploty motoru? To je nějaký divný, ne? ![]() |
Autor: | Wizzy [ 09 lis 2005 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
On to psal jako reakci na Vediikuv příspěvek, ne tvůj, čti to celý ![]() (mě to taky chvilku trvalo) |
Autor: | Bery [ 09 lis 2005 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: On to psal jako reakci na Vediikuv příspěvek, ne tvůj, čti to celý
![]() (mě to taky chvilku trvalo) Pánové omlovám se příště budu konkrétnější. Jak psal "Wizzy" tak jsem to opravdu myslel. Děkuji. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |