fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Při zahřátí auta mi spadne ukazatel benzínu i teploty !! :-( http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=3934 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | dj.spratek [ 08 lis 2005 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | Při zahřátí auta mi spadne ukazatel benzínu i teploty !! :-( |
Ahoj lidičky, prosím, poraďte mi co mám dělat! Když ráno nastartuju auto a je studený, tak je vše OK, jakmile se mi zahřeje palubní deska (jak teplotou auta, tak sluncem), tak mi přestane ukazovat budík teploty a stavu paliva! Nevíte někdo čím by to mohlo být? Mám Fordíka MKIV z roku 87. Děkuji moc za vše! Už jsem to měl asi 3x rozebraný a nezjistil jsem nic! |
Autor: | Peha [ 08 lis 2005 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi to bude klasika.....zkus to podle: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3336 |
Autor: | dj.spratek [ 08 lis 2005 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | Nevím |
Já mám pojistkovou skříň u motoru, ne? Tak myslíš že se to bude zahřívat i tam jo? |
Autor: | vendiik [ 08 lis 2005 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fordy Mk IV nemaji pojistkovku s plosnakem, aspon ten o ktery se staram ja z r.90 tam ma konektory nalisovany primo na kabely. Btw. a u nej se zase deje to ze rucicka palivomeru obcas samovolne kmita nahoru a dolu. Taky nevim cim to je, palubku sem rozebiral a vsechno se tvarilo ok. |
Autor: | dj.spratek [ 08 lis 2005 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak vidím že nejsem sám! Doufám že nám teda někdo pomůže!! |
Autor: | Návštěvník [ 08 lis 2005 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
palivo a teploměr je na jednom budíku. Takže problém bude asi tam. Typnul bych přímo ty cívky co ovládají ručičky ( nebo co to je ) . Mám jedem budík doma volný a je mi na nic. Tak kdybys ho chtěl vyzkoušet a fachal by tak ti ho přenechám |
Autor: | dj.spratek [ 08 lis 2005 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | Beru je |
Tak jo, bych si je pujčil a když to pujde, tak bych ti nějakou tu korunu za to dal! Tak mi kdyžtak napiš tvoje číslo a já se ti ozvu a domluvíme se! Díky moc!! |
Autor: | Endy [ 08 lis 2005 21:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
U mého starýho auta (1,6i 89) bylo něco podobnýho. Závada byla v přístrojovce. Budíky jsou přidělaný na tišťáku a na něm se dělají studeňáky. U mne stačilo přepájet. Je to asi podobnej cín jako v novějších pojistkovkách. A taky se studeňáky vytvořily v relé benz. čerpadla. Také stačilo přepájet. |
Autor: | dj.spratek [ 08 lis 2005 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | Studeňáky |
Tak to je taky rada nad zlato !! Snad to taky pujde! Kdyžtak bych pak udělal fotodokumentaci jak to šlo! Díky moc lidičky! Konečně jsem se dostal do praty super lidí! |
Autor: | Bery [ 09 lis 2005 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
100 % máš špatný kontakt v budíkách a to buď kostru nebo spínaný plus do nich. |
Autor: | Bery [ 09 lis 2005 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
vendiik píše: Fordy Mk IV nemaji pojistkovku s plosnakem, aspon ten o ktery se staram ja z r.90 tam ma konektory nalisovany primo na kabely.
Btw. a u nej se zase deje to ze rucicka palivomeru obcas samovolne kmita nahoru a dolu. Taky nevim cim to je, palubku sem rozebiral a vsechno se tvarilo ok. Z toho co popisuješ mi to připadá na špatný kontakt na odporové dráze plováku hladinoměru paliva. |
Autor: | dj.spratek [ 09 lis 2005 11:49 ] |
Předmět příspěvku: | Co ?? |
Ale že by kvůli plováku spadl i ukazatel teploty motoru? To je nějaký divný, ne? |
Autor: | Wizzy [ 09 lis 2005 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
On to psal jako reakci na Vediikuv příspěvek, ne tvůj, čti to celý (mě to taky chvilku trvalo) |
Autor: | Bery [ 09 lis 2005 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: On to psal jako reakci na Vediikuv příspěvek, ne tvůj, čti to celý
(mě to taky chvilku trvalo) Pánové omlovám se příště budu konkrétnější. Jak psal "Wizzy" tak jsem to opravdu myslel. Děkuji. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |