fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Při zahřátí auta mi spadne ukazatel benzínu i teploty !! :-(
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=3934
Stránka 1 z 1

Autor:  dj.spratek [ 08 lis 2005 13:35 ]
Předmět příspěvku:  Při zahřátí auta mi spadne ukazatel benzínu i teploty !! :-(

Ahoj lidičky, prosím, poraďte mi co mám dělat! Když ráno nastartuju auto a je studený, tak je vše OK, jakmile se mi zahřeje palubní deska (jak teplotou auta, tak sluncem), tak mi přestane ukazovat budík teploty a stavu paliva! Nevíte někdo čím by to mohlo být? Mám Fordíka MKIV z roku 87. Děkuji moc za vše! Už jsem to měl asi 3x rozebraný a nezjistil jsem nic! :-(

Autor:  Peha [ 08 lis 2005 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

Asi to bude klasika.....zkus to podle:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3336

Autor:  dj.spratek [ 08 lis 2005 15:46 ]
Předmět příspěvku:  Nevím

Já mám pojistkovou skříň u motoru, ne? Tak myslíš že se to bude zahřívat i tam jo?

Autor:  vendiik [ 08 lis 2005 16:23 ]
Předmět příspěvku: 

Fordy Mk IV nemaji pojistkovku s plosnakem, aspon ten o ktery se staram ja z r.90 tam ma konektory nalisovany primo na kabely.
Btw. a u nej se zase deje to ze rucicka palivomeru obcas samovolne kmita nahoru a dolu. Taky nevim cim to je, palubku sem rozebiral a vsechno se tvarilo ok.

Autor:  dj.spratek [ 08 lis 2005 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak vidím že nejsem sám! :-( Doufám že nám teda někdo pomůže!!

Autor:  Návštěvník [ 08 lis 2005 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

palivo a teploměr je na jednom budíku. Takže problém bude asi tam. Typnul bych přímo ty cívky co ovládají ručičky ( nebo co to je ) . Mám jedem budík doma volný a je mi na nic. Tak kdybys ho chtěl vyzkoušet a fachal by tak ti ho přenechám :P :P

Autor:  dj.spratek [ 08 lis 2005 20:24 ]
Předmět příspěvku:  Beru je

Tak jo, bych si je pujčil a když to pujde, tak bych ti nějakou tu korunu za to dal! Tak mi kdyžtak napiš tvoje číslo a já se ti ozvu a domluvíme se! ;-) Díky moc!!

Autor:  Endy [ 08 lis 2005 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

U mého starýho auta (1,6i 89) bylo něco podobnýho. Závada byla v přístrojovce. Budíky jsou přidělaný na tišťáku a na něm se dělají studeňáky. U mne stačilo přepájet. Je to asi podobnej cín jako v novějších pojistkovkách.
A taky se studeňáky vytvořily v relé benz. čerpadla. Také stačilo přepájet.

Autor:  dj.spratek [ 08 lis 2005 21:33 ]
Předmět příspěvku:  Studeňáky

Tak to je taky rada nad zlato !! Snad to taky pujde! Kdyžtak bych pak udělal fotodokumentaci jak to šlo! ;-) Díky moc lidičky! Konečně jsem se dostal do praty super lidí! :-)

Autor:  Bery [ 09 lis 2005 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

100 % máš špatný kontakt v budíkách a to buď kostru nebo spínaný plus do nich.

Autor:  Bery [ 09 lis 2005 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

vendiik píše:
Fordy Mk IV nemaji pojistkovku s plosnakem, aspon ten o ktery se staram ja z r.90 tam ma konektory nalisovany primo na kabely.
Btw. a u nej se zase deje to ze rucicka palivomeru obcas samovolne kmita nahoru a dolu. Taky nevim cim to je, palubku sem rozebiral a vsechno se tvarilo ok.


Z toho co popisuješ mi to připadá na špatný kontakt na odporové dráze plováku hladinoměru paliva.

Autor:  dj.spratek [ 09 lis 2005 11:49 ]
Předmět příspěvku:  Co ??

Ale že by kvůli plováku spadl i ukazatel teploty motoru? To je nějaký divný, ne? :shock:

Autor:  Wizzy [ 09 lis 2005 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

On to psal jako reakci na Vediikuv příspěvek, ne tvůj, čti to celý ;-)

(mě to taky chvilku trvalo)

Autor:  Bery [ 09 lis 2005 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
On to psal jako reakci na Vediikuv příspěvek, ne tvůj, čti to celý ;-)

(mě to taky chvilku trvalo)


Pánové omlovám se příště budu konkrétnější.
Jak psal "Wizzy" tak jsem to opravdu myslel.
Děkuji.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/