fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 05 říj 2024 14:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: svítí kontrolka baterie
PříspěvekNapsal: 21 úno 2006 10:55 
Offline
Nováček

Registrován: 24 led 2006 16:14
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Ahoj,

mám tento speciální problém:
po startu při studeném motoru poblikává kontrolka baterie, jakoby se mihotá. Když se motor zahřeje, tak pomalu zhasne. Zajímavý je, že jakmile zhasne, tak např. větrání začne foukat mnohem víc, mám pocit, že i líp zabírá motor. Kde hledat problém? V baterii nebo altíku...?
Ford Escort 1.4i 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2006 11:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Evidentne ma problemy s dobijenim. Zkus mrknout na altr.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2006 12:11 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
evidentne altik, vadna baterka se obvykle projevi tak, ze to nenatocis.
Voltmetr pichnout na baterku, pri libovolnych otackach napeti musi byt mezi 13,5 - 14,4V. Hadam nameris min (potvrzuje to castecne i ten vetrak).
Vzhledem k tomu ze pochvili to jde, mozna jenom vymenit uhliky???

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2006 12:14 
Offline
Nováček

Registrován: 24 led 2006 16:14
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
A nemůže to souviset s nedávnou výměnou klínového řemenu? Jakože se třeba používáním trochu vytáhnul?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2006 14:28 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Fero koukni na kabel, ktery jde od alternatoru na starter. Ja ho mel cely ohnily a kontrolka zhnula a zhnula a pak mi kabel zustal v ruce.
Jinak o spravne napnuti klinaku se stara napinaci kladka a to by musel byt sakra volny, aby se netocil dostatecne altik - jde roztocit rukou.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2006 17:29 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
fero28 píše:
A nemůže to souviset s nedávnou výměnou klínového řemenu? Jakože se třeba používáním trochu vytáhnul?

nic neni nemozne, zkontroluj pruhyb rukou

Altik se da otacet rukou dokud nevyrabi proud (a taky ho tudiz nic nezatezuje), docela bych chtel videt jak bys rukou kroutil vykon 200W kdyz treba sviti pri nastartovanym motoru svetla :-D

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: podivej na konektory
PříspěvekNapsal: 21 úno 2006 19:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
myslim jak rikali kolegove prede mnou bude to na altiku , podivej se na konektory / kabely které jsou zastrčeny do alter./ ja jsem uz je musel nekolikrat vycistit byly zaoxidovany / voda ,sul apod./ u toho zacni a pak dal napětí atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2006 22:07 
Offline
Nováček

Registrován: 24 led 2006 16:14
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Díky všem za rady, zběžně jsem na to koukal a je na první pohled docela složité se tam dostat. Vede tam takový černý "had" směrem od chladiče, ale je tam málo prostoru. Musím zespoda? Máte někdo nějaký osvědčený způsob jak kabel sundat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 úno 2006 00:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Jistě, že zespoda, krásně se tam ke věemu dostaneš. Stačí auto maličko přizvednout, zatáhnout pupek a jseš tam a pak vydechneš a auto se zvedne ještě o kousek :-D

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2006 15:38 
Offline
Nováček

Registrován: 24 led 2006 16:14
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Kabely byly v pořádku. Byl to altík. Nechal jsem to opravit, ložiska, regulátor a diody. Oprava za 2500,-. Ale je to je super. Dobíjení OK, tichý chod.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz