fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: FOCUS: problem s budikmy
PříspěvekNapsal: 13 pro 2005 08:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Na SK nete sa objavil tento problem nemali ste niekto takyto problem alebo aspon netusite co by to mohlo robit? :roll:
Je to Focus (pravdepodobne mu to nastavuje do tejto stredovej polohy teplomet a palivomer)
Citujem:
Po vypnutí kľúčika zapalovania všetky prístroje prechádzajú a majú zostať v nulovej polohe ale u mňa asi po 1-2 sekunde prejdú tieto prístroje do polohy 12 hodín t.j do polovici stupnice.Bohužial s týmto javom je spojená ešte jedna vec a to je trvalý odber u mňa 227 mA čím si za týždeň vybijete bateriu a ani o tom nemusíte vedieť.Má niekto alebo mal niekto podobný problém a ako ho riešil ?.Ani na uvedných stránkach uk som nenašiel jednoznačnú a konkrétnu odpoveď celkom v troch odkazoch vo fóre.Najdete tam ale možnosti na rôzne vylepšenia a úpravy vrátene kódov riadiacej jednotky a mnoho zaujímavého.Takýmto spôsobom si aj predstavujem aby členovia tohto clubu prispievali svojimi znalosťami do fora.Ešte raz vďaka vopred za odpoveď.
Ešte doplnok:Dnes som jazdil a asi pred hodinou som sa vrátil a pozerám ručičky ukazovateľov sú na nule a ale asi po 5 min palivomer bol na 12 hodine.A tak som začal uvažovať či tento stav nespôsobuje niektoré relé ktoré pri nizkom napätí akumulátora spôsobuje chybný stav.Buhužial nemám ani el. schéma a je mi ťažko vylúčiť čo spôsobuje nestabilný stav.Inak sa omlúvam lebo som vlastne problém mal písať do tejto rubriky.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2005 09:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nevím, jen jsem na Focus fóru zachytil trochu jiný případ:
Po zapnutí zapalování jdou ručky všech přístrojů nadoraz doprava a po 1-2 s spadnou zpět a vše funguje. Příčinou je vybitý/špatný akumulátor.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz