fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 09 kvě 2024 06:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vetrak kurenia
PříspěvekNapsal: 07 lis 2012 12:01 
Offline
Nováček

Registrován: 25 kvě 2010 21:10
Příspěvky: 17
Bydliště: vychod SR
dnes rano po nastartovani a zapnuti normalne bezal, vsetko ok a o par minut zdochol, vobec ani rychlost 1 ani 2 ani 3. poistkovka bola prepajkovana, tam problem neni, rele R1 ok, poistka ok, stava tecie aj cez predradne odpory, ani po zapojeni na kratko ani tuk. mam obavy ze skoncil motor ale vyberat sa mi goi osobne nechce kedze ide v mojom pripade o model s motorom rkc a asi viete ako je to tam zapratane, plus klima samozrejme.som za kazdy napad co by pomohol. premeriaval som prechodovy odpor medzi konektorom vystupnym na predradnym odporom sa kostrou davalo to 7 ohmov, neviem ci to je spravne.

_________________
Ford Escort Kombi 1.8 16V Zetec Ghia 1996
Ford Escort Kombi 1.6 16V Zetec 1997
Suzuki Swift 1.3 Gti 1994 mazlíček


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vetrak kurenia
PříspěvekNapsal: 07 lis 2012 13:45 
Offline
Nováček

Registrován: 25 kvě 2010 21:10
Příspěvky: 17
Bydliště: vychod SR
doplnene- ked som pripojil nakratko na bateriu ventilator sa rozbehol, pokus dva opet som premeral napetie na vstupe do predradneho doporu, podla polohy spinaca na jednotlivych troch konektoroch bolo 12,2 V, pokus tri bolo zapojit konektor do predradneho doporu a vyskusat na vystupe napetie, podla polohy spinaca bolo od 12,14 do 12,21 V, pokus styri bolo zapojenie napajania motora na vystup z predradneho odporu, ventilator sa nerozbehol, pokus 5 zapojeie na kratko na 3 rychlost medzi vstupm a vystupom a ventilator sa nerozbehol, (vsetko pri polohe kluca 1 teda zopnute spotrebice) podotykam napetie stale bolo neklesalo pod 12.14V, opetovne nakratko na vystupny vodic pripojena autobateria a ventilator sa rozbehol. taze motor je ok, napetie dostava, vsetko ok ale i tak nebezi.ak je poistkovka ok, napetie tam je, rele je ok, prepinac je ok, motor je ok tak preco k..... na kratko ide a na napetie ktore je len o par desatin volta konkretne 0,2V mensie ako z baterie nejde.

_________________
Ford Escort Kombi 1.8 16V Zetec Ghia 1996
Ford Escort Kombi 1.6 16V Zetec 1997
Suzuki Swift 1.3 Gti 1994 mazlíček


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vetrak kurenia
PříspěvekNapsal: 07 lis 2012 14:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Zkus to napětí vyzkoušet žárovkou zkoušečkou s 50W žárovkou a uvidíš jestli je to napětí stabilní.
Něco podobného jsem řešil tady: viewtopic.php?f=11&t=33523&start=18

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vetrak kurenia
PříspěvekNapsal: 07 lis 2012 15:08 
Offline
Nováček

Registrován: 25 kvě 2010 21:10
Příspěvky: 17
Bydliště: vychod SR
Standa píše:
Zkus to napětí vyzkoušet žárovkou zkoušečkou s 50W žárovkou a uvidíš jestli je to napětí stabilní.
Něco podobného jsem řešil tady: viewtopic.php?f=11&t=33523&start=18

napetie stabilne, ako som pisal prechadza to krasne pri jednotlivych stupnoch predradnymi odpormi a na vystupe mam napetie bo ziarovka svieti merak tam namera nic nekolise 12,14-12,20V, ale dalej nic, ale ak na kabel co sa pripaja na na vystup z predradneho odporu pripojim autobateriu vetrak sa toci, je to absolutne nelogicke, jedine co ma napada ze hoc napetie je ok tak moze byt problem s prudom, ale ak ani pri nastartovanom aute to nefunguje tak neviem.

_________________
Ford Escort Kombi 1.8 16V Zetec Ghia 1996
Ford Escort Kombi 1.6 16V Zetec 1997
Suzuki Swift 1.3 Gti 1994 mazlíček


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vetrak kurenia
PříspěvekNapsal: 07 lis 2012 15:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Jestli máš tu žárovku s hlavního světlometu tedy 55W tak už tam teče cca 4,5 A a to musí být na zkoušku vedení dostatečné. Jestli máš žárovičku 2-3W tak to je málo.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vetrak kurenia
PříspěvekNapsal: 07 lis 2012 16:28 
Offline
Nováček

Registrován: 25 kvě 2010 21:10
Příspěvky: 17
Bydliště: vychod SR
taze premeral som inac ziarovku nepovazujem za istu, premeral som prud ktory tecie vodicom a tam to bolo uz zaujimave, ledva jeden miliamper, teda vysoky vnutorny odpor a teda nieco v skrate, teda vysoky len nejakych 122 kilo ohmov.

_________________
Ford Escort Kombi 1.8 16V Zetec Ghia 1996
Ford Escort Kombi 1.6 16V Zetec 1997
Suzuki Swift 1.3 Gti 1994 mazlíček


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz