fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

vetrak kurenia
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=43115
Stránka 1 z 1

Autor:  ssgti [ 07 lis 2012 12:01 ]
Předmět příspěvku:  vetrak kurenia

dnes rano po nastartovani a zapnuti normalne bezal, vsetko ok a o par minut zdochol, vobec ani rychlost 1 ani 2 ani 3. poistkovka bola prepajkovana, tam problem neni, rele R1 ok, poistka ok, stava tecie aj cez predradne odpory, ani po zapojeni na kratko ani tuk. mam obavy ze skoncil motor ale vyberat sa mi goi osobne nechce kedze ide v mojom pripade o model s motorom rkc a asi viete ako je to tam zapratane, plus klima samozrejme.som za kazdy napad co by pomohol. premeriaval som prechodovy odpor medzi konektorom vystupnym na predradnym odporom sa kostrou davalo to 7 ohmov, neviem ci to je spravne.

Autor:  ssgti [ 07 lis 2012 13:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: vetrak kurenia

doplnene- ked som pripojil nakratko na bateriu ventilator sa rozbehol, pokus dva opet som premeral napetie na vstupe do predradneho doporu, podla polohy spinaca na jednotlivych troch konektoroch bolo 12,2 V, pokus tri bolo zapojit konektor do predradneho doporu a vyskusat na vystupe napetie, podla polohy spinaca bolo od 12,14 do 12,21 V, pokus styri bolo zapojenie napajania motora na vystup z predradneho odporu, ventilator sa nerozbehol, pokus 5 zapojeie na kratko na 3 rychlost medzi vstupm a vystupom a ventilator sa nerozbehol, (vsetko pri polohe kluca 1 teda zopnute spotrebice) podotykam napetie stale bolo neklesalo pod 12.14V, opetovne nakratko na vystupny vodic pripojena autobateria a ventilator sa rozbehol. taze motor je ok, napetie dostava, vsetko ok ale i tak nebezi.ak je poistkovka ok, napetie tam je, rele je ok, prepinac je ok, motor je ok tak preco k..... na kratko ide a na napetie ktore je len o par desatin volta konkretne 0,2V mensie ako z baterie nejde.

Autor:  Standa [ 07 lis 2012 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: vetrak kurenia

Zkus to napětí vyzkoušet žárovkou zkoušečkou s 50W žárovkou a uvidíš jestli je to napětí stabilní.
Něco podobného jsem řešil tady: viewtopic.php?f=11&t=33523&start=18

Autor:  ssgti [ 07 lis 2012 15:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: vetrak kurenia

Standa píše:
Zkus to napětí vyzkoušet žárovkou zkoušečkou s 50W žárovkou a uvidíš jestli je to napětí stabilní.
Něco podobného jsem řešil tady: viewtopic.php?f=11&t=33523&start=18

napetie stabilne, ako som pisal prechadza to krasne pri jednotlivych stupnoch predradnymi odpormi a na vystupe mam napetie bo ziarovka svieti merak tam namera nic nekolise 12,14-12,20V, ale dalej nic, ale ak na kabel co sa pripaja na na vystup z predradneho odporu pripojim autobateriu vetrak sa toci, je to absolutne nelogicke, jedine co ma napada ze hoc napetie je ok tak moze byt problem s prudom, ale ak ani pri nastartovanom aute to nefunguje tak neviem.

Autor:  Standa [ 07 lis 2012 15:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: vetrak kurenia

Jestli máš tu žárovku s hlavního světlometu tedy 55W tak už tam teče cca 4,5 A a to musí být na zkoušku vedení dostatečné. Jestli máš žárovičku 2-3W tak to je málo.

Autor:  ssgti [ 07 lis 2012 16:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: vetrak kurenia

taze premeral som inac ziarovku nepovazujem za istu, premeral som prud ktory tecie vodicom a tam to bolo uz zaujimave, ledva jeden miliamper, teda vysoky vnutorny odpor a teda nieco v skrate, teda vysoky len nejakych 122 kilo ohmov.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/