fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
6V na žhavících svíčkách u 1,8TD http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=4367 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | TomOzzy [ 29 pro 2005 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | 6V na žhavících svíčkách u 1,8TD |
Čau lidi! Už se někdo z vás setkal s tím, že na žhavících svíčkách měl jen 6V? Mě to potkalo teď a až po silový kontakt v relátku, které spíná žhavení mi jde 12V, ale na svíčkách je jak jsem už napsal těch 6V. Zrovinka mám to relé před sebou rozdělaný a je tam i plošňák s SMD součástkami. Je to s největší pravděpodobností ta závada - ale zas na druhou stranu má jen spínat a sepnutý kontakt má přechodový odpor jen 0,1 Ohmu takže žádný škvarky na kontaktech. Poraďte PLS! Dík!!! TomOzzy |
Autor: | Tom69 [ 30 pro 2005 07:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
6V ??? a to při odpojenejch žhavících svíčkách?? a nebo měříš a máš je zapojený to by pak byla slabá baterka a nebo nějaká svíčka zkratovaná |
Autor: | TomOzzy [ 30 pro 2005 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo bylo to při zapojených svíčkách. Na dnešek jsem dobil baterii a teď mám před relátkem 13,9V a na svíčkách při žhavení jen 10V - i v servise mi dneska řekli, že až tam budou mít nějaký jiný relátko, tak ho zkusíme vyměnit. Jo a svíčky mám úplně nový od Boscheho a při zkoušení přímo na baterce byly hned do ruda. Taky po přiložení drátu z baterie přímo na svíčky to chytlo ihned. |
Autor: | Karel [ 31 pro 2005 10:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na svickach je tusim vyrazeno 11V.A dost berou pri zhaveni a tim klesnou voltiky.Myslim ze 10V pri zhaveni je dost.Mel jsi jednu svicku zhavit pres orig.drat(relatko) a druhou naprimo a porovnat jestli se rozzhavuji stejne a taky je tak merit. |
Autor: | TomOzzy [ 31 pro 2005 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je tam vyraženo 11,5V a s tím porovnáním je to dobrej nápad ... díkes. Až na to bude čas, hned se na to vrhnu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |