fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Hodiny Orion Ghia
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=4854
Stránka 1 z 1

Autor:  King [ 16 úno 2006 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Hodiny Orion Ghia

Chcem sa spýtať neviem presne v ktorých modeloch to je ale v Orion Ghia 1,6i r.v.88 nad spatným zrkadlom su hodiny spojene s osvetlením intrieru .
Nefungovali na nich tlačítka
išiel iba display ale nadali sa nastaviť ...a tak som sa chcel pozrieť dnu ...
a po ich poskladaní už neju vobec má s tým niekto skusenosť ?

elektrika do nich ide ...

Autor:  skaldal [ 16 úno 2006 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Nešly tlačítka? A nedělal jsi to při vypnutým zapalování? Hodiny jdou nastavit jen při zapnutém zapalování :wink:

Autor:  nicus [ 16 úno 2006 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně jak píše skaldal. Taky jsem si po zakoupení auta myslel že nefungujou a stačilo otočit klíčkem a šli nastavit normálně.

Autor:  Šíša [ 16 úno 2006 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, štelovat při zapnutém zapalování...

Jinak mám jinej dotaz: na cábi XR3i rv 92´ mám ty hodiny v palubce klasicky uprostřed(však je to z půlky stejný auto jako MkV). Při zapnutí zapalováni a asi dalších cca 30vteřin svítí na nich červená dioda vlevo. K čemu pak to slouží, popř. co to znamená? Díky

Autor:  King [ 16 úno 2006 14:31 ]
Předmět příspěvku:  hodiny

No to mate pravdu... skušal som ich iba pri vypnutom aute..
dík za radu ..
a ešte mi poradte ako ich znovu rozchodím ?
lebo ako som ich rozmontoval a zmontoval tak už vobec nejdu .. :oops:

Autor:  Tomashek [ 27 dub 2006 10:22 ]
Předmět příspěvku: 

Šíša píše:
Jinak mám jinej dotaz: na cábi XR3i rv 92´ mám ty hodiny v palubce klasicky uprostřed(však je to z půlky stejný auto jako MkV). Při zapnutí zapalováni a asi dalších cca 30vteřin svítí na nich červená dioda vlevo. K čemu pak to slouží, popř. co to znamená? Díky


Gratulace, zjistil jsi, ze mas v aute imobilizer :-D :-D :-D

Autor:  Šíša [ 27 dub 2006 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tomashek píše:
Šíša píše:
Jinak mám jinej dotaz: na cábi XR3i rv 92´ mám ty hodiny v palubce klasicky uprostřed(však je to z půlky stejný auto jako MkV). Při zapnutí zapalováni a asi dalších cca 30vteřin svítí na nich červená dioda vlevo. K čemu pak to slouží, popř. co to znamená? Díky


Gratulace, zjistil jsi, ze mas v aute imobilizer :-D :-D :-D


Hmm hmm, tak mi vysvětli, jak ho ovládám/mám ovládat :lol: Bo klíček mám normoš forďáckej bez imobilizeru, auto nastartuju i na "dráty" a jelikož se jedná o 1.6CVH s řídící jednotkou z roku 91´ nepředpokládám, že ho to kdykoliv mělo. Ovšem že to má origo centrál to vím.
A že by to mělo míti origo alarm, to také vím. Ale ten nějak nechce se mnou mluvit a nikde jsem nenašel ani postup jeho ovládání. Tudíž si myslím, že ta dioda souvisý s tím alarmem, ale rád bych ho případně rozchodil, ovšem když nevím, so znamenají jednotlivé stavy diody :?

Autor:  Tomashek [ 27 dub 2006 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Hm tak to je zajimave, tezko rict, Etzhold nic? Nebo zkusit sehnat Deutschland manual a podivat se tam. Nebo to nekdo odpojil a zustala jenom funkcni ta dioda

Autor:  Bendy&Macíček [ 27 dub 2006 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

To šíša, Dioda při vypnutém motoru má blikat a po otočení do polohy 2 se má rozsvítit a po nastartování zhasnout.

Potom v případě spárování klíčku by měla podle typu sparování nějak blikat svítit atd, ale to nejsou běžné režimy.

V Escortu jsem měl imobilizer, dle ovladače asi nebyl originál, ale ten jen když byl aktivní tak blikal a po vypnutí respektive při vypínání se rozsvítil a pak zhasl.

Jink u fordu je čip v klíčku a ten komunikuje s tím imob. po zasunutí a otočení klíčkem, jde o to jestli to tak maš, ale to poznaš na klíčku. Koukni se už je zde na to téma a jsou tam i fotky klíčku a další popisy.

Autor:  Šíša [ 27 dub 2006 11:55 ]
Předmět příspěvku: 

Ale jo chápu :-D

Ale:
- má origo klíček ten bez immo čipu. Tudíž jestli někdo z vás jezdil socko fordem bez výbavy, tak ví, jak vypadá. Ten klíč i s uděláním stojí 200,- Kč.
- okolo spínačky není žádný reciever(anténa) a ani není po tom památky, že by tam byl a někdo to sundal(ani po kabelech apod)
- dioda při vypnutém motoru a zamčení nesvítí/nebliká
- dioda se rozsvítí pouze po zapnutí zapalování
- při běžícím motoru to svítí ještě tak 10s pak chcípne
- jak jsem psal, má to origo centrál(ten fachčí) a origo alarm(ten nefachčí), taktéž snímače ve dveřích na zámku "klíčové dirce"(neplést s centrálem, ten má své koncáky)
- auto je z 92´ RJ motoru z 91´ a je to pouze CVHčko, takže immo tam ani nebylo(dle mého) podle anglického manuálu se immo dělalo snad od 93 - 94 a bylo to pojmenovany PATS

Stále si myslím, že u mne ta dioda souvisí s alarmem a ten bych rád rozchodil. Ovšem ani v anglickém manuálu jsem nenašel popis stavů popř jak ovládat origo alarm

Autor:  Bendy&Macíček [ 27 dub 2006 11:58 ]
Předmět příspěvku: 

A není to začátek domácí výroby barevné hudby?

Tak to fakt netipnu co by to mohlo bejt, chtělo by to vidět jak je to zapojené a kam ... :?

Autor:  Šíša [ 27 dub 2006 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

nee není :-D Je to origo Ford Escort Cabrio 1.6 92´(rok uvedení do provozu) 1.6CVH, ale nějaká lepší verze, bo to má všechno již v základu, co se tehdá dělalo(od vyhřívání ostřikovačů až po ukazatel vody v nich :-D ). A ta dioda vede originálníma kabelama do origo svazku a pak dááááál doi většího svazku ta pak vedou do plně osazené pojistkovky, spousty relé a krabiček (píšu záměrně, v elektryce se vyznám, ale tak nějak to po odstrojení vnitřku vypadalo :lol: :twisted: ) Jednotku centrálu to má, origo kabeláž ke snímačům taky, nic tam dodělávané není(i kabely k repro např.)

Právě bych potřeboval popis toho stareho centralu/alarmu a stavu diod, abych to rozchodil :?

Autor:  Bendy&Macíček [ 27 dub 2006 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

Sportovní verze měli vyhřívání předního skla a ostřikovačů podobně jako GHIA. No tak co se týče diody Ti více nepomohu, jedině to tu pročíst jestli tu je něco víc.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/