fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

svítí kontrolka baterie
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=4913
Stránka 1 z 1

Autor:  fero28 [ 21 úno 2006 10:55 ]
Předmět příspěvku:  svítí kontrolka baterie

Ahoj,

mám tento speciální problém:
po startu při studeném motoru poblikává kontrolka baterie, jakoby se mihotá. Když se motor zahřeje, tak pomalu zhasne. Zajímavý je, že jakmile zhasne, tak např. větrání začne foukat mnohem víc, mám pocit, že i líp zabírá motor. Kde hledat problém? V baterii nebo altíku...?
Ford Escort 1.4i 1996

Autor:  Dawe [ 21 úno 2006 11:48 ]
Předmět příspěvku: 

Evidentne ma problemy s dobijenim. Zkus mrknout na altr.

Autor:  vendiik [ 21 úno 2006 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

evidentne altik, vadna baterka se obvykle projevi tak, ze to nenatocis.
Voltmetr pichnout na baterku, pri libovolnych otackach napeti musi byt mezi 13,5 - 14,4V. Hadam nameris min (potvrzuje to castecne i ten vetrak).
Vzhledem k tomu ze pochvili to jde, mozna jenom vymenit uhliky???

Autor:  fero28 [ 21 úno 2006 12:14 ]
Předmět příspěvku: 

A nemůže to souviset s nedávnou výměnou klínového řemenu? Jakože se třeba používáním trochu vytáhnul?

Autor:  mrazik [ 21 úno 2006 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

Fero koukni na kabel, ktery jde od alternatoru na starter. Ja ho mel cely ohnily a kontrolka zhnula a zhnula a pak mi kabel zustal v ruce.
Jinak o spravne napnuti klinaku se stara napinaci kladka a to by musel byt sakra volny, aby se netocil dostatecne altik - jde roztocit rukou.

Autor:  vendiik [ 21 úno 2006 17:29 ]
Předmět příspěvku: 

fero28 píše:
A nemůže to souviset s nedávnou výměnou klínového řemenu? Jakože se třeba používáním trochu vytáhnul?

nic neni nemozne, zkontroluj pruhyb rukou

Altik se da otacet rukou dokud nevyrabi proud (a taky ho tudiz nic nezatezuje), docela bych chtel videt jak bys rukou kroutil vykon 200W kdyz treba sviti pri nastartovanym motoru svetla :-D

Autor:  haromax [ 21 úno 2006 19:06 ]
Předmět příspěvku:  podivej na konektory

myslim jak rikali kolegove prede mnou bude to na altiku , podivej se na konektory / kabely které jsou zastrčeny do alter./ ja jsem uz je musel nekolikrat vycistit byly zaoxidovany / voda ,sul apod./ u toho zacni a pak dal napětí atd.

Autor:  fero28 [ 21 úno 2006 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Díky všem za rady, zběžně jsem na to koukal a je na první pohled docela složité se tam dostat. Vede tam takový černý "had" směrem od chladiče, ale je tam málo prostoru. Musím zespoda? Máte někdo nějaký osvědčený způsob jak kabel sundat?

Autor:  mrazik [ 23 úno 2006 00:08 ]
Předmět příspěvku: 

Jistě, že zespoda, krásně se tam ke věemu dostaneš. Stačí auto maličko přizvednout, zatáhnout pupek a jseš tam a pak vydechneš a auto se zvedne ještě o kousek :-D

Autor:  fero28 [ 26 úno 2006 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

Kabely byly v pořádku. Byl to altík. Nechal jsem to opravit, ložiska, regulátor a diody. Oprava za 2500,-. Ale je to je super. Dobíjení OK, tichý chod.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/