fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 srp 2024 13:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ford 1.8D problémy s eletrikou
PříspěvekNapsal: 20 bře 2006 15:00 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2006 14:05
Příspěvky: 9
Bydliště: Jižní morava
Omlouvám se, ale mám problém s eletrikou u Escort 1.8 D. Bohužel náhodně mě nejede žhavení motoru A NEMOHU NASTARTOVAT. S ním většinou nejedou světelné kontrolky u přístrojovky, blinkry, stěrače a ventilátor topení. Nejhorší je to, že je to náhodný a když dopravím auto k eletrikáři, tak je vše rozjede a on nic nenajde. Dělá mě to už přes půl roku. Neměl jste někdo podobnou závadu. Díky za typ, co případně vyměnit. Kde se nachází relé žhavení?
Předem DÍKY!!!

_________________
Pavel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2006 15:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=35148
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3336
atd. atd.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2006 16:43 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2006 14:05
Příspěvky: 9
Bydliště: Jižní morava
Hledal jsem, o pojistkové skříni četl, i když pájet neumím něco stím skusím udělat. Poslední dotaz, kde se nachází relé žhavení. Bohužel mám internet jen v práci a nemohu si dovolit několit hodin studovat internet. Bohužel. Radši se už na nic nebudu ptát, abych někoho neurazil. Jinak mě odkaz pomohl.

_________________
Pavel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2006 20:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Stáhni si totok je tam kompletní popis co a jak a mimo jiné i popis elektriky a tam je popsané rozložení pojistek a relé. Jen si dej pozor na variantu, jsou tam dvě podle data výroby.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ford 1.8D problémy s eletrikou
PříspěvekNapsal: 01 dub 2006 02:01 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Relé žhavení je na pravém podběhu u motoru . Ale v relé žhavení tvůj problém nebude , asi budeš mít chybu v přívodu elektriky do pojišťovky .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 15:09 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2006 14:05
Příspěvky: 9
Bydliště: Jižní morava
Ještě než jsem stačil něco stou eletrikou udělat ,- ze soboty na neděli mě baterie upně klekla! Světla a spotřebiče jsem skontroloval, nic nebylo zapnutý - skusím ji přes týden dobít. Je možný že by to bylo od ní? Mohla by dávat málo proudu, aby něco jelo a něco ne? Nebo je to blbost.

_________________
Pavel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 15:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
To ne, pokud je baterka špatná, tak taky, nikoli výhradně.

Začni tou pojistkovkou, buď propájej tu stávající nebo kup novou u Forda.
Pokud ji koupíš na vrakáči, stejnak tě asi pájení nemine.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 19:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak můj akumulátor to má podle všeho taky za sebou. :cry: Po dojetí domů jsem zkusil párkrát nastartovat, asi 2x či 3x se to s velkým úsilím povedlo, pak už jen cvakání a pohasínání kontrolek.

Aku jsem dal na nabíječku, chviličku do ní tekly asi 4A, po pár minutách jen 1A, asi je po ní...
Holt jsem byl dost dlouho, snad měsíc, bez problému. :?

Tak opravdu je to baterka. Dal jsem tam jinou (táta mi zapůjčil zánovní Akumu 44Ah) a startuje to krásně. :)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2006 09:07 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2006 14:05
Příspěvky: 9
Bydliště: Jižní morava
Právě jsem se dal do přepajení, jsem asi v 1/3, ale je to utrpení, hlavně některé spoje prohřát. Taky mě odešla baterie, zničeho nic, ze dne na den, nabít už nešla. Jak to namontuju a odzkouším, tak se ozvu jak jsem dopad. Taky jsem dostal zprávu, jak to vyřešil kolega, protože měl podobné problémy jako já: " Tak jsem to přemostil z pojistkové skříně ke kabelu v motorové části a funguje to bez problémů. Bylo to z nutnosti, potřeboval jsem jezdit".

_________________
Pavel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 10:03 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2006 14:05
Příspěvky: 9
Bydliště: Jižní morava
Tak jsem po dlouhých měsících vše vrátil do auta. Vše funguje správně a ihned. I žhavení i motor naskočil. :P Problem nastal, když jsem chtěl zastavit motor. Vše funguje jako by byly zapnuty klíče, i když vypnu zapalování. :o Motor jsem zastavil přes spojku.Po odpojení baterie, vše funguje dobře, (to znamená polohy zapalování - jenom to nejde zpátky) - nejde vypnout zapalování. :( :cry: Nejhorší je, že měl problémy s eletrikou určitě předchozí majitel,protože má různě pospojované drátky u pojistek. Zkusím přeměřit spínací skříňku, jestli nevisí ona. Zdar.

_________________
Pavel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 10:05 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2006 14:05
Příspěvky: 9
Bydliště: Jižní morava
Chtěl bych se zeptat. Mám naftový motor,vypne se (zdechne :roll: )po odpojení baterie nebo ne? ;-) :-D :-D :-D

_________________
Pavel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 15:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Zásadně nelze opojovat baterku za chodu motoru, dojde k poškození alternátoru. Na vstřikovacím čerpadle je elektroventil, který zavírá naftu. Odpojením drátu na tom ventilu dojde ke zhasnutí motoru, to je jako standartní vypnutí klíčkem, pokud jde napětí do drátu i při vypnutém klíčku, je chyba tam.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2006 11:33 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2006 14:05
Příspěvky: 9
Bydliště: Jižní morava
Tak mám hotovou technickou i emise.Vše po přepájení pojistkovky funguje jak má. Problémy s pojistkovou skříňkou měl už predchozí majitel, protože měl ruzně pospojované dráty, aby to nešlo přes pojistkovou skříň. Dal jsem si tu práci a vše vrátil do původního stavu a zatím vše šlape. I když jeden drátek nevím kam přijde,tak jsem ho radši nezapojil.

_________________
Pavel


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz