fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ford 1.8D problémy s eletrikou
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=5228
Stránka 1 z 1

Autor:  Jelínek [ 20 bře 2006 15:00 ]
Předmět příspěvku:  Ford 1.8D problémy s eletrikou

Omlouvám se, ale mám problém s eletrikou u Escort 1.8 D. Bohužel náhodně mě nejede žhavení motoru A NEMOHU NASTARTOVAT. S ním většinou nejedou světelné kontrolky u přístrojovky, blinkry, stěrače a ventilátor topení. Nejhorší je to, že je to náhodný a když dopravím auto k eletrikáři, tak je vše rozjede a on nic nenajde. Dělá mě to už přes půl roku. Neměl jste někdo podobnou závadu. Díky za typ, co případně vyměnit. Kde se nachází relé žhavení?
Předem DÍKY!!!

Autor:  Nagant [ 20 bře 2006 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=35148
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3336
atd. atd.

Autor:  Jelínek [ 20 bře 2006 16:43 ]
Předmět příspěvku: 

Hledal jsem, o pojistkové skříni četl, i když pájet neumím něco stím skusím udělat. Poslední dotaz, kde se nachází relé žhavení. Bohužel mám internet jen v práci a nemohu si dovolit několit hodin studovat internet. Bohužel. Radši se už na nic nebudu ptát, abych někoho neurazil. Jinak mě odkaz pomohl.

Autor:  Wizzy [ 20 bře 2006 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Stáhni si totok je tam kompletní popis co a jak a mimo jiné i popis elektriky a tam je popsané rozložení pojistek a relé. Jen si dej pozor na variantu, jsou tam dvě podle data výroby.

Autor:  Karel1 [ 01 dub 2006 02:01 ]
Předmět příspěvku:  Ford 1.8D problémy s eletrikou

Relé žhavení je na pravém podběhu u motoru . Ale v relé žhavení tvůj problém nebude , asi budeš mít chybu v přívodu elektriky do pojišťovky .

Autor:  Jelínek [ 03 dub 2006 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě než jsem stačil něco stou eletrikou udělat ,- ze soboty na neděli mě baterie upně klekla! Světla a spotřebiče jsem skontroloval, nic nebylo zapnutý - skusím ji přes týden dobít. Je možný že by to bylo od ní? Mohla by dávat málo proudu, aby něco jelo a něco ne? Nebo je to blbost.

Autor:  Nagant [ 03 dub 2006 15:20 ]
Předmět příspěvku: 

To ne, pokud je baterka špatná, tak taky, nikoli výhradně.

Začni tou pojistkovkou, buď propájej tu stávající nebo kup novou u Forda.
Pokud ji koupíš na vrakáči, stejnak tě asi pájení nemine.

Autor:  Nagant [ 03 dub 2006 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tak můj akumulátor to má podle všeho taky za sebou. :cry: Po dojetí domů jsem zkusil párkrát nastartovat, asi 2x či 3x se to s velkým úsilím povedlo, pak už jen cvakání a pohasínání kontrolek.

Aku jsem dal na nabíječku, chviličku do ní tekly asi 4A, po pár minutách jen 1A, asi je po ní...
Holt jsem byl dost dlouho, snad měsíc, bez problému. :?

Tak opravdu je to baterka. Dal jsem tam jinou (táta mi zapůjčil zánovní Akumu 44Ah) a startuje to krásně. :)

Autor:  Jelínek [ 03 kvě 2006 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

Právě jsem se dal do přepajení, jsem asi v 1/3, ale je to utrpení, hlavně některé spoje prohřát. Taky mě odešla baterie, zničeho nic, ze dne na den, nabít už nešla. Jak to namontuju a odzkouším, tak se ozvu jak jsem dopad. Taky jsem dostal zprávu, jak to vyřešil kolega, protože měl podobné problémy jako já: " Tak jsem to přemostil z pojistkové skříně ke kabelu v motorové části a funguje to bez problémů. Bylo to z nutnosti, potřeboval jsem jezdit".

Autor:  Jelínek [ 20 čer 2006 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem po dlouhých měsících vše vrátil do auta. Vše funguje správně a ihned. I žhavení i motor naskočil. :P Problem nastal, když jsem chtěl zastavit motor. Vše funguje jako by byly zapnuty klíče, i když vypnu zapalování. :o Motor jsem zastavil přes spojku.Po odpojení baterie, vše funguje dobře, (to znamená polohy zapalování - jenom to nejde zpátky) - nejde vypnout zapalování. :( :cry: Nejhorší je, že měl problémy s eletrikou určitě předchozí majitel,protože má různě pospojované drátky u pojistek. Zkusím přeměřit spínací skříňku, jestli nevisí ona. Zdar.

Autor:  Jelínek [ 20 čer 2006 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

Chtěl bych se zeptat. Mám naftový motor,vypne se (zdechne :roll: )po odpojení baterie nebo ne? ;-) :-D :-D :-D

Autor:  Walker [ 20 čer 2006 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

Zásadně nelze opojovat baterku za chodu motoru, dojde k poškození alternátoru. Na vstřikovacím čerpadle je elektroventil, který zavírá naftu. Odpojením drátu na tom ventilu dojde ke zhasnutí motoru, to je jako standartní vypnutí klíčkem, pokud jde napětí do drátu i při vypnutém klíčku, je chyba tam.

Autor:  Jelínek [ 11 črc 2006 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mám hotovou technickou i emise.Vše po přepájení pojistkovky funguje jak má. Problémy s pojistkovou skříňkou měl už predchozí majitel, protože měl ruzně pospojované dráty, aby to nešlo přes pojistkovou skříň. Dal jsem si tu práci a vše vrátil do původního stavu a zatím vše šlape. I když jeden drátek nevím kam přijde,tak jsem ho radši nezapojil.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/