fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 kvě 2024 15:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vybíjení baterky
PříspěvekNapsal: 12 říj 2013 14:06 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 říj 2013 13:59
Příspěvky: 11
Bydliště: praha
Ahoj forďáci,mám problém s escem.R.v.97 motor 1,6.V létě normálně i za deště auto stálo venku s rádiem,zesilovačem a všim zapojené venku a auto sem normálně natočil.Jenže v týdnu teďka ráno mlha,přijdu k autu,že jedu do práce a nic.centrál origo už blbě chrčel a kontrolky byly ko a nenastartoval sem.Nabil sem baterku,nastartoval a pohoda.Jednu noc to bylo venku a dva dny na to zase to samý.Asi budu muset přes zimu odpojovat baterku.Poraďte mi prosím :( tohle mi dělal i předchozí escort.Otec říkal,že to je vlhkem a tim,jak prší,že se na baterku dostane voda.

_________________
Esco Combi 1.6 benzín 90 kobyl,angel eyes,neony všude a nějáká ta muzika :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterky
PříspěvekNapsal: 12 říj 2013 17:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Zkoušel jsi i jinou baterku?
Omoknutí baterky by nijak vadit nemělo.

To spíš ta vlhkost způsobuje něco někde jinde v elektroinstalaci.
Třeba já měl na autě problém s alarmem, v podzimním období se mi začal spouštět a musel jsem ho vyřadit (to tu někde najdeš). Tak jestli tam nemáš něco podobného.

Eventuálně prozkoumat pojistkovou skříňku.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterky
PříspěvekNapsal: 12 říj 2013 18:01 
Offline
Forďák

Registrován: 26 črc 2006 17:28
Příspěvky: 79
Bydliště: Vysočina
Jak je ta baterka stará? Takhle se může chovat těsně před smrtí. Ztrácí kapacitu, po nabití den dva vydrží a pak už zase nestartuje. Pro jistotu změř klidový odběr a jestli máš možnost nechat udělat zátěžový test.

_________________
Ex Escort 5dv, 1,3, 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterky
PříspěvekNapsal: 12 říj 2013 21:17 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 říj 2013 13:59
Příspěvky: 11
Bydliště: praha
Baterka je dva roky stará varta 60 Ah,což by mělo stačit,jak myslíte alarm?Mám jenom centrál z výroby plus když startuju tak mi blikne dioda mezi hodinkama,to možná bude něco okolo imobilizéru.Na zátěži baterka už byla a dávala dokonce větší startovací proud,než měla.

_________________
Esco Combi 1.6 benzín 90 kobyl,angel eyes,neony všude a nějáká ta muzika :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterky
PříspěvekNapsal: 16 říj 2013 08:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No mě blbnul alarm - plané poplachy. Na podzim to začalo a na jaře skončilo.
Proto jsem to tu zmínil, zda tam také není nějaká takováto sezonní závada.

Pokud se ten alarm+centrál chová celoročně způsobně, netřeba si s ním dělat starosti. :)

Co jsem teď zachytil na jiném fóru, tak třeba Vartu Blue Dynamic prý dokáže zničit jedno jediné hluboké vybití. :shock:
Že pak vůbec nedrží nabitá.

Zkušenost s tím nemám, protože tam vždycky dávám nějakou "klasiku", takovou, u které předpokládám dobrá poměr kvalita/cena.
A tu jsem snad zatím ještě nikdy nevyšťavil.
A nenabíjím (ani nemám nabíječku).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz