fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Širokopásmová LS
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=57162
Stránka 1 z 1

Autor:  Rosťa-RS [ 20 dub 2014 09:33 ]
Předmět příspěvku:  Širokopásmová LS

Zdarec !!! chtěl bych kvůli ladičským manýrům nainstalovat na můj vůz širokopásmovou LS konkrétně třeba tento set se mi líbí

http://www.highperformanceparts.cz/prid ... onda.32051

Problém je, spíše otázka, zda nějak né složitě pujde s toho vzít signál pro řídící jednotku. Jestli s té lambdy leze 0-5V a je to jen napěťové a jestli to chápu dobře tak řj mého forda reaguje taky na napětí 0-1V
Říkal jsem si že bych vytvořil napěťový dělič kterým bych si určil aby třeba 2V ze široko pásmové LS byly oněch těch 450mV ?
Je to tak jednoduché nebo mi něco uniká? :-D

Autor:  Malfis [ 20 dub 2014 19:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Širokopásmová LS

Není náhodou třeba programovatelná jednotka na WB lambdu ?

Autor:  Lahvac [ 20 dub 2014 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Širokopásmová LS

a neni nejednodušší provozovat obě lamdy :?: :?:

Autor:  Malfis [ 20 dub 2014 20:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Širokopásmová LS

Jak obě? Zetec má jen jednu...

Autor:  Radek124 [ 20 dub 2014 21:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Širokopásmová LS

ano tak přesně tale sonda je na piču.. respektivě bes lambda controleru to je na nic.. vem tenhle kit http://fmsystem.eu/25-innovate-lc2-3796.html jsou tam dva výstupy jeden na budík a druhý co simuluje obyč lamdu pro jednotku oba vývody se daji programovat že se budou ty vývody tvářit jako NB nbo WB a ještě se tam dají některé věci nastavit a taky ti to v programu muž vygenerovat tvojí AFR mapu.. podle sgnalu z lambdy..

Autor:  tomin [ 20 dub 2014 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Širokopásmová LS

Uz si se na to tady nekde ptal, ne ?
Psal jsem Ti tam ze snad kazdy WB kontroler ma mj. vystup ktery simuluje uzkou lambdu. Tedy vysila 1V pri bohate a 0V pri chude. U nekterych se da dokonce z PC nastavit v tom kontroleru, jestli bude preklapet presne na lambda 1.0, nebo na jine hodnote.
Mrkni na www.14point7.com. Ma dobre ceny za sety a samotna sonda od nej vyjde asi bezkonkurencne.
Pak jsem LSU4.9 nasel take na ebay.DE, ceny znatelne (o desitky procent) nizsi nez v CZ.
Vybirej neco s lambdou LSU4.9. Je mladsi nez LSU4.2.
4.9 ma vetsi zivotnost, atd. Ale nelze to kombinovat ! Kontroler musi byt take pro 4.9ku.

Autor:  Rosťa-RS [ 21 dub 2014 20:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Širokopásmová LS

Ano řešili jsme to jenže tady s těma budíkama je to takové že o tom nic bližšího nenapíši dík za info idu teď studovat co jste mi dali :-D

Autor:  Rosťa-RS [ 22 dub 2014 09:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Širokopásmová LS

Tak jsem dnes nad tím sednul a pořádně to prošel.
Radku přesně něco takového bych chtěl aby mi to ukazovalo AFR byla tam ta bosh 4.9 byl s toho jeden výstup 0až5v a druhý 0až1v který bych mohl nastavovat

Obchod www.14point7.com jsem se již setkal jenže mne stresují neúplnými popisy vzhledem k tomu že bych chtěl bosh 4.9


Programovatelný lineární výstup píší tady http://www.14point7.com/products/sigma- ... ure-plus-2
jenže zase to není 4.9 bosh

Tady je zase 4.9 bosh ale není ten výstup programovatelný http://www.14point7.com/products/slc-free
takže to chce vzít slc free a k tomu asi toto http://www.14point7.com/products/ultra- ... controller a tu bohatost nastavovat ručně

Původní teorie byla taková že pořídím řirokopásmovou LS. AFR s její pomocí nastavím třeba na 16. Programovatelný výstup se bude držet této hodnoty a do řj auta se bude posílat 0-1v který bude nastaven na AFR 16
Tím pádem ECU by udělala tu práci z mapama za mne :-D

Nějaký nápad nebo nad tím uvažuji špatně ?

Autor:  tomin [ 22 dub 2014 10:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Širokopásmová LS

Rekl bych ze je to schudne. S tim UAFC by to bylo zajimavejsi, protoze si muzes nastavit ze nahore to v chude nepojede.
Jestli to zrealizujes, dej pak vedet jake budou rychle prechody z maleho zatizeni do max.

Autor:  Rosťa-RS [ 22 dub 2014 11:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Širokopásmová LS

Jenže má to s tím UAFC několik chyb
-Muselo by se jezdit bez TPS jinak si ECU uvědomí, že hodnoty jsou rozdílné a jednoduše vyhodí chyby. Ovšem ježdění bez TPS je reálné jelikož adaptace by se nejspíš načítaly a i kdyby ne tak by se to všechno muselo naladit na tom UACF.

-Předstih, mám za to že při jiném zatížení by vlastně mapy pro předstih byly ve skutečnosti jinde než by měly být, protože vlastně UACF by lhalo ECU o průtoku vzduchu a tím pádem mapy pro předstih by neodpovídaly skutečnosti. Ovšem otázka je jak velké rozdíly bych tím způsobil a jak vlastně vypadá mapa předstihu.

Každopádně v tomto případě by bylo hodně práce s lazením.

Zkusím pohledat ještě nějaký jiný harapák

V minulosti když jsem měl velkou váhu vzduchu a k tomu zapojené TPS tak se mi třeba na dálnici stávalo: Jen tak si krásně fičím najednou škub a auto už nemělo tah jako předtím a v ecu zápis o špatné váze vzduchu nebo TPS

Autor:  tomin [ 22 dub 2014 12:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Širokopásmová LS

Njn, kompromisy. Bez kompromisu to pujde jedine samostatnou ECU.

Neco levneho se ted rysuje http://rusefi.com/wiki/index.php?title=Main_Page
Pokud chlapci vydrzi, coz byva nejvetsi problem u tehle hobby projektu ...
Ale jeste to bude chvili trvat nez se to dodela.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/