fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Širokopásmová LS http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=57162 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Rosťa-RS [ 20 dub 2014 09:33 ] |
Předmět příspěvku: | Širokopásmová LS |
Zdarec !!! chtěl bych kvůli ladičským manýrům nainstalovat na můj vůz širokopásmovou LS konkrétně třeba tento set se mi líbí http://www.highperformanceparts.cz/prid ... onda.32051 Problém je, spíše otázka, zda nějak né složitě pujde s toho vzít signál pro řídící jednotku. Jestli s té lambdy leze 0-5V a je to jen napěťové a jestli to chápu dobře tak řj mého forda reaguje taky na napětí 0-1V Říkal jsem si že bych vytvořil napěťový dělič kterým bych si určil aby třeba 2V ze široko pásmové LS byly oněch těch 450mV ? Je to tak jednoduché nebo mi něco uniká? |
Autor: | Malfis [ 20 dub 2014 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Širokopásmová LS |
Není náhodou třeba programovatelná jednotka na WB lambdu ? |
Autor: | Lahvac [ 20 dub 2014 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Širokopásmová LS |
a neni nejednodušší provozovat obě lamdy |
Autor: | Malfis [ 20 dub 2014 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Širokopásmová LS |
Jak obě? Zetec má jen jednu... |
Autor: | Radek124 [ 20 dub 2014 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Širokopásmová LS |
ano tak přesně tale sonda je na piču.. respektivě bes lambda controleru to je na nic.. vem tenhle kit http://fmsystem.eu/25-innovate-lc2-3796.html jsou tam dva výstupy jeden na budík a druhý co simuluje obyč lamdu pro jednotku oba vývody se daji programovat že se budou ty vývody tvářit jako NB nbo WB a ještě se tam dají některé věci nastavit a taky ti to v programu muž vygenerovat tvojí AFR mapu.. podle sgnalu z lambdy.. |
Autor: | tomin [ 20 dub 2014 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Širokopásmová LS |
Uz si se na to tady nekde ptal, ne ? Psal jsem Ti tam ze snad kazdy WB kontroler ma mj. vystup ktery simuluje uzkou lambdu. Tedy vysila 1V pri bohate a 0V pri chude. U nekterych se da dokonce z PC nastavit v tom kontroleru, jestli bude preklapet presne na lambda 1.0, nebo na jine hodnote. Mrkni na www.14point7.com. Ma dobre ceny za sety a samotna sonda od nej vyjde asi bezkonkurencne. Pak jsem LSU4.9 nasel take na ebay.DE, ceny znatelne (o desitky procent) nizsi nez v CZ. Vybirej neco s lambdou LSU4.9. Je mladsi nez LSU4.2. 4.9 ma vetsi zivotnost, atd. Ale nelze to kombinovat ! Kontroler musi byt take pro 4.9ku. |
Autor: | Rosťa-RS [ 21 dub 2014 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Širokopásmová LS |
Ano řešili jsme to jenže tady s těma budíkama je to takové že o tom nic bližšího nenapíši dík za info idu teď studovat co jste mi dali |
Autor: | Rosťa-RS [ 22 dub 2014 09:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Širokopásmová LS |
Tak jsem dnes nad tím sednul a pořádně to prošel. Radku přesně něco takového bych chtěl aby mi to ukazovalo AFR byla tam ta bosh 4.9 byl s toho jeden výstup 0až5v a druhý 0až1v který bych mohl nastavovat Obchod www.14point7.com jsem se již setkal jenže mne stresují neúplnými popisy vzhledem k tomu že bych chtěl bosh 4.9 Programovatelný lineární výstup píší tady http://www.14point7.com/products/sigma- ... ure-plus-2 jenže zase to není 4.9 bosh Tady je zase 4.9 bosh ale není ten výstup programovatelný http://www.14point7.com/products/slc-free takže to chce vzít slc free a k tomu asi toto http://www.14point7.com/products/ultra- ... controller a tu bohatost nastavovat ručně Původní teorie byla taková že pořídím řirokopásmovou LS. AFR s její pomocí nastavím třeba na 16. Programovatelný výstup se bude držet této hodnoty a do řj auta se bude posílat 0-1v který bude nastaven na AFR 16 Tím pádem ECU by udělala tu práci z mapama za mne Nějaký nápad nebo nad tím uvažuji špatně ? |
Autor: | tomin [ 22 dub 2014 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Širokopásmová LS |
Rekl bych ze je to schudne. S tim UAFC by to bylo zajimavejsi, protoze si muzes nastavit ze nahore to v chude nepojede. Jestli to zrealizujes, dej pak vedet jake budou rychle prechody z maleho zatizeni do max. |
Autor: | Rosťa-RS [ 22 dub 2014 11:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Širokopásmová LS |
Jenže má to s tím UAFC několik chyb -Muselo by se jezdit bez TPS jinak si ECU uvědomí, že hodnoty jsou rozdílné a jednoduše vyhodí chyby. Ovšem ježdění bez TPS je reálné jelikož adaptace by se nejspíš načítaly a i kdyby ne tak by se to všechno muselo naladit na tom UACF. -Předstih, mám za to že při jiném zatížení by vlastně mapy pro předstih byly ve skutečnosti jinde než by měly být, protože vlastně UACF by lhalo ECU o průtoku vzduchu a tím pádem mapy pro předstih by neodpovídaly skutečnosti. Ovšem otázka je jak velké rozdíly bych tím způsobil a jak vlastně vypadá mapa předstihu. Každopádně v tomto případě by bylo hodně práce s lazením. Zkusím pohledat ještě nějaký jiný harapák V minulosti když jsem měl velkou váhu vzduchu a k tomu zapojené TPS tak se mi třeba na dálnici stávalo: Jen tak si krásně fičím najednou škub a auto už nemělo tah jako předtím a v ecu zápis o špatné váze vzduchu nebo TPS |
Autor: | tomin [ 22 dub 2014 12:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Širokopásmová LS |
Njn, kompromisy. Bez kompromisu to pujde jedine samostatnou ECU. Neco levneho se ted rysuje http://rusefi.com/wiki/index.php?title=Main_Page Pokud chlapci vydrzi, coz byva nejvetsi problem u tehle hobby projektu ... Ale jeste to bude chvili trvat nez se to dodela. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |