fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 12:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nefunguje polovina elektriky v aute
PříspěvekNapsal: 05 lis 2014 11:21 
Offline
Forďák

Registrován: 19 úno 2012 15:19
Příspěvky: 76
Bydliště: Ústí nad Labem
Ahoj,mam Escorta TD 66kw r. V. 99, a nefunguje mi v aute: levy obrysovy zadni svetlo, ventilator, sterace, osvetleni spz... Pak mi na pristrojovy desce obcas problikne airbag a stale sviti ABS a nefunguje ukazatel paliva v nadrzi. Pak kdyz dam levy blikac tak mi soucasne blika kontolka blinkru a ABS a bocni blinkry pouze sviti kdyz mam seply sterace.
Prvni co me napadlo tak ze pojistkovka, tak sem puvodni rozebral a byla dost zoxidovana a zkorodovana jak kdyby tam natekla voda.. Nasel jsem nejakou pojistkovku z jinyho esca 97 TD 51kw a dal jsem ji to auta a porad je to stejny. Chapu ze to neni stejny typ pojistkovky, ale proc nefingujou porad jedny a ty sami spotrebice?
Ps. Pojostky jsme promeroval a vsechny jsou ok.
Zajimame me, jestli to muze byt opravdu pojostkovkou nebo je problem jinde. Dekuji za reakce
A jeste spotrebice odpaleny nejsou pri primem napojeni funguji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefunguje polovina elektriky v aute
PříspěvekNapsal: 05 lis 2014 16:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2007 22:29
Příspěvky: 180
Bydliště: Hodonín
Jsi si odpověděl sám ... :wink:

_________________
Ford Escort 1.8i 16V,85kW/115HP, 11/1996,el.okna,el.zrcátka,vyhřívané přední sklo,origo rádio,manuální šíbr,litá kola,alarm,imobilizér,tažné zařízení,barva cuirass (polaris grau)-už není mezi živými, nyní FoFo2, 1,6 Ti-VCT 85kW, Titanium, komplet v elektrice-všechna okna, zrcátka, vyhřívané čelní sklo, zrcátka, přední sedáky, automatická dvouzónová klima, ESP, ABS, stmívatelné zpětné zrcátko, dešťový a světelný senzor, couvací asistent, čalounění polokůže atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefunguje polovina elektriky v aute
PříspěvekNapsal: 07 lis 2014 13:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tyhle problémy nutně nemusí mít centrální ohnisko v pojistkovce, ale spíš to bude několik nezávislých závad...mající společný jen to, že pro auto je slovo údržba neznámej pojem...Opravit jde všechno, stačí mít schémata (nejlíp Ford TIS) pro rok 98-00, starší maj něco jinak, liší se barvy vodičů, občas i poloha okruhu v konektoru (piny jsou jinak zapojený) a pokud to je u konektoru jdoucího do pojistkovky, tak i pojistkovka je jinak...Tak a k jednotlivejm věcem, zadní obrys světlo a spz jsou jeden okruh, pokud v zadním světle ostatní věci fungujou, nebude problém v ukostření (je společný) ale v dodávce +12V do zadní lampy, pokud předek svítí, bude problém v místě kde se rozděluje předek -zadek...Dál píšeš ventilátor, ale ne jakej, od topení nebo chladiče? Pak tam jsou stěrače, tam bych začal konektorem pro motor stěrače, nejlíp takovej okruh testovat žárovkou aspoň 21W..pokud se nerozsvítí po připojení na vývody pro motor, tak stačí projít + na motoru proti nějaký kostře, nejlíp mínus baterky pokud se rozsvítí, je špatná kostra stěrače, najít a očistit, případně opačně připoj kostru u motoru stěrače proti plus baterky a pokud se rozsvítí, tak tam nejde +12V (pojistka, přepínač stěračů, relé a kabeláž), taky bejvá průser v motoru vlastním, zatuhlá převodovka nebo nefunkční kontakty na otáčivém kole převodovky, stačí sundat ten černej plastovej kryt motoru stěračů a odkrýt ten vršek pod tím..očistit, promazat..Airbag problik je klasika, počet bliků určuje kde je závada (viz. speciální téma tohoto problému na foru), drtivá chyba je v konektorech předpínačů pásů v sedačkách kde konektor je pod sedačkou...opět rozebrat očistit, případně to může dělat převod mezi sloupkem volantu a airbagem ve volantu, ten se neustále točí, nejni tudíž problém aby odešel ten otočnej bázmek pod volantem, nejmíň zlobí poslední díl a to je airbag spolujezdce...nehejbe se a je v poměrně neagresivním prostředí pro elektriku. Stále svítí ABS...to je proto že ABS nemá signál od některýho kola a proto nejde a kontrolkou to dává vědět, čili to brzdí jako auto bez ABS, buď jsou v háji kovový kroužky na kolech, nebo mrtvej indukční snímač, nebo uhnilý vedení od něj...Zbytek jsou téměř jistě špatný kostry a palivoměrovej okruh taky tak složitej nebude...tam bych to viděl na oxidaci v konektorech od nádrže k přístrojovce... Tak jak to postupně odemíralo, tak to postupně jedno po druhým opravíš. Každopádně všechny "spotřebičový" okruhy je radno měřit zátěží onou žárovkou, voltmetry a ditální obzvlášť měří napětí i přes zoxidovaný vedení, protože nemaj žádnej odběr, a měření proto může bejt matoucí, zatímco sotva mžourající žárovka nebo plně svítící je verdikt bez debat...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefunguje polovina elektriky v aute
PříspěvekNapsal: 18 lis 2014 10:23 
Offline
Forďák

Registrován: 19 úno 2012 15:19
Příspěvky: 76
Bydliště: Ústí nad Labem
Tyhle problemy nejsou o tom, ze bych se o auto nestaral, ale o tom ze jsem to auto mel kompletne rozebrany...
Jinak sterace, ventilator, a blinkry jsem zprovoznil, byly spatny kostry..
Ale ten ukazal paliva, ten jeden dratek co jde z nadrze, tak na nem nenamerim zadny napeti, ale z niceho nic mi ta rucicka zacala litat uplne od nuly az do maxima jal se ji chce... Muze to byt nejaky spatny kontakt?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefunguje polovina elektriky v aute
PříspěvekNapsal: 18 lis 2014 13:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tenhle "jednodrátkovej" systém měření hladiny nádrže nemůže fungovat jinak, než že proměnnej odpor spojenej s plovákem v nádrži je jedním koncem připevněnej ke kostře přes nádrž a druhej jde do budíku...Jak to funguje zjistíš snadno, drátek odpoj a zapni klíček, kokuni na ukazatel a buď zůstane dole nebo naopak bude ukazovat plnou, když ten drátek spojíš napřímo ke kostře měl by nastat opačnej stav...pokud ti to takhle bude fungovat až u konektoru na nádrži, tak bych hledal chybu u nádrže...jestli si jí sundaval a nějakým nátěrem jí ošetřil tak, že není vodivě spojená s kostrou tak to je ono...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz