fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Autobaterie
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006 17:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Jaká je min kapacita autobaterky pro forda escorta 1.6 16v 1993.Myslím kolik AH musí mít.Ceny totiž rapidně rostou se zrůstajícími AH.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006 17:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Charlie píše:
Jaká je min kapacita autobaterky pro forda escorta 1.6 16v 1993.Myslím kolik AH musí mít.Ceny totiž rapidně rostou se zrůstajícími AH.

Někde to tu je, myslím, že 43Ah. Mám teď na 1.8i aku 44Ah a v pohodě. Měl jsem tam FRAM 65Ah a asi to byla moc velká kapacita, odešla mi (ale neznám její historii).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006 17:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
No já tam mám 62 a je taky po ní.Tak musím nějakou koupit ale říkal sem si že 62 je až dost.No a taky ta cena je dosti velká

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006 17:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, minulá zima dala té baterce asi zabrat. Asi se málo dobíjela a její vnitřní odpor postupně vzrůstal (byť napětí bylo vcelku dobré). Až nakonec startovala z posledních sil a nakonec zdechla úplně. Bylo to rychlé.

Baterku jsem dostal od táty, měl jednu navíc z Favorita, kdybych ji musel kupovat, asi bych koupil 50 Ah, maximálně 55 Ah, ale to už bych se rozmýšlel.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006 18:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
no a nevíš náhodou jak zjistit že je 100% v řiti.To po nabití nic nevydrží a nebo se z ní kapacita samovolně ztrácí?

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006 19:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Existují na to zkoušeče, které krátkodobě zatíží aku velkým proudem a na stupnici se dočteš, jak na tom aku je. Případně měřiče kapacity akumulátoru, kdy zatížíš akumulátor konstantním proudem, po dosažení prahového napětí (vybití aku) se zátěž odpojí a na čítači se dočteš čas či přímo kapacitu.

Nebo připojíš na vybitý aku běžnou nabíječku a po několika minutách vidíš, že do aku leze jen malý proud místo proudu v řádech ampér. To je příznak, že vnitřní odpor aku je velký (a aku nebude schopen dodat velký startovací proud).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 19:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Tak sem si byl koupit baterku tamta mi opravdu odešla.Koupil sem si 55ah za 1480kč.no jo autíčko zase zpapalo pár peněz tak doufám že dá mí kapse zas na chvili pokoj.Jínak dík moc za užitečné rady.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 20:41 
Má někdo zkušenosti s autobaterii Varta Bluedynamic 75Ah/720A ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 21:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Hubert píše:
Má někdo zkušenosti s autobaterii Varta Bluedynamic 75Ah/720A ?
Prosím necpi to všude, lidi si to najdou, nedělej z toho ANNONCI, kdyby to dělal každej, tak to nebude k čtení, nech si to někde jednou a zbytek smaž.. dík ad baterka honím podobnou Banner Starting Bull 75Ah na 14v/55A altík po repasu, a super.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2007 12:35 
Offline
Nováček

Registrován: 18 srp 2006 06:22
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Ahoj, mám baterii MOTORCRAFT 50Ah pro escort 1,4. Kde prosím přesně zjistím z jakého je roku. Díval jsem se na štítek a je tam spousta čísel a na rok výroby to nevypadá. Tady někdo psal , že je obvyklé např.: 02/03 - to první má být měsíc a to druhé rok. Je to tak prosím i u této baterie a kde je to napsáno-někde vzadu?díky Michal

_________________
michalmajkl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 11:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
právě jsem vyměnil baterii po původním majiteli - ta byla dokonce 75 Ah - to sem čuměl. al ebyla asi totálně k.o. protože mi při startování vypnula rádio. Teď mám AKUMU comfort 60Ah a dokonce to ani nevypne rádio...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 12:03 
Offline
Nováček

Registrován: 18 srp 2006 06:22
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
No tak ta baterka Motorcraft tam byla 10 let, to jsem koukal. Zvolil sem AKUMU 43 Ah s plochými kontakty.nevím jestli se tady může psát od koho ? bylo to v praze v dejvicích.

_________________
michalmajkl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 14:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
co mě ale docela překapilo byla totálně "náhlá smrt" té baterky - ten den jsem několikrát normálně nastartoval, odjezdil, dojel 10km na představení, pak chci přeparkovat, a ona je vymlácená baterka :shock: opravdu zničehonic, bez varování.. nechal sem se roztlačit - chytlo to na drc a když jede motor, tak baterka nesvítí, tudíž by to mělo dobíjet o.k. ale pro jistotu to chci nechat proměřit...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 14:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
To se mi stalo taky. Pomohlo nastartování přes kabely a za chvilku to vypadalo, že baterce nic neni, protože pak to zase startovalo bez problémů. No nakonec sem stejně musel koupit novou. Teď tam mám asi 55 Ah a zatim v pohodě.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie
PříspěvekNapsal: 03 pro 2009 18:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Ahoj, mám novou modrou vartu 72Ah a chci se zeptat, zda jsou normální tyto hodnoty:
přijdu k autu: t=0°C, U=12,3V
pustím žhavení: U=11,1V ale chytí na první škub
dobíjení na prázdno: 14,3V (při studeném motoru 14,4, při teplém 14,1)
dobíjení (Světla všechna+zadní okno+větrákIII): U=13,4V

Mám něco řešit, nebo je to OK? :) Altík je tuším 75A, motor 1.6D

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie
PříspěvekNapsal: 03 pro 2009 18:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Řekl bych, že je to v pořádku.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz