fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Palivove cerpadlo ako AKTY X http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=5961 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mafo [ 17 kvě 2006 02:33 ] |
Předmět příspěvku: | Palivove cerpadlo ako AKTY X |
Pani potreboval by som help, lebo ja som uz na nervy. Palivove cerpadlo mi pred startovanim obcas nenatiahne benzin(2s bzzzz) a teda nemozny start, vacsinou vtedy ked to najmenej ocakavam. Nezalezi pri tom na pocasi ani na teplote motora. Rele som vymenil, cerpadlo je ok, poistkovka prepajkovana. Meral som obvod a ok az na to ze som zistil, ze EEC nedava signal na rele (2s). A este jedno zistenie: Ak zatlacim rucne kontakt rele a nataha benzin, nastartujem, rele dostane pozadovany signal z EEC a pri nabehnutom motore uz normalne drzi zopnute.Neviete mi niekto poradit ake su podmienky v EEC na zapnutie rele paliva pred startom?Niekedy sa tato zavada neukaze 2-3 mesiace a potom ma to cvici 1-2 dni. Je to trochu nepohodlne vzdy rozoberat poistkovku. Vopred velke dik za kazdy nazor ktory mi pomoze riesit tuto situaciu. |
Autor: | Wizzy [ 17 kvě 2006 07:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Řekl bych, že tě čeká výměna nebo přepájení pojistkovky. Řešilo se to tu mockrát |
Autor: | Standa [ 17 kvě 2006 09:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivove cerpadlo ako AKTY X |
Mafo píše: Rele som vymenil, cerpadlo je ok, poistkovka prepajkovana. Meral som obvod a ok az na to ze som zistil, ze EEC nedava signal na rele (2s). :!: A este jedno zistenie: Ak zatlacim rucne kontakt rele a nataha benzin, nastartujem, rele dostane pozadovany signal z EEC a pri nabehnutom motore uz normalne drzi zopnute.Neviete mi niekto poradit ake su podmienky v EEC na zapnutie rele paliva pred startom?Niekedy sa tato zavada neukaze 2-3 mesiace a potom ma to cvici 1-2 dni. Je to trochu nepohodlne vzdy rozoberat poistkovku.
Vopred velke dik za kazdy nazor ktory mi pomoze riesit tuto situaciu. Proměřoval jsi ten signál s EEC na relé nebo také přímo na EEC. Problém by mohl být s vodičem mezi EEC a pojistkovkou. Auto počítám že bude bez imobilizéru a tam by neměla EEC po otočení klíčku na nic čekat, tedy otálet s napájením palivového čerpadla. Jestli je vodič OK tak možná bude chyba přímo v EEC. |
Autor: | Mafo [ 19 kvě 2006 01:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palivove cerpadlo ako AKTY X |
Proměřoval jsi ten signál s EEC na relé nebo také přímo na EEC. Problém by mohl být s vodičem mezi EEC a pojistkovkou. Auto počítám že bude bez imobilizéru a tam by neměla EEC po otočení klíčku na nic čekat, tedy otálet s napájením palivového čerpadla. Jestli je vodič OK tak možná bude chyba přímo v EEC.[/quote] Ano premeral som aj z EEC, nic som nenameral.Bez signalu. Najvacsi brutus je ze EEC pracuje so zapornou logikou a je to nachylnejsie na rusenie. Nevies mi poradit na co je tam to spozdovacie rele EFi?Je prepojene aj s palivom. Nie je to ako "Stand By" pre EEC? Stalo by sa nieco ak by som to pripojil na priamo a vynechal EEC ze po otoceni kluca by islo stale? |
Autor: | Nagant [ 19 kvě 2006 06:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
V článku o EFi se píše, že vstřiky začnou při startování vstřikovat palivo až po protočení motoru kvůli lepšímu mazání. Myslel jsem ale, že to řídí ŘJ přímo, nikoli přes nějaké zpožďovací relé, ale třeba to relé bude pro něco jiného. |
Autor: | Mafo [ 20 kvě 2006 01:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagant píše: V článku o EFi se píše, že vstřiky začnou při startování vstřikovat palivo až po protočení motoru kvůli lepšímu mazání. Myslel jsem ale, že to řídí ŘJ přímo, nikoli přes nějaké zpožďovací relé, ale třeba to relé bude pro něco jiného.
Je to rele 8 a je popisovane ako rele napajania EFi. V anglickej scheme ako spozdovacie napajacie rele EFi. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |