fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zblázněná elektrika http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=6254 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Psycho [ 12 čer 2006 10:38 ] |
Předmět příspěvku: | Zblázněná elektrika |
Tak pánové,nyní nastala ta dlouho očekávaná chvíle,kdy vás všechny moc a moc potřebuju a moc a moc prosím o radu. Ráno jsem vyjel s fordem z baráku,chytnul kupodivu bez problémů,na křižovatce problikla kontrolka airbagu,motor běžel,otáčkoměr spadnul na nulu.Pak jsem se rozjel,otáčkoměr furt na nule.Pak to chcíplo.Po 10 minutách přemlouvání jsem nastartoval,kus jsem jel v klidu,pak to samý-airbag,otáčkoměr,chcíplo auto,pak zase najednou jelo.Přístojovka blikala jak na diskotéce.Jo a když to chcíplo,tak při startování se ani nehnulo-jako kdyby nešel imobilizér.Rádio přestalo jít. Vím že to je k smíchu,ale já si tak zrovna nepřipadám.U Fiatu jsem si na to už zvyknul,ale u forda se mi to ještě nestalo.Nesetkal jste se s tím náhodou už někdo?Děkuju za každou radu! |
Autor: | Nagant [ 12 čer 2006 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mně ty symptomy připadají na něco s akumulátorem, že by vnitřní zkrat nějakého článku? Nebo přechodový odpor někde v blízkosti aku, zoxidované svorky apod. |
Autor: | pepek [ 12 čer 2006 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Projdi si všechna ukostření - všechny důležité body. Na 99% to bude s tím souviset. |
Autor: | Psycho [ 12 čer 2006 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Další poznatek-když odpojim -pól na baterce,tak auto okamžitě chcípne,což se normálně nestává,ne?Nemůže být chyba v alternátoru,že auto jede jen na baterku,proto to problikávání kontolek,padání otáčkoměru,chcípání.Jako kdyby chvíli altík šel a chvíli ne.Co myslíte?? |
Autor: | dj.DEKL [ 12 čer 2006 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když odpojíš baterku při nastartovaným motoru tak si pěkně koleduješ o zničení alternátoru Jinak bude určitě problém ukostření... |
Autor: | Psycho [ 12 čer 2006 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
dj.DEKL píše: Když odpojíš baterku při nastartovaným motoru tak si pěkně koleduješ o zničení alternátoru Jinak bude určitě problém ukostření...
no jo,ukostření,ale čeho a kde?Vždyť naautě je ukostřenejch milion věcí. |
Autor: | dj.DEKL [ 12 čer 2006 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pořádně očisti kontakty baterky + oka na kabelech + očištění kostřících bodů na karoserii... |
Autor: | Psycho [ 12 čer 2006 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkusim to,díky.Teď když zkusim startovat tak to jenom cvaká,rychle-tak 2x za vteřinu |
Autor: | nat [ 12 čer 2006 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je právě jeden z příznaků toho, že startér a celý systém dostává málo šťávy. čili buď je baterie nedobitá (nebo KO) nebo jak výše psáno, některá kostra(resp. její přemostění) nepřevádí dobře...... zkus ty největší a nejtlustší... |
Autor: | Walker [ 12 čer 2006 23:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Další možnost: dej tam nějakou dobrou baterku a zkus to natočit, když to chytne, tak změř jestli to dobíjí, pokud ano je chyba v té původní baterce, pokud to chytlo a nedobíjí, je chyba v altíku (nejčastěji uhlíky), a baterka se nenabíjela a je o.k. ale vybitá...No a pokud to nedělá nic i při tý nový baterce tak jsou to ty kostrouni jak psal nat.... |
Autor: | Psycho [ 13 čer 2006 07:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak dneska se na to vrhnu,napřed zkusím to nejjednodnoduššívyměnit baterku- Bojim se aby to nebyl ten altík,to by mě jaksi nepotěšilo. |
Autor: | Návštěvník [ 13 čer 2006 10:53 ] |
Předmět příspěvku: | x |
Tak to by mě zajímalo co to bude, taky bych tipoval alternátor, já už si na to u forda zvyknul |
Autor: | Psycho [ 21 čer 2006 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
nat píše: to je právě jeden z příznaků toho, že startér a celý systém dostává málo šťávy. čili buď je baterie nedobitá (nebo KO) nebo jak výše psáno, některá kostra(resp. její přemostění) nepřevádí dobře......
zkus ty největší a nejtlustší... Tak jsem opucoval ty největší a nejtlustší kabely,svorky,dolil a nabil baterku a elektika je zdá se v pořádku.Už mi to jen nedrží volnoběh,takže vše v normě. Díky všem za pomoc. |
Autor: | Psycho [ 24 čer 2006 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Psycho píše: nat píše: to je právě jeden z příznaků toho, že startér a celý systém dostává málo šťávy. čili buď je baterie nedobitá (nebo KO) nebo jak výše psáno, některá kostra(resp. její přemostění) nepřevádí dobře...... zkus ty největší a nejtlustší... Tak jsem opucoval ty největší a nejtlustší kabely,svorky,dolil a nabil baterku a elektika je zdá se v pořádku.Už mi to jen nedrží volnoběh,takže vše v normě. Díky všem za pomoc. Jak jsem napsal,ZDÁ SE,ŽE JE V POŘÁDKU.........................Není. Odtáhl jsem to do Forda a děj se vůle boží. |
Autor: | Thomino [ 20 led 2007 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zblázněná elektrika |
Psycho píše: Tak pánové,nyní nastala ta dlouho očekávaná chvíle,kdy vás všechny moc a moc potřebuju a moc a moc prosím o radu.
Ráno jsem vyjel s fordem z baráku,chytnul kupodivu bez problémů,na křižovatce problikla kontrolka airbagu,motor běžel,otáčkoměr spadnul na nulu.Pak jsem se rozjel,otáčkoměr furt na nule.Pak to chcíplo.Po 10 minutách přemlouvání jsem nastartoval,kus jsem jel v klidu,pak to samý-airbag,otáčkoměr,chcíplo auto,pak zase najednou jelo.Přístojovka blikala jak na diskotéce.Jo a když to chcíplo,tak při startování se ani nehnulo-jako kdyby nešel imobilizér.Rádio přestalo jít. Vím že to je k smíchu,ale já si tak zrovna nepřipadám.U Fiatu jsem si na to už zvyknul,ale u forda se mi to ještě nestalo.Nesetkal jste se s tím náhodou už někdo?Děkuju za každou radu! Zdárec... stalo se mi přesně - ale uplně přesně to samý... jako bych to psal já Proto se ptám, jak si nakonec dopadl? Co ti měnili / spravili? Já si myslim, že mám v prdce ten tlustej +kabel, co vede od alternátoru k baterce... ale nejsem si jistej. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |