fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zblázněná elektrika
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=6254
Stránka 1 z 1

Autor:  Psycho [ 12 čer 2006 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Zblázněná elektrika

Tak pánové,nyní nastala ta dlouho očekávaná chvíle,kdy vás všechny moc a moc potřebuju a moc a moc prosím o radu.

Ráno jsem vyjel s fordem z baráku,chytnul kupodivu bez problémů,na křižovatce problikla kontrolka airbagu,motor běžel,otáčkoměr spadnul na nulu.Pak jsem se rozjel,otáčkoměr furt na nule.Pak to chcíplo.Po 10 minutách přemlouvání jsem nastartoval,kus jsem jel v klidu,pak to samý-airbag,otáčkoměr,chcíplo auto,pak zase najednou jelo.Přístojovka blikala jak na diskotéce.Jo a když to chcíplo,tak při startování se ani nehnulo-jako kdyby nešel imobilizér.Rádio přestalo jít.

Vím že to je k smíchu,ale já si tak zrovna nepřipadám.U Fiatu jsem si na to už zvyknul,ale u forda se mi to ještě nestalo.Nesetkal jste se s tím náhodou už někdo?Děkuju za každou radu!

Autor:  Nagant [ 12 čer 2006 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

Mně ty symptomy připadají na něco s akumulátorem, že by vnitřní zkrat nějakého článku? :smt102
Nebo přechodový odpor někde v blízkosti aku, zoxidované svorky apod.

Autor:  pepek [ 12 čer 2006 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

Projdi si všechna ukostření - všechny důležité body. Na 99% to bude s tím souviset.

Autor:  Psycho [ 12 čer 2006 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Další poznatek-když odpojim -pól na baterce,tak auto okamžitě chcípne,což se normálně nestává,ne?Nemůže být chyba v alternátoru,že auto jede jen na baterku,proto to problikávání kontolek,padání otáčkoměru,chcípání.Jako kdyby chvíli altík šel a chvíli ne.Co myslíte??

Autor:  dj.DEKL [ 12 čer 2006 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

Když odpojíš baterku při nastartovaným motoru tak si pěkně koleduješ o zničení alternátoru :!: Jinak bude určitě problém ukostření...

Autor:  Psycho [ 12 čer 2006 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Když odpojíš baterku při nastartovaným motoru tak si pěkně koleduješ o zničení alternátoru :!: Jinak bude určitě problém ukostření...

no jo,ukostření,ale čeho a kde?Vždyť naautě je ukostřenejch milion věcí.

Autor:  dj.DEKL [ 12 čer 2006 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Pořádně očisti kontakty baterky + oka na kabelech + očištění kostřících bodů na karoserii...

Autor:  Psycho [ 12 čer 2006 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

zkusim to,díky.Teď když zkusim startovat tak to jenom cvaká,rychle-tak 2x za vteřinu

Autor:  nat [ 12 čer 2006 23:22 ]
Předmět příspěvku: 

to je právě jeden z příznaků toho, že startér a celý systém dostává málo šťávy. čili buď je baterie nedobitá (nebo KO) nebo jak výše psáno, některá kostra(resp. její přemostění) nepřevádí dobře......
zkus ty největší a nejtlustší... :-D

Autor:  Walker [ 12 čer 2006 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

Další možnost: dej tam nějakou dobrou baterku a zkus to natočit, když to chytne, tak změř jestli to dobíjí, pokud ano je chyba v té původní baterce, pokud to chytlo a nedobíjí, je chyba v altíku (nejčastěji uhlíky), a baterka se nenabíjela a je o.k. ale vybitá...No a pokud to nedělá nic i při tý nový baterce tak jsou to ty kostrouni jak psal nat.... :D

Autor:  Psycho [ 13 čer 2006 07:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dneska se na to vrhnu,napřed zkusím to nejjednodnoduššívyměnit baterku- :-) Bojim se aby to nebyl ten altík,to by mě jaksi nepotěšilo.

Autor:  Návštěvník [ 13 čer 2006 10:53 ]
Předmět příspěvku:  x

Tak to by mě zajímalo co to bude, taky bych tipoval alternátor, já už si na to u forda zvyknul :?

Autor:  Psycho [ 21 čer 2006 16:22 ]
Předmět příspěvku: 

nat píše:
to je právě jeden z příznaků toho, že startér a celý systém dostává málo šťávy. čili buď je baterie nedobitá (nebo KO) nebo jak výše psáno, některá kostra(resp. její přemostění) nepřevádí dobře......
zkus ty největší a nejtlustší... :-D

Tak jsem opucoval ty největší a nejtlustší kabely,svorky,dolil a nabil baterku a elektika je zdá se v pořádku.Už mi to jen nedrží volnoběh,takže vše v normě. :-D :-D :-D

Díky všem za pomoc.

Autor:  Psycho [ 24 čer 2006 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

Psycho píše:
nat píše:
to je právě jeden z příznaků toho, že startér a celý systém dostává málo šťávy. čili buď je baterie nedobitá (nebo KO) nebo jak výše psáno, některá kostra(resp. její přemostění) nepřevádí dobře......
zkus ty největší a nejtlustší... :-D

Tak jsem opucoval ty největší a nejtlustší kabely,svorky,dolil a nabil baterku a elektika je zdá se v pořádku.Už mi to jen nedrží volnoběh,takže vše v normě. :-D :-D :-D

Díky všem za pomoc.


Jak jsem napsal,ZDÁ SE,ŽE JE V POŘÁDKU.........................Není.

Odtáhl jsem to do Forda a děj se vůle boží. :(

Autor:  Thomino [ 20 led 2007 18:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zblázněná elektrika

Psycho píše:
Tak pánové,nyní nastala ta dlouho očekávaná chvíle,kdy vás všechny moc a moc potřebuju a moc a moc prosím o radu.

Ráno jsem vyjel s fordem z baráku,chytnul kupodivu bez problémů,na křižovatce problikla kontrolka airbagu,motor běžel,otáčkoměr spadnul na nulu.Pak jsem se rozjel,otáčkoměr furt na nule.Pak to chcíplo.Po 10 minutách přemlouvání jsem nastartoval,kus jsem jel v klidu,pak to samý-airbag,otáčkoměr,chcíplo auto,pak zase najednou jelo.Přístojovka blikala jak na diskotéce.Jo a když to chcíplo,tak při startování se ani nehnulo-jako kdyby nešel imobilizér.Rádio přestalo jít.

Vím že to je k smíchu,ale já si tak zrovna nepřipadám.U Fiatu jsem si na to už zvyknul,ale u forda se mi to ještě nestalo.Nesetkal jste se s tím náhodou už někdo?Děkuju za každou radu!



Zdárec... stalo se mi přesně - ale uplně přesně to samý... jako bych to psal já :) Proto se ptám, jak si nakonec dopadl? Co ti měnili / spravili? Já si myslim, že mám v prdce ten tlustej +kabel, co vede od alternátoru k baterce... ale nejsem si jistej.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/