fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 srp 2024 17:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zálohovaná siréna
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 07:29 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
dostal jsem k alarmu dve sireny - jedna je obycejna a jedna zalohovaná ... myslel jsem si ze chapu k cemu slouzi - proste ma svuj zdroj a kdyz se odpoji napeti tak muze houkat z vlastniho zdroje. Ovsem jak muze zacit houkat kdyz k ni nedojde impuls od alarmu kterej nebude mit šťávu na to aby poslal ten impuls? A proc je na ni na zadni casti klicem otocitelnej cudlik kterej tu sirenu rozhouká? K cemu muze bejt dobry ze se sirena umistena nekde pod kapotou da rozhoukat klickem?

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 07:36 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak nic - asi uz jsem to prokouknul - ona je ted zamknuta aby nehoukala ale kdyz ji napojim na napajeni tak kdyz ji odemknu tak nebude houkat a jakmile se ztrati napajeni tak zacne houkat ....
tak nic - tema zrale na smazani

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 07:53 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak alespon poradte jak mam zjistit jakou pojistku na ni dat? Vedou z ni totiz ctyri kabely: 2x - a 2x + pricemz jedno + jde do jednotky alarmu a jedno + jde k baterce takze zrvna na tenhle kabel co vede k baterce pripichnu nozovou pojistku - jak mam urcit jeji hodnotu? Nevim jakou ma specifikaci primo tahle ale podobna od jablotronu ma napsano na sobe toto: Napájení 12-15V / 850mA, akustický výkon 120dB/1m, jinak ta moje sirena je oznacena AR-101A 20W Siren ....

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 08:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
5A stačí. (máš to tam napsané 12-15V/850mA. 850mA=0,85A. Takže 5A pojistka má dostatečnou rezervu)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 08:39 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
diky ... jak muzes videt tak tady se projevil muj antitalent na elektriku a ackoliv jsem napsal ze to ma 0,85A tak mi to nedoslo :) takze jeste jednou diky ...

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 08:49 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Není umění machrovat s elektrikou (a čímkoli jiným), když na to mám školy. Ale pustit se do něčeho, co je pro mě neznámý terén, nastudovat si to, poprat se s tím a zvládnout to, před tím smekám. A ta radost, když to funguje, to je k nezaplacení :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 10:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Taky mám zálohovanou sirénu. Jeden drát by měl být trvalý +12V k aku(odpojením houká), druhej kostra, třetí pozitivní(kladný) spouštění(připojením +12V houká) a čtvrtej negativní(záporný) spouštění(připojením na kostru houká). Takže jak píšeš - trvalý +12V na baterku(přes pojistku) a pozitivní spouštění k alarmu(předpokládám standardní výstup z alarmu +12V při poplachu). Negativní spouštění zůstane volný, a samozřejmě poslední drát na kostru.
Pojistku bych dal klidně tu Wizziho 5A, ale záleží co máš, klidně i menší(dělají se 1A, 2A, 3A, atd., tak bych asi volil běžnou a levnou 3A)

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2006 11:47 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
OK diky za podrobny popis ...

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2006 19:31 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak jsem se prechvalil a dnesni zapojeni zalohovane sireny mi nevyslo
Puvodni sirena byla jen docasna a tak jsem se dnes konecne odhodlal a zvednul auto na hever - sundal podbeh - protahl kabel do motoru, prisrouboval novou zalohovanou sirenu a vsechno pospojoval. Ze sireny jdou ctyri kabely 1. + , 2. - , 3. + od jednotky alarmu, 4. - od jednotky alarmu. Zapojil jsem nasledovne: 1. primo pres pojistku na baterku (merenim skutecne do sireny slo plus 12V), 2. a 4. jsem prisrouboval na karoserii (merenim skutecne zemnilo a fungovalo) a 3. jsem protahnul k te jednotce alarmu dovnitr auta. No a co se nestalo - misto aby to fungovalo tak to nic nedelalo - ani nehoukalo. Pak jsem si vzpomel na ten cudlik na klicek ale po jeho otoceni to naopak houka porad ... zadnej manual ani schema jsem k ni nedostal - jen ten popis jakej kam ma byt zapojen a to jsem dodrzel...
Kde je chyba? Jak dal?
Jak ma tedy byt zapojena?

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2006 19:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jestli ta původní houkající (spíš šeptající, jestli to byla ta na srazu) byla zapojená + sirény na vývod alarmu, a - sirény na kostru, tak má alarm kladný výstup. Zapoj tedy + na baterku, - na kostru (tak jak to máš) a tzv. positive trigger na výstup alarmu, negative trigger nezapojuj a dobře zaizoluj. Pak už jen vyzkoušet správnou polohu toho klíčku a je to.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2006 20:09 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 23:42
Příspěvky: 140
Bydliště: Beroun
Tak, tak. Tím, že jsi pin 4. trvale ukostřil si vlastně siréně stále dával podnět k tomu aby houkala. Takže 1 + 2 jsou napájení a 3 a 4 jsou k iniciaci poplachu a to buď plusem nebo mínusem, to se musí připojit podle toho co produkuje tvůj alarm, když chce aby siréna řvala.

_________________
Mondeo III, 2.0 TDCI Ghia 96 kW, 2007, hatchback (od 11/2011)
Mondeo II, 1.8 16V SI/Ghia, 1998, combi (od 05/2004 do 04/2012)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2006 20:14 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
aha takze ten minus trigger jak jsem ukostril byla hloupost? No tak to mi nenapadlo :-) diky panstvo hned to dolu zabehnu vyzkouset

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2006 20:30 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
kurna chlapy ja Vas nemit tak jsem v haji - jasne ze uz to funguje ... diky mooooccccc!!!!!!

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2006 22:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Není zač...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2006 07:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Hnáto, co jsem ti psal:
MV píše:
...Jeden drát by měl být trvalý +12V k aku(odpojením houká), druhej kostra, třetí pozitivní(kladný) spouštění(připojením +12V houká) a čtvrtej negativní(záporný) spouštění(připojením na kostru houká). Takže jak píšeš - trvalý +12V na baterku(přes pojistku) a pozitivní spouštění k alarmu(předpokládám standardní výstup z alarmu +12V při poplachu). Negativní spouštění zůstane volný, a samozřejmě poslední drát na kostru.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2006 08:28 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
hmmm no vidis - takovej ja jsem ze jsem si to poradne neprecetl - to je tim ze prvne kdyz jsem tohle tema zalozil tak me zajimalo vsechno jine ale v zapojeni jsem si byl jistej - takze jsem tvemu popisu moc nevenoval - bohuzel - no pouceni pro priste

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz