fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Ventilátor http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=6399 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jezzy21 [ 26 čer 2006 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | Ventilátor |
Zdravím,mám problém.Ventilátor mi funguje pouze na dvě rychlosti na té třetí nefunguje.Nejsem elektrikář,takže si nevím rady.Mohl by mi někdo poradit? Díky |
Autor: | Karel [ 26 čer 2006 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to uz jsem zjistil,musis oddelat takovou malou krabicku(30x30x80mm) na plastu topeni,nahore,co nejblizek k prepazce od motoru.Pod ni jsou dva konektory.Ten co ma 3 vyvody je od 1-3 stupne otacek.Pod nim je dvema sroubky prisroubovanej predradnej odpor (dratovej) a asi mas jeden spalenej.Jsou tam dva na 1 a 2 rychlost a 3 je naprimo 3 rychl. |
Autor: | jezzy21 [ 02 črc 2006 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za radu.Ventilátor už funguje.Já tam ale na plastu topení žádný kryt předřadných odporů nemám,když zvednu kapotu,tak vidím za přepážkou přímo ty konektory.Na ten třetí stupeň byl ten konektor pouze uvolněný,spálený naštěstí nebyl.Spravil jsem to tak,že jsem do otvoru,kde je veden drát ke třetímu stupni vložil malý plastový kolík,aby se ten drát nepohyboval a měl správný kontakt.Vytahovat jsem to nevytahoval.Jen jsem to vystříkal sprejem na čištění kontaktů.Takže už mi ventilátor funguje na všechny 3 stupně. |
Autor: | Dave [ 11 říj 2006 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak také mám stejný problém a nejde mne druhý stupeň. Nemohl by ste mě někdo vyfotit tu krabku s odporama? Předem moc dík. |
Autor: | Jack [ 16 říj 2006 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: Tak to uz jsem zjistil,musis oddelat takovou malou krabicku(30x30x80mm) na plastu topeni,nahore,co nejblizek k prepazce od motoru.Pod ni jsou dva konektory.Ten co ma 3 vyvody je od 1-3 stupne otacek.Pod nim je dvema sroubky prisroubovanej predradnej odpor (dratovej) a asi mas jeden spalenej.Jsou tam dva na 1 a 2 rychlost a 3 je naprimo 3 rychl.
Karle, už dlouho se na to chystám, ale myslel jsem, že to je složitější. Když bych se zítra dostal před šestou z práce tak se na to mrknu. To je přesně proč chodím na tyhle stránky, najít info o Escortu. Díky Karle a Vám ostatním co napíšete užitečné věci Jack |
Autor: | Jack [ 22 říj 2006 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem měl rozdělaný ten předřadný odpor. Opticky všechno v pořádku. Vydělal jsem to a přes baterii a zkoušečku jsem vyzkoušel,že všechno funguje. Co by mohl další problém? Mě napadl spínač přímo v palubovce ale vypadá to dost složitě se k tomu dostat. Dík za případnou radu Jack |
Autor: | Karel [ 23 říj 2006 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vubec to neni slozity.Jen sundas palubku a jsi u neho.Napred vem +12V a napoj to natvrdo prez ten odpor na topeni.Zkus vsechny 3 kontakty(1-3 stupen) Pak budes opravdu vedet ze to neni odporem.Pak merakem zmer ty tri draty co lezou do odporu jestli v nich opravdu je 12V na kazdem zvlast po zapnuti 1-3 polohy na prepinaci.Pak teprve bych rozdelaval palubku. |
Autor: | Jack [ 23 říj 2006 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel, pochopil sem to správně, že ze tří drátů to jde přes odpory ven jedním? Myslem jsem, že s jednoho to jde přes ty odpory do těch tří. Vyzkouším to a uvidím. Když na každém z těch tří bude 12V tak co dál? Dík Jack |
Autor: | Karel [ 24 říj 2006 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Do odporu vedou 3 draty a odpor to reguluje.Tedy dva odpor.draty(1 a 2 rychlost ventil.) a jeden naprimo(3 rychlost). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |