fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 11:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 24 úno 2010 19:05 
Offline
Forďák

Registrován: 08 úno 2010 00:33
Příspěvky: 95
Bydliště: Kladno
Mlynec píše:
Toto sa stalo aj mne. Skús vyčistiť kontakt piatych dverí..........

Umm a můžu vědět o který kontakt se jedná, kde se nachází? V elektrice se moc nevyznám. Nebo myslíš ten "kontakt" na zavření kufru? Mám pocit, že se to děje i když kufr neotevírám.

_________________
Ferda Escort 1.6 16V r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 24 úno 2010 21:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Jak tam jsou ty tři zasouvací kolíčky, tak aby se pěkně zasouvaly a doléhaly, třeba je i trochu obruš a prostříkni.

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 27 úno 2010 21:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2008 20:42
Příspěvky: 219
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Tak som dnes zasa "maturoval" s ostrekovačom. A čuduj sa svete, keď som po motorčeku poklepal, ozval sa aj zadný, ale veľmi sa trápil. Tak som odpojil hadičku, ktorá ide na zadné okno. Musel som ju prefúknuť stlačeným vzduchom a vypustiť všetku vodu z nádržky. To by ste mali vidieť, čo z nej vyšlo. Skoro čistá pena. To je dôsledok môjho šetrenia na nesprávnom mieste, zimná zmes z LIDLA. Nikdy viac. Potom som to riadne prepláchol čistou vodou a motorček išiel v pohode - predok aj zadok. No po chviľke zas len sem-tam. Predok ide v pohode, zadok štrajkuje. Tak by som sa chcel opýtať, ak máte niekto skúsenosti, či sa ten motorček dá rozobrať, alebo je to všetko zaliate v plaste, ako väčšina vecí v aute? Máte niekto skúsenosť? Vďaka za rady.

_________________
Ford Escort 1,8 Zetec Combi Ghia, r.v. 1997, čierna metalíza
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... fullsize=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 10:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2010 12:44
Příspěvky: 55
Bydliště: Brno
Mohl by mi někdo poradit? Taky mi nejede zadní ostřikovač - když zapnu páčku, tak je slyšet, že běží motorek pod přední kapotou, ale dozadu nic nedoputuje. Mohla by to být ucpaná hadička? Kudy na kombíku vede? Zkusil bych to pročistit. Díky

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V 1997 GHIA (CD/DVD/GPS 7" LCD radio 2DIN Xtrons TD717G, Repro Sony Xplod, Parkovací kamera, Přední kapota na plynových vzpěrách, Všechna okna v elektrice, Podsvícený prostor nohou posádky)

Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), Jawa 350/18 (1954), Jawa-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), Jawa-ČZ 350/354.03 (1956), Jawa-ČZ 125/355.00 (1956), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ


http://jawarmaniak.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 10:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
ucpaná-spíš zalomená,přerušená.Fofo má problémy v tom místě jak jsou5dveře.Jde to tam husím krkem a v tom místě se to láme.Nevím jak to má řešené esco combi,ale mohlo by to být něco podobného. :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 10:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2010 12:44
Příspěvky: 55
Bydliště: Brno
Díky, čili zkusit demontovat ten husí krk. Apropo, můžu se zeptat, jak to oddělám? Sedím ve škole, tak se teď k tomu nedostanu, takže nevím, jak to tam je. Alespoň budu pak vědět, jak jít na to. Dík

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V 1997 GHIA (CD/DVD/GPS 7" LCD radio 2DIN Xtrons TD717G, Repro Sony Xplod, Parkovací kamera, Přední kapota na plynových vzpěrách, Všechna okna v elektrice, Podsvícený prostor nohou posádky)

Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), Jawa 350/18 (1954), Jawa-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), Jawa-ČZ 350/354.03 (1956), Jawa-ČZ 125/355.00 (1956), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ


http://jawarmaniak.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 18 bře 2010 10:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Jestli děláš, jawy, tak s timhle si hravě poradíš ;-)
Je dobrý na to mít šroubováček a prostě to vydloubeš.

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 27 bře 2010 09:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2010 12:44
Příspěvky: 55
Bydliště: Brno
Takže ještě jednou - kombajn má ostřikovač na zadním sloupku - nikoliv na pátých dveřích. Dá se tedy nějak vypáčit zvenku, nebo musím demontovat tapecírunk a krycí plasty? Neví někdo, kudy ta hadička vede? Abych pak nezjistil, že se k tomu dostanu třeba někudy zespoda. Neřešil to ještě někdo??? Dík

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V 1997 GHIA (CD/DVD/GPS 7" LCD radio 2DIN Xtrons TD717G, Repro Sony Xplod, Parkovací kamera, Přední kapota na plynových vzpěrách, Všechna okna v elektrice, Podsvícený prostor nohou posádky)

Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), Jawa 350/18 (1954), Jawa-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), Jawa-ČZ 350/354.03 (1956), Jawa-ČZ 125/355.00 (1956), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ


http://jawarmaniak.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 27 bře 2010 16:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2008 20:42
Příspěvky: 219
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Ja som mal tú trysku ostrekovača vonku. Musíš demontovať plast, čo je na stĺpiku zvnútra. Je to tam len nacvaknuté. Ale ak to vyberieš, po spätnej montáži už nebude tesniť. Ja som ho prilepil čiernym silikónom.
A čo sa týka hadičky, tak ide od nádržky pravdepodobne cez ľavý predný stĺpik, popod strechu až k tej dýze.
Ešte ma napadlo, neskúšal si tú hadičku prefúknuť vzduchom?

_________________
Ford Escort 1,8 Zetec Combi Ghia, r.v. 1997, čierna metalíza
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... fullsize=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 27 bře 2010 17:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2010 12:44
Příspěvky: 55
Bydliště: Brno
Ahoj. Díky za odpověď - zkoušel jsem to profukovat, ale buď je to někde ucpané nebo zlomené.
Takže to jde vnitřkem auta - což znamená, že hadička nemůže být prasklá - jinak by to asi teklo do kabiny... No nic. Během velikonoc - jak bude čas, tak to rozdělám a uvidím.. Ještě jednou díky.

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V 1997 GHIA (CD/DVD/GPS 7" LCD radio 2DIN Xtrons TD717G, Repro Sony Xplod, Parkovací kamera, Přední kapota na plynových vzpěrách, Všechna okna v elektrice, Podsvícený prostor nohou posádky)

Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), Jawa 350/18 (1954), Jawa-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), Jawa-ČZ 350/354.03 (1956), Jawa-ČZ 125/355.00 (1956), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ


http://jawarmaniak.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovač zadního skla
PříspěvekNapsal: 07 zář 2015 18:12 
Offline
Nováček

Registrován: 26 srp 2015 09:43
Příspěvky: 3
Koupil jsem FoFo kombi bez funkčního ostřikovače zadního okna. Dnes jsem se na to vrhnul a zjistil, že pletená hadička na vedoucí k trysce je dvakrát zlomená (uvnitř gumového husího krku spojujícího střechu z kufrem). Mezitím jsem při testování zaplavil střechu kapalinou :).

Postup pro ty, kteří to ještě nedělali a chystají se (nebojte se :)))
1. Povolte dva šrouby (torx 25) držící horní brzdové světlo s tryskou ostřikovače.
2. Světlo lehce vykývejte, příp. jemně podeberte. Pozor ať nepoškodíte těsnění pod světlem (vypadalo velmi křehce).
3. Stáhněte hadičku z napojení trysky (pomohl jsem si opakovaným páčením plochým šroubovákem proti tělu světla a hadičky).
4. Odpojte konektor světla.
5. Otevřete kufr.
6. Vytáhněte koncovky husího krku z otvorů v plechu (lehce šroubovák přizvednout a rukou zabrat).
7. Odšroubujte šroub (křížová hlava - PH2) jistící spodní část krytu levého zadního sloupku (šedý).
8. Vypačte kryt, odhalte těsnění kufru, čalounění je volné.
9. Protáhněte hadičku husím krkem pod střechu.
10. V optimálním případě si připravte náhradní hadičku. Tato pletená asi vydrží více než silikonová, když ji tam konstruktéři dali (ale víme, že všichni dělají chyby a je dost možné, že dnešní směsi jsou na lepší úrovni než před cca 15 lety). Každopádně tato pletená se asi jen tak nezlomí a neucpe, ale vydrží omezený počet lámacích cyklů. Pokud nemáte náhradní hadičku (jako já), přejděte k bodu 13
11. Stávající hadičku odpojíme od spojky s gumovou hadičkou vedoucí od čerpadla (na levé straně cca 25 cm od zadní hrany).
12. Napojíme náhradní hadičku a postupujeme nazpátek od bodu 9.
13. Stávájící hadičku zkrátíme tak, abychom zachovali co největší neporušenou délku (musel jsem odříznout cca 20 cm (výrobce málo šetřil), hadičku napojíme zpět a vedeme co nejkratší cestou zpět a postupujeme nazpátky od bodu 9.

Vyšlo to tak tak a uvidíme co to vydrží.

Čest!!!

_________________
lu2cz
Ford Focus Kombi 1.6 74 kW (FYDD), r. v. 2001


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz