fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 srp 2024 15:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Spínací skříňka -Escort
PříspěvekNapsal: 23 črc 2006 21:17 
Offline
Nováček

Registrován: 14 čer 2006 14:50
Příspěvky: 20
Bydliště: Morava
Zdary lidi. Blbne mě spínačka, zdá se, že je to mechanický problém. Jde vyměnit jen vnitřek - vložka, nebo musím vyměnit celou spínačku? A když jo (vložka) tak jaký je postup? (abych neco nezku...l ) Díky, díky.

_________________
George


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2006 21:43 
je tam mechanizmus klíčku a na ten je nacvaklý přepínač ke kterému jsou přiletovány dráty,ten se nechá vyměnit snadno stači sejmout kryt sloupku volantu a uvydíš,pokud je to v klíčku tak budeš asi muset rozebrat celý sloupek řízení ta "fabka"je tam asi zalisovaná,jestli nemáš jen opotřebený klíček,jestlo to budeš chtít celý vyndat tak musíš sundat volant.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2006 23:24 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Volant se sundavat nemusí , když vyndaváš zámek spínačky musíš dát klíček do první polohy a na boku držáku zámku zmačknou takový malý čep , pak už zámek vytahneš .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2006 20:12 
Jo máš pravdu je to tak jde to vytahnout,tohle se mi ještě neposralo ja mám problém spíš z víčkem nádrže zanáši se prachem,tak to tak 2x do roka musím proplachovat,už jsem tam ulomil i klíč,tak jsem u benzínky klíč zalomený v nádži,nádrž prázdnou, zamklej volant a venku -10,naštěstí se mi ten klíč podařilo vyšťourat a nastartovat s pomocí kombinaček,v jednu chvíli sem si myslel že budu muset natankovat tím plovákem pod sedačkou,zatím mám jeden klíč na všechny zámky a rád bych u toho zústal.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2006 23:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
S tím víčkem nádrže vím, o čem mluvíš - vždycky po čase to začne jít hůř odemykat, že pak skoro klíč neotočím - zkoušel jsem náhradní klíč, ale jde to s ním stejně blbě, takže je to ve víčku. Nedávno dojíždím skoro na výpary, neděle deset večer, naštěstí Shellka v Horšáku, jediná otevřená široko daleko a já tam pak dobu laboruju s otevřením nádrže. Tak jsem se na to hned druhej den vrhnul - víčko pročistil, prostříkal WD, ale minimální zlepšení, prostě v tom mechanizmu jde pořád něco strašně ztuha.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 00:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Problém je v tom, že fordí zámky jsou strašně choulostivý na násilí, odemykání přimrzlých zámků a pod. silou vyvíjenou přes klíč na stavítka znamená jejich poškození, a už se přesně neseřadí, a zámek zlobí. Stačí vyjmout vložku zámku z víčka nádrže, a bude vám princip i příčina nefunkce jasná, dveřní zámky a spínačka jsou na stejném principu.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 20:41 
Jenže ta zátka se dost blbě rozebírá jestli to je vúbec rozebiratelní,já to prostříkavám sprejem na čištění elektrickejch kontaktu tím se to pěkně vyplaví, pak dám olej do stříkačky a peru ho tam občas tam dám klíč zahejbu s ním a na tom klíči se vynese taky dost bordelu,ten olej byl hydraulickej nic jiního sem zrovna doma neměl a pomohlo to,hrál sem si s tím teda dvě hodiny a už to chodí púl roku pěkně,teda ono se to sere spíš v zimě kdyš na to permanentně stříká bordel.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 21:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Hubert píše:
Jenže ta zátka se dost blbě rozebírá jestli to je vúbec rozebiratelní,já to prostříkavám sprejem na čištění elektrickejch kontaktu tím se to pěkně vyplaví, pak dám olej do stříkačky a peru ho tam občas tam dám klíč zahejbu s ním a na tom klíči se vynese taky dost bordelu,ten olej byl hydraulickej nic jiního sem zrovna doma neměl a pomohlo to,hrál sem si s tím teda dvě hodiny a už to chodí púl roku pěkně,teda ono se to sere spíš v zimě kdyš na to permanentně stříká bordel.
No ty Kontoxy a Kontaktoly nejsou moc dobrý, jejich hlavní činnost je k přispívání lepší vodivosti, což u zámku není zrovna to nejdůležitější, hydraulickej olej má tendence vázat vodu a tvořit emulze, lepší je WD-40, jenž čistí, maže a uvolňuje, je ideální k mazání mech. zařízení a vytěsňuje vodu tak, že nemůže ke kovovým částem, tiím brání korozi, a v zimě zablokování částí zamrznutím, mnou odzkoušeno a plná spokojenost, co jest napsáno na obalu, to plně platí, nic není přehnané.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spínací skříňka -Escort
PříspěvekNapsal: 01 srp 2006 10:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
George píše:
Zdary lidi. Blbne mě spínačka, zdá se, že je to mechanický problém. Jde vyměnit jen vnitřek - vložka, nebo musím vyměnit celou spínačku? A když jo (vložka) tak jaký je postup? (abych neco nezku...l ) Díky, díky.


Tak nevím, jestli už to máš vyřešený a mimochodem se to tu už také řešilo, ale připojím i svou zkušenost se zámkem, který mi blbnul (nešlo otočit klíčkem do první polohy). Popis, jak se to rozebírá už tu máš napsaný, ale chtěl jsem jen dodat, že jsem nekupoval novou vložku za 3500 Kč, ale nechal jsem si u zámečníka za 300 opravit tu původní - běhá jeko nová :lol:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz