fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Regulator?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=6918
Stránka 1 z 2

Autor:  VPetr [ 14 srp 2006 13:31 ]
Předmět příspěvku:  Regulator?

Ahoj,resim problem na F.Eskort 1,8D,kod ABE,r.v.1995\05.

Auto nedobiji.Shanim regulator a podle cisla na reg.jsme v katalogach nenasli nic.
Je na nem....21TR.
28000A
0391
Zda se mi,ze je to opet nejaky mezityp a tezko se sezene.

Prosim,mate nekdo neco podobneho? Nebo na prodej? (V katalogu sem nasel reg.ktery tomu tvarove odpovida od HELL-Y)

Predem diky...

Autor:  Nagant [ 14 srp 2006 13:35 ]
Předmět příspěvku: 

Co je to za alternátor? (Přesný typ!)

Autor:  Walker [ 14 srp 2006 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je regulátor funkční, a jsou jen obroušené uhlíky, lze vyměnit jen tyto, je to už vyzkoušeno na mnoha autech, a chodí to super, cena uhlíků cca 20-30 kč, cena regulátoru cca 1000,- kč, a výsledek je stejný. Stačí koupit uhlíky do novějšího typu altíku s vlatním regulátorem z Favorita, přepájet místo původních, a je hotovo, práce tak na půl hodiny.

Autor:  BlueWolf [ 14 srp 2006 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

Můžu jen potvrdit, Walker má pravdu. Nedávno jsem je , dle jeho rad, taky měnil. Uhlíky na favorita 24 Kč. Trošku jsem je obrousil a šlape to jak hodinky.

Autor:  Karel [ 14 srp 2006 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Taky jsem to tak jednou resil.Pokud mermomoci chces novej ,tak zkus tady http://www.autoelektrika.cz/

Autor:  VPetr [ 15 srp 2006 00:55 ]
Předmět příspěvku: 

:D dekuji moc za rady...
Jelikoz mam nejakou tu zkusenost s opravou alter.i s vymenou uhliku a jak pisete ze pasuji z favorita,to vse vim.Ale zda se my ze ty uhliky byly jeste dost dlouhe.A kdyby to bylo uhlikama tak to alespon trochu dobiji...si myslim.

Uvitam kazdou zkusenost ohledne mereni regulatoru....Zjistil jsem ze je alternator z TD forda proto nemuzu dohledat spravnost toho reg.V reg.je tranzistor? asi s cislem 9043 a pod nim L4 coz je samozrejme nehledatelne...

Pokud nekdo ma zkusenost s tim ze staci vymenit uhliky (i kdyz tamty jsou jeste pomerne dlouhe) tak to vyzkousim,ale je to docela pakarna to tam montovat a zase vyndavat,tak se radeji ptam...

Dik :smt038

Autor:  drabek06 [ 15 srp 2006 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

S Walkerem jsem to taky resil ! Nam to taky nedobijelo, uhliky jsem menil, vsechny kontakty vylestil do nejvyssiho lesku a stejnak nic, ja bych rek nam to delal ten regulator pac byl ten regulacni tranzistor v tom pouzdre TO3 dost orezlej a na urcitejch mistech byl temer prorezlej. Ale podarilo se nam sehnat jinej alternator za pakatel tak jsem jen vymenil uhliky a asi po 100km si ty uhliky poradne sedly a je tam kolem 14V a muzeme spokojene svitit a ventilovat se nejednou ! To driv nebylo mozny :-(

Autor:  škodná [ 15 srp 2006 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

čau zdravím všechny.Nejlepší by bylo ,pokud to nebude uhlíkama opsat přesně výrobce a typ altíku.Někdy bývá nalepená nálepka od Motorkraftu s číslem,které nemusí říkat vůbec nic,ale stačí ji opatrně odloupnout a je tam originál číslo i výrobce,který už je uveden v každém katalogu.Já jsem měl podobný problém a byl to nakonec Bosh.Koupil jsem relé a bylo po problémech.Podle toho typovýho čísla Ti prodají uplně všechno,od ložisek,přes relé až po diodový blok nebo sběrný kroužky na uhlíky.Ty jsou ale potřeba odpájet,nalisovat a potom stočit na soustruhu,aby neházely.

Autor:  VPetr [ 15 srp 2006 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ok pokusim se zde napsat par cisel co jsem nasel na samolepce...S drabkem06 jsme dnes hledali a zjistil ze je to altik z
Ford Sieery 1,8 Sapphire-TD nebo Ford Sieera 1,8TD PickUp.

Na altiku je U.K., G4X2A, 04-91, A127-55, 154022307D ,89FF10300CD.

Altik je pry pouzivan i v autech typu FORD,MAN,MITSHUBISHI,VOLVO.

Pokud nekdo prosim sezenete odkaz kde se da koupi ten regulator budu hrozne rad...Dekuji predem

Hlavni diky patri drabkovi06 hrozne mi pomohl.... :smt038 :smt109

Autor:  Walker [ 15 srp 2006 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

Ten se používal i v escortech, je to ital, výrobek Magnetti Marelli, Ten regulátor je uzavřenej do takovýho kovovýho pouzdra, osobně bych se na něj vy...., má zadní ložisko jehlový, a je vůbec takovej podivnej, Bosch je Bosch. Takže jedině hledat firmu co ty italy opravuje.

Autor:  drabek06 [ 15 srp 2006 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm, dokonce. Ja sem nasel jenom ze se zrovna tenhle altik pouzival jen ve Sierach, tak buh vi co dela v tomhle aute. No, mozny je vsechno, hlavne aby se to podarilo opravit !!!

Autor:  Walker [ 15 srp 2006 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

Sundejte ten černej plastovej dekl, a uvidíte nápis Magnetti Marelli. Ale jak říkám ital je ital, Fiat a Beretta se vždycky kousne když to člověk nejmíň potřebuje..... 8)

Autor:  Nagant [ 16 srp 2006 07:44 ]
Předmět příspěvku: 

To je takovýhle regulátor?
http://www.woodauto.com/Component.aspx?Ref=VRG3688
Pravý sloupec možné alternativní typy.

Autor:  Walker [ 16 srp 2006 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak... :smt023

Autor:  drabek06 [ 16 srp 2006 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ale nenapada me, jak to sem levne dostat ! :D

Autor:  Walker [ 16 srp 2006 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych prubnul ty uhlíky, je to levný, a původní určo nebudou až tak dlouhý, páč jestli jste to měli venku, tak na vás vykoukly hodně utopený kroužky o malým průměru, kus co jsem já měl v ruce měl ty kroužky hoooodně sjetý, je tam problém v tom že uhlíky jsou moc tvrdý a kroužky zase ne, takže se obrušuje oboje. Já dal do Bosche kroužky ze škodky a uhlíky taky, a mám pokoj, páč jestli něco na škodkách drželo, tak to byly altíky.

Autor:  BlueWolf [ 16 srp 2006 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tak přesně s tímhle altíkem (Magnetti Marelli) jsem měl problémy! Vyměnil jsem uhlíky. Vše v poho, ale asi za měsíc to zase přestalo dobíjet. Chyba byla v regulátoru (ale v těch uhlíkách asi taky).
Pokud rozebereš regulátor, jsou tam 3 drátky, které mají být přiletovány k plíškům, co jsou zasany ve výku (protikusu) rozebraného regulátoru (jsou napojeny na konektor, co vede dovnitř do altíku - žlutý kabel). Tam pravděpodobně bylo použito málo cínu a drátky se odtrhly a jen se těch plíšků dotýkali. Přiletoval jsem je a je všechno OK. :wink:

Autor:  VPetr [ 16 srp 2006 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

:D tak je to presne ten obrazek toho reg.!!! drabek06 mi jeste poradil koupit ten tzv.normalne sehnatelny :) na forda a vyndat ten reg.a napasovat ho do tohoto.

Co se tyce tech dratku tak jsem na ne koukal...uz jsem to cele rozebral a shanel ten asi tranzistor 9043...je to nejaky jejich obvod asi...

Autor:  VPetr [ 16 srp 2006 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak mockrat dekuji za cenne rady od Vsech!!!! :D

Autor:  Walker [ 16 srp 2006 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

VPetr píše:
:D tak je to presne ten obrazek toho reg.!!! drabek06 mi jeste poradil koupit ten tzv.normalne sehnatelny :) na forda a vyndat ten reg.a napasovat ho do tohoto.

Co se tyce tech dratku tak jsem na ne koukal...uz jsem to cele rozebral a shanel ten asi tranzistor 9043...je to nejaky jejich obvod asi...
Nějak jsem nepochopil Drábkův postup...to jako dát do Magnetti Marelli regulátor z Bosche... jestli jo, tak to dost určitě nepůjde, páč je každej kus uplně jinej... :shock:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/