fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

krytka konektorů u relé žhavení, rozebrání?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=7092
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 30 srp 2006 21:44 ]
Předmět příspěvku:  krytka konektorů u relé žhavení, rozebrání?

Ahoj,

prosím o radu, jakým stylem jdou vyndat konektory z umělohmotný krytky u relé žhavení. V pořádku jsem jí z relátka ztáhnul, ale uhnil mi červený kablík co přivádí napětí a za boha nemůžu vytáhnout ten zbytek, co byl na konci drátu. Nehnu ani s ostatními, takže to nemohu odpojit, abych to více omrknul doma pod lampou. Bude to tam zarezlý, nebo je potřeba nějaký speciální grift ? Díky za odpověď, narad bych to zbytečně rozštípal.

Autor:  Návštěvník [ 31 srp 2006 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem ten kablík dočasně nabastlil, podařilo se mi nožem roztháhnout packy starýho očka, nebo co tam je, a nosovkami tam kablík zase přichytit..

když už jsem se rozepsal, dopíšu zbytek pro ty, kdo mají čas si počíst, vše souvisí s elektrikou, tak snad to není na smetiště. Nepojídný jsem už asi týden. Zaseklý mechanismus centrálního zamykání my vyštavil baterku, po opravě OK, ale když jsem kontroloval vše možné kvůli odběrů elektřiny při vypnutých klíčkách, zůstal my v ruce uhnilý kabel mezi startérem a přitahovací cívkou. Doma jsem rozebral, pročistil a proměřil startér i cívku, udělal nový spojovací kabel(silný pletený) a namontoval zpět, snad se tím odstraní i občasné potíže s nestartováním, které se nahodile stávaly zejména v teplém počasí). Nežádoucí odběry elektřiny zmizely, pak jsem měl potíže s nežhavením, uhnilý kabel opraven viz popis výše (způsobeno zpuchřelou a děravou krycí gumou, takže se tam držela vlhkost a dnes jsem zjistil, že nedobíjím, proměřeno hned u alternátoru, takže mě čeká rozebrání.

To už nemůže být náhoda, další auto které jednou koupím nesmí mic nic společného se značkou FORD, BOSCH, takže nejspíš nějaký japonec.
Přesto, zkusím mu dát ještě šanci..

Autor:  Wizzy [ 01 zář 2006 07:24 ]
Předmět příspěvku: 

Chápu tvoje rozčarování, ale s patnáctiletým japoncem budeš mít stejné problémy, ovšem s tím, že za náhradní díly dáš třikrát tolik. Jak říká jeden můj známý: "starý auto a mladá ženská - drbačka do koce života".

Autor:  Walker [ 01 zář 2006 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy to trefil přesně, a japonec nemusí být nijak starý, stačí se podívat k servisům těchto značek, prázdno tam nemají, a mechanici maj co dělat. Příkladně mame doma jednoho nejmenovaného japonce, u něhož došlo k banální závadě cívky startéru, a bylo nutno tuto cívku vyměnit. Nová cívka stojí okolo 5000,-, celý startér pouhých 12500,-. Stáří našeho japonce je 6 let. Takže zas tak zázračné stroje to nejsou.

Autor:  PADY [ 01 zář 2006 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

Já už jsem s opravou altíků a startérů smířen.Jelikož mám vždy starší auto,tak mě to zatím nikdy neminulo.Altík jsem dělal na MkVII před 3 měsíci a teď mě čeká starter.Prevít, občas potřebuje podrbat kladivem, aby se začal točit (a to ještě pomalu jen tak tak aby se neřeklo).Takže doufám,že to budou jen uhlíky.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/