fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dá se jezdit bez lambdy?
PříspěvekNapsal: 06 pro 2004 23:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Zdravím,
může mi někdo říct, jestli se dá alespoň nouzově dojet s odpojenou Lambdasondou?? Už delší dobu se mi projevuje občasné škubnutí motoru a propad výkonu při akceleraci. Svíčky nové, kabely k nim sem proměřil a vypadají OK, tak snad ta lambda. Předpokládám, že až se rozsype, bude to někde hodně daleko od domu :evil: , tak bych rád věděl, jestli existuje i jiné řešení než odtahovka. Kolik by si vzali v servisu za její proměření?

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2004 09:53 
Bez lambdy se dá normálně jezdit, řídicí jednotka si potřebné hodnoty dopočítá z jiných údajů, ale není to optimální. Jinak, že si proměřil kabely od svíček a byly OK ještě neznamená, že jsou opravdu v pořádku. Mě když to škubalo, tak kabely vypadaly elektricky taky OK, ale po výměně jednoho už od té doby bez problémů. Dej si tam provizorně třeba ty univerzální co stojí pár korun a uvidíš.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2004 13:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
To škubání a propad výkonu lambda sonda neudělá. Sice dle ní motor dávkuje palivo, ale pokud přidupneš plyn na podlahu, tak stejně dává bohatou směs - sleduji to na indikátoru lambda sondy.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2004 13:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Díky za informace. S těma kabelama to zkusím. Mám doma ještě jedno "součástkový" auto, tak to přehodím. Tu lambdu tam mám taky, ale je v tom potrubí jinak přidělaná, tak budu muset případně přehazovat kus výfuku a do toho se mi teď v zimě nechce.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2004 13:52 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Lambda by mela bejt do potrubi zasroubovana, melo by stacit jednu vytocit a druhou misto ni.Jde spis o to, jestli tam neni zapecena, to je potom obcas problem povolit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2004 18:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Zkoušel jsem bez lambdy jezdit - pár týdnů - když jsem zkoušel jestli je stará sonda K.O. (a byla). Bez ní to jelo mnohem líp, zvlášť když to mělo táhnout do kopce - žádný chytání za nárazník. Po výměně za novou sondu výrazný zlepšení.
Ale při jezdění bez lambdy prý může vyhořet kat - když do něj půjde moc benzínu, tak to ŘJ nepozná a nemůže doladit.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 pro 2004 21:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
futura píše:
Lambda by mela bejt do potrubi zasroubovana, melo by stacit jednu vytocit a druhou misto ni.Jde spis o to, jestli tam neni zapecena, to je potom obcas problem povolit.


U toho "součástkovýho" auta je opravdu jen našroubovaná (a taky zapečená a nejde povolit :evil: ), ale u té druhé to vypadá, že je do toho potrubí přímo přivařená a pozdro vypadá trochu jinak - zítra dodám foto. Proto mi připadá jednodušší vyměnit celej ten kousek potrubí, ale nejdřív bych ji nechal někde otestovat, ať to nedělám zbytečně.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2004 10:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Mně oměřili lambdu při měření emisí.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2004 21:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Chtěl bych poopravit své předešlé tvrzení o přivařené lambdě. Když sem vlezl pod auto, abych to vyfotil, zjistil sem, že to pouzdro je jen nasazený a pod ním je normálně našroubovaná sonda. To pouzdro tak pěkně sedí na tom sváru, že to na první pohled opravdu vypadá jako přivařený - proto ten omyl :oops: .

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 88 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz