fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Vyhřívané přední sklo http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=731 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ROBERTO [ 02 říj 2004 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | Vyhřívané přední sklo |
Mám dotat zná někdo zapojení výhřevu předního skla? Funguje mě jenom přesná půlka okna , když se pozorně podíváte na svislé dráty ve skle tak uprostřed je větší metera mezy drátama. A to je má hranice co se vyhřívá. Já mám orosený sklo a spolujezdec suchý . Já si myslel že když je okruh přerušen tak to nepude vůbec a né jenom půlka . Nebo jsou ty půlky zvlášť a každá má svojí pojistku ? To se my zase moc nezdá . Předem děkuji !!! |
Autor: | MV [ 02 říj 2004 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyhřívání okna je rozdělený na dvě poloviny, paralelně zapojený a každá má svoje připojení - dvěma dráty, přes konektor, jeden na kostru, druhý +. Zkontroluj kontakt v těch konektorech, ukostření, popř.přítomnost napětí - normální vysledování kam až jde napětí. Vyhřívání docela žere (asi kolem 400-500W), tak jsou nutný všude dobrý kontakty. Konektory jsou v motorovym prostoru - vysleduj ze spodu od skla vedoucí dva kabely, v každým jsou dva dráty - jeden (černej) šroubem na kostru a druhej (fialovo-žlutej) jde do konektoru a dál k relé. |
Autor: | Toko [ 22 říj 2004 13:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemá někdo schéma nebo neví, jak je zapojené vyhřívání předního okna na r.v. 97. Schémata, která jsou na www.fordfans.cz jsou pro starší modely. Nejde mi totiž vyhřívání vůbec zapnout. Vepředu u baterky mám dvě relátka, jedno velké zelené s osmi kontakty (zapojeno v patici ale jenom šest drátů) a druhé šedé relé se šesti kontakty (všechny zapojené). Obě patice pro relé jsou stejné, jenom pomocné piny mají jinak zapojené. Šedé relé ma vnitřně spojeny piny 5 a 6, dle zapojení patice to vypadá na napětí pro signalizační diodu ve vypínači při zapnutém relé. To šedé relé jsem ale v Microcatu nenašel. Měřil jsem silový okruh z patic na baterku, jak plus, tak mínus a je průchozí. Z toho usuzuju, že silový okruh přes okno je průchozí. Když ale chci zapnout vyhřívání, tak se nic neděje, ani se nerozsvítí dioda. Pokud jsem dobře pozoroval, tak vypínač je spojen s patící toho šedivého relé. Co jsou ale další propojení a proč tam jsou dvě obdobná relé? Nemůžou být ta relé prohozená, když mají stejnou patici? Nevím, kudy se dál pohnout. Chtěl jsem odzkoušet relé, ale nevím přesně, co jsou ty piny zač. A kupovat relátka za velké peníze, to se mi zatím taky nechce (to zelené cca 1200). Ještě znovu zkusím vrakoviště, ale u nás jsem zatím neuspěl. Většina aut nemá přední vyhřívání. |
Autor: | Toko [ 27 říj 2004 07:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dovolím si to poposunout. |
Autor: | Ondra [ 27 říj 2004 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz jsem si koupil auto, tak jsem mel stejnej problem - proste mi nevyhrivalo predni okno a nesvitila ani kontrolka, vsechno jsem zkontroloval, promeril a nakonec jsem "nahodou" prisel na to, ze musi byt nastartovanej motor.......... Nevim, jestli ti to pomuze, ale nedalo mi to, a tak jsem musel tuto "samozrejmost" napsat...... |
Autor: | Toko [ 01 lis 2004 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondra: Tak o téhle "závadě" vím. Ale jinak dík, on člověk občas opravdu na takovéhle základní věci zapomíná. |
Autor: | ACEMajky [ 01 lis 2004 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neco malo je zde,a le nevim, zdali ti to pomuze: http://www.acemajky.com/escort/data/download/vyhrivani_skla/vyhrivani_skla.html |
Autor: | Toko [ 01 lis 2004 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
ACEMajky píše: Neco malo je zde,a le nevim, zdali ti to pomuze:
http://www.acemajky.com/escort/data/download/vyhrivani_skla/vyhrivani_skla.html To spíš vypadá na starší model Escorta, který měl u baterky silové relé a v pojistkové skříni ovládací časové relé. U mě v pojistkovce relé pro přední okno není a u baterky mám dvě. |
Autor: | Koci [ 04 lis 2004 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Panove nevite zda je to casove rele u tech novejsich integrovane do siloveho? Me totiz po zapnuti funguje asi pet vterin a pak zhasne, ja nevim kde to casove mam hledat, podle etzolda tam nikde neni od 95 vyse. Zima na krku a ja stale nevyhrivam. |
Autor: | Toko [ 04 lis 2004 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koci píše: Panove nevite zda je to casove rele u tech novejsich integrovane do siloveho? Me totiz po zapnuti funguje asi pet vterin a pak zhasne, ja nevim kde to casove mam hledat, podle etzolda tam nikde neni od 95 vyse. Zima na krku a ja stale nevyhrivam.
Jak píšu výše, já mám u baterky dvě relé pro vyhřívání. Určitě v jednom z nich je časový spínač, ale v kterém to netuším. Mám tam šedivé a zelené. Bližší popis když tak výše. Můžeš mrknout, zda je to u tebe stejný? |
Autor: | ROBERTO [ 14 pro 2004 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
MV píše: Vyhřívání okna je rozdělený na dvě poloviny, paralelně zapojený a každá má svoje připojení - dvěma dráty, přes konektor, jeden na kostru, druhý +. Zkontroluj kontakt v těch konektorech, ukostření, popř.přítomnost napětí - normální vysledování kam až jde napětí. Vyhřívání docela žere (asi kolem 400-500W), tak jsou nutný všude dobrý kontakty. Konektory jsou v motorovym prostoru - vysleduj ze spodu od skla vedoucí dva kabely, v každým jsou dva dráty - jeden (černej) šroubem na kostru a druhej (fialovo-žlutej) jde do konektoru a dál k relé.
Nemohl by si mě prosím vyfotit to mýsto kde jsou ty dráty nemohu to najít Dík R. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |