fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

cyklovac steracu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=8204
Stránka 6 z 8

Autor:  Nagant [ 01 kvě 2010 14:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Neměl by, prosím, někdo ty fotky, co a kam zapojit - ten dodatečný drát?

U příspěvku Škodné to už není. Vyměnil jsem páčky, pro jistotu i relé (červené tem už ale bylo), a cyklovač nefunguje.
Vše ostatní funguje normálně.

Autor:  Karel1 [ 05 kvě 2010 17:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Dnes jsem natahoval vodič mezi páčky a pojistkovku na Fordu Escort 1.6 rv. 1994 . U páček se připojí vodič na pravý konektor ( je tam volná pozice pro pin ) U pojistkovky se připojí vodič na horní levý konektor , na 3 pozici od zámku konektoru (je tam volná pozice pro pin ) Nové piny jsou totožné s piny v ISO konektoru pro autorádia . Vše fungovalo na první zapojení .

Autor:  JaRaTu [ 18 čer 2010 07:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Zdravím, koukám, že je toto téma už staršího data, snad si někdo všimne a poradí.
Můj problém: Ford Escort combi r.v.1997 měl páčku pod volantem od blinkrů vykotlanou. Našel jsem u karosáře v servisu celýho forda (totožný s mojím) k sešrotování ale páčky pod volantem rok starý-úplně jako nový. Problém je v tom, že na tom mojem jsem měl na stěračích "kroužek" se šesti polohama, vše fungovalo. Na těch nových kroužek není a v poloze cyklovač se to chová tak, že stěrače provedou jeden cyklus a dál ani brnk. Nepomůže ani pokus o nějaké vypnutí a znovu zapnutí. Další cyklus povolí jen když vypnu na nějakou dobu zapalování, pak poloha cyklovač udělá zas jen jedno setření a nic. Má někdo podobnou zkušenost? Děkuji za odezvy.

Autor:  gogo258 [ 20 čer 2010 19:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Pokud se vymění páčky s kroužkem cyklovače za páčky bez kroužku tak se musí vyměnit i relé předních stěračů.Existují totiž dvě verze.

Autor:  benny [ 21 čer 2010 08:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

JaRaTu: S tím nic neuděláš, musíš dát parohy s kroužkem. I když tam máš relé pro šestipolohový cyklovač, nemáš jak cyklus měnit - to se právě děje změnou odporu otáčením kroužku. Před týdnem jsem měnil jak parohy tak relé, naštěstí byla kabeláž nachystána, funguje to špicově. Parohy 600Kč a relé 100Kč. :P

Autor:  JaRaTu [ 25 čer 2010 23:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

gogo258 píše:
Pokud se vymění páčky s kroužkem cyklovače za páčky bez kroužku tak se musí vyměnit i relé předních stěračů.Existují totiž dvě verze.

Takže když vyměním relé, bude mi to teda chodit jak? Nějak to nechápu, čets, doufám dobře, relé mám původní co patří ke kroužkům, s kroužkem to chodilo o.k., teď mám páčky bez kroužku a relé jsem nechal. Měnil jsem jen páčky.

Autor:  JaRaTu [ 25 čer 2010 23:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

benny píše:
JaRaTu: S tím nic neuděláš, musíš dát parohy s kroužkem. I když tam máš relé pro šestipolohový cyklovač, nemáš jak cyklus měnit - to se právě děje změnou odporu otáčením kroužku. Před týdnem jsem měnil jak parohy tak relé, naštěstí byla kabeláž nachystána, funguje to špicově. Parohy 600Kč a relé 100Kč. :P

Tak, teda, ty "parohy" :-), co jsem tam dal (bez kroužku), mám dát pryč a sehnat si parohy s kroužkem (relé po parohách mám původní a předtím to chodilo, tak taky předpokládám, že to chodit bude na 6 poloh, když dám s kroužkem. Právě jsem tady někde čet o nějakým chytrým relé s pamětí ( zapneš, vypneš, počkáš chvilku a znova zapneš a máš nastavenou prodlevu). K tomu je nějaké ještě jiné relé?

Autor:  benny [ 26 čer 2010 13:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Zkusme to shrnout:
-varianta A jsou páčky bez kroužku a červené relé R6 se čtyřmi kontakty,jeden pevný cyklus
-varianta B jsou páčky s kroužkem a červené relé R6 s pěti kontakty,šest nastavitelných cyklů
V opačné kombinaci to fungovat správně nebude.
Pro info o chytrém relé s pamětí zadej do Hledat výraz AEV. :wink:

Autor:  JaRaTu [ 28 čer 2010 15:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Tak dík za shrnutí, teď to je jasné. Akorát mně udivuje, že Ford něco podobného neřeší (chytré relé pro escort) a bastlí se tady s nějakým relé feldy a favorit-viz hledat výraz AEV. Tak zdarec a ještě jednou díky.

Autor:  benny [ 28 čer 2010 16:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Ono když seženeš potřebné páčky a k nim příslušné relé,instalace je otázka chvilky (a zručnosti :-D ). Pokud nemusíš od páček do pojistkovny tahat drát :lol: . Oboje ti určitě nabídne Skaldal. Čus.

Autor:  tinco [ 17 pro 2010 15:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

má niekto na predaj päťkolikové relé za rozumný peniaz?

Autor:  u2island [ 13 dub 2011 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Zdravím, potřeboval bych poradit od někoho,kdo kuchal relé se standardním relé cyklovače tj. přednastavenej jeden cyklus a hotovo... mám totiž jiný páčky- s kroužkem, a nešlo by předělat původní relé nějak - popřípadě na co si tam dávat bacha,abych tam něco nevodpálil.
Díky. Michal

Autor:  u2island [ 19 dub 2011 21:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Zdravím, až budu mít schema nakreslený a oměřený věci tak to klidně případným zájemcům odešlu majlem (součástky a foto) 4pinovýho relé. A až budu mět 5ti pin,tak sem dám i to -momentálně zkouším podle schema si udělat to 5ti pinový .
Michal.

Autor:  benny [ 20 dub 2011 06:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

To se Ti s tím chce patlat? Já jsem si dotáhl z vrakáče toto pětipinové relé a k tomu 4 chromované kličky, zadní chromovaný rámeček okolo RZ, plastové trjúhelníky s GHIA znakem a dvě světýlka do kufru za 300Kč :D .

Autor:  u2island [ 02 čer 2011 15:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Ahoj,nechce se mi s tím už dál patlat :) napsal jsem chlápkovi o relé za 100 a kašlu na to už, měl jsem schema jak 4pinu tak 5ti pinu, ale už na to nemám čas a hlavně chuť. Origoš 4pin má jiný hodnoty než 5ti pin (odporů a kondenzátoru) jinak tranzistor B517 a to relé co tam je, je stejný.

Autor:  paveldusek1 [ 10 črc 2012 20:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cyklovač

Zdravim, omlouvam se ze vam do toho skacu, Mam Esco kombi r.v. 98, ale nevěl byste někdo kde je chyba když mi nejde cyklovač předních stěračů-když dam páčku dolu tak to jednou setře a už nic, a cyklovač zadniho take zacal zlobit-zastavuje se samovolně přistírání a pohne se jen když opět macku na pácku. Poradte. Díky

Autor:  Standa [ 13 črc 2012 06:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cyklovač

Nikomu do ničeho neskáčeš, téma je staré 5 let.

Jestli ti nepomohlo co už je tady napsáno,tak schéma páček máš tady: http://www.fordfans.cz/download/elchema/packy_v2.zip

Autor:  laky [ 12 srp 2012 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cyklovač

nechcem zakladat nove tema tak sa spitam este raz a tu:

mam ovladaciu packu bez nastavovania cyklov pomocou toho kružku, moja packa je v dezolatnom stave a tak ma caka výmena a najradsej by som kupil s nastavovaním cyklov, takze kupim packu, k tomu rele a bude to fungovať?

A kde to rele zozeniem?, iba u forda? alebo je to bezne dostupne?

vdaka za odpovede

Autor:  Malfis [ 12 srp 2012 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cyklovač

Jop to stačí. Někdo ještě musí tahat kabel z jedný z těch svorkovnic co vedou do páček do pojistkovky. Už si teď nepamatuju na jaký musí být. Jinak buď Ford, tam ale bude pěkně mastný a nebo náš skladník Skaldal :D

Autor:  paveldusek1 [ 19 srp 2012 14:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cyklovač

Díky, za to schema, ale já bych spíš potreboval zjistit kde v aute najdu to rele na přední cyklovac, protože ze schematu sem to nezjistil.

Stránka 6 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/