fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

cyklovac steracu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=8204
Stránka 7 z 8

Autor:  Standa [ 30 srp 2012 09:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cyklovač

Relátka jsou popsána v manuálu k autu: http://www.fordfans.cz/download/manual/escort.zip
Na str. 123 najdeš , že je to relé R6 a máš tam i obrázek ve které poloze pojistkovky je.

Autor:  faust54 [ 29 zář 2012 22:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cyklovač

Ahoja, může mi sem někdo dát fotku či obrázek, kam se na te pojistné skřínce zapojuje ten jeden drat?

Autor:  skaldal [ 30 zář 2012 09:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Foto tu nejspíš není, ale popisuje to Wizzy ve spodní části třetí strany tohoto tématu.

Autor:  faust54 [ 10 říj 2012 18:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Tak dnes jsem na to hupsnul a uz mam taky cyklovac, ale musel jsem tahat kablik...

Autor:  dj.DEKL [ 10 říj 2012 19:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Odkud kam?

Autor:  faust54 [ 10 říj 2012 19:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Z prave strany volantu, bili konektor na packach (kdyz tam neni pin) do pojistkovky - na prave strane dlohy konektor ( v nem jsou dalsi tri zastrcky) tak je to hned ten prvni pred vame, kdyz se vynda, tak leva strane presne uprostred, je tam volno jen na jeden pin..., zitra to vyfotim kam to jde do te pojistkovky...

Autor:  Malfis [ 11 říj 2012 01:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

:smt023

Autor:  lukan [ 18 pro 2012 14:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Zdravim, v elektru se moc nevyznam, ale benny psal o dvou variantach cyklovaneho stirani u Escorta:
benny píše:
Zkusme to shrnout:
-varianta A jsou páčky bez kroužku a červené relé R6 se čtyřmi kontakty,jeden pevný cyklus
-varianta B jsou páčky s kroužkem a červené relé R6 s pěti kontakty,šest nastavitelných cyklů
V opačné kombinaci to fungovat správně nebude.
Pro info o chytrém relé s pamětí zadej do Hledat výraz AEV. :wink:
Kdyz bych chtel vyuzit chytre rele AEV 2062
Obrázek Obrázek
, aby mi u jednoduche packy bez krouzku nastavilo pozadovany interval cyklovani a event. stiralo po pouziti ostrikovacu, musim ho nechat nejak upravit?
Dik, Lukas

Autor:  martan01 [ 08 črc 2013 18:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Nema nekdo navic 5 kontakni rele ?
Pripadne poradte kde v aute rele najdu ?

Autor:  škodná [ 08 črc 2013 19:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Relé je v pojistkovým boxu pod volantem.Pokud tam máš páčku s přepínacím kroužkem tak tam je i relé.Pokud však nemáš páčku z kroužkem, relé je tam jen čtyřpinové a potom by jsi musel dodat páčky s kroužkem, někde na vrakáči koupit to pětipinové relé a ještě pokud nemáš plně obsazen konektor u pravé páčky se musí přitáhnout od pojistkovky do toho konektoru jeden drát.Někde jsem o tom tady kdysi psal i s obrázkama.

Autor:  martan01 [ 08 črc 2013 20:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Jeste otazka. Kdiz Mi na vrakarne daji do ruky rele . Jak poznam ze je to to prave ?
Jsou na nem nejaka cisla ?

Autor:  škodná [ 08 črc 2013 21:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Císlo červeného relátka dle FORDA je 78GG 17C499 BA má 5 vývodů(31-54-31b1-P-31b2) To poslední dvojpísmeno není asi důležité.Je to nějaká série.Jisté však je, že má pět vývodů, a to bez nastavitelného cyklu má jen čtyři vývody. To je asi hlavní, jak to poznat.

Autor:  hiphoper123 [ 11 pro 2013 16:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Zdravím, tak teď to řeším na svém Escortu a mám tam relátko s 6 kontakty a páčky bez kroužku. Teď jsem dal páčky s kroužkem, natáhl jeden drát z páčky do pojistkovky a ted nevim, jaký relátko, když originál tam bylo se 6 kontakty a tady se píše všude že by mělo mít 5 kontaktu. Když relátko vyndám, tak ta patice v pojistkovce má 7 kontaktů, takže asi budu muset sehnat nějaký relátko, který jich má 7. To relátko co tam mam teď má označení 92gg-17c499-ab . Poradí někdo , jaké relátko tedy mám sehnat. Díky

Autor:  škodná [ 11 pro 2013 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Ahoj, řekl bych, že je to to správné relé.Ty první čísla jsou asi nějaký kód výroby a ty poslední písmena neřěž.Pokud to však nebude fungovat, hledej to so jsem napsal v předchozím příspěvku.Ta patice má sice sedm kontaktů, ale osazených jen šest.

Autor:  škodná [ 11 pro 2013 18:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

A tak teď jsem si ještě jednou četl ten tvůj příspěvek, a to relé bude asi něco jiného.To relé má mít jen 5 kontaktů s označením viz výše.
Hledej tedy dále jen z pěti vývody.

Autor:  hiphoper123 [ 11 pro 2013 18:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

To relé je ono, je to na něm i napsaný a je i v pozici r6. Toho escorta mám r.v. 2000 , tak to tam bude asi trošku jiný, než u těch starších.


EDIT: Ví někdo ještě ty odporové hodnoty toho kroužku ? Já naměřil cca: 0-11k-22k-33k-44k-54k , podle polohy

Autor:  Nagant [ 11 pro 2013 19:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Ha, tak ono není červené relé jako červené relé. :?

Páčky jsem měnil za verzi s prstencem cyklovače někdy v r. 2010, ale cyklovač nefungoval.
Dával jsem i jiné červené relé, ale nejsem si jist, zda nemělo taky jen 4 vývody.
Měl jsem za to, že tam chybí natažený jen ten drát navíc (k tomu jsem se už nějak nedostal), ale možná mám jen nevyhovující relé.
Příležitostně na to (možná) mrknu.

Autor:  hubert [ 11 pro 2013 22:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

V mK 5 se kablik tahat nemusel,takze kazda dalsi generace vice osizena. :lol:

Autor:  hiphoper123 [ 12 pro 2013 13:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Ted jsem na to koukal a ty dva kontakty co tam mám navíc jsou na to že se mi spustí stěrače při zmáčknutí ostřikovače. Takže když si seženu to relátko s 5ti kontakty jak se tady píše, tak mi zřejmě bude funkovat ten polohovatelnej cyklovač, ale nepujdou mi automaticky stěrače při ostřikování jako doted. Takže budu asi zřejmě muset zkusit sehnat nějaký relátko, které má 7 kontaktu. Co jsem koukal na netu, tak by tam mohlo teoreticky jít toto: 92gg-17c499-ba - je asi ze scorpia a má 7 vývodů. Ted tam mám originál 92gg-17c499-ab a to má 6 vývodů

Autor:  hiphoper123 [ 14 pro 2013 22:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: cyklovac steracu

Sehnal jsem pouze relátko s 5 kontakty a cyklovač funkuje super, ale nejde mi to automatický spuštění stěračů při ostřikování.

Tak jsem k němu sehnal relátko ze zadního stěrače z Escorta, trochu ho upravil, napojil na + - ,přední stěrač a ostřikovač a ted mi jde i to automatické spouštění stěračů. Zmáčknu přední ostřikovač a stěrače setřou 3x.

Toto mé zapojení by mělo jít na všechny Escorty s jakýmakoliv páčkama. Důležité je upravit to relátko, musí ze z něj odpájet jeden kontakt kvůli zkratu (nic těžkého, to zvládne každý) a zároveň se tím o malinkou chviličku prodlouží doba,než se sepnou stěrače. U mě to tedy funkuje tak, že dopadne směs z ostřikovače na okno a hned se zapnou stěrače a 3x setřou. Kdyby měl někdo zájem, můžu zkusit sepsat návod a dát ho sem.

Stránka 7 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/