Nějak nerozumím, že jsi se stavoval v servisu pro páčky a píšeš, že po tobě chtěli něco za pojistkovku. To ses na ni ptal nejprv a na dotaz na páčky už nedošlo?
Nevím, zda je to spíš páčkami nebo pojistkovkou, osobně nevěřím, že je v servisu FORD v HK někdo schopný pájet, natož rozlišit, co je studený spoj a co není - a udělat to kvalitně, s ověřením výsledku. Mám s nimi své zkušenosti.
Navíc propájet spoje po vnitřní straně pojistkovky, to je fuška, o tom se dočteš tady na fóru.
Pokud neuspěješ s opravou páček, nové pořídíš buď z druhé ruky nebo nové ve firmách jako je Elit nebo AutoKelly případně z nějakého e-shopu.
Pokud si to chceš nechat opravit, nevím, koho Ti na Hradecku a Pardubicku s čistým svědomím doporučit, mohu spíš jen varovat. Mám sice další kontakt, mohu zaslat, ale ještě jsem tam nebyl a stále váhám.
_________________ Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA
|