fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Skryté vypínaní motoru-dvojité,kam dát?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=9538
Stránka 1 z 1

Autor:  Hranáček [ 26 bře 2007 13:25 ]
Předmět příspěvku:  Skryté vypínaní motoru-dvojité,kam dát?

a jaké stačí dráty? materiál, průměr, izolace...
Já to mám vyvedené za sedadlem, ale připadá mi,že to nemusí stačit, pro toho,kdo se vyzná.Pak jedině odpojovat baterku pod kapotou a další nástrahy dělat?Kam nejlíp dát další přerušení, nebude s tím problém? Mě už ukradli několik aut...naposld Toledo 1.Dík za radu.

Autor:  vendiik [ 26 bře 2007 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

Průřez snad zvolíš ekvivalentní k proudovýmu zatížení odpojovaného dílu (prostě ten drát nastav stejným průřezem nebo o fous větším).
Materiál pochopitelně měděné lanko - co jiného?
Izolace - to je snad taky jasný když dáš tenkou tak se prodře, když tlustou taky se nadřeš ty až to budeš protahovat autem.

Přerušení jednoduché možnosti:
- relé palivového čerpadla
- primární strana cívky zapalování (nedoporučuju kvůli katalyzátoru)
- snímač otáček motoru pro ECU (pokud je tam jenom jeden, jinak už je to komplikace)

ad: Nebude s tím problém?
Nezlob se, ale jestli si to budeš dělat sám, tak s tím asi dřív nebo později bude problém, soudě podle tvých dotazů.

Proč ti to ukradli:
1) protože si to napsal na internet
2) protože zloději dneska už nemaj charakter a sprostě to odtáhnou na laně (ikdyž na druhou stranu chápu, že řešit při kradení auta různý barvy vodičů je pro nějakou smažku asi trochu problém - když okolní svět září všemi barvami zároveň :-D )

Autor:  Hranáček [ 27 bře 2007 12:01 ]
Předmět příspěvku:  přerušení

tak na internet jsem to nedával,pokud zcizí auto s botičkou a bez baterky tak asi buď.
1.flexou lousknou botičku
2.zvednou to na kříži s popruhy, páč byl státní svátek 28.10.03,tak si asi udělal někdo bokovku,já chtěl po policajtech v Brně,zda nemaj seznam těch aut,co mají chapadla s tím křížem s popruhy pro odtah,oní prý NE a hlavně-není to jejich povinnost
3. prý se to smýkne i s botičkou přes rozlitých pár litrů vyjetého oleje, ale já tam žádné skvrny nenašel. každopádně ul. Jeronýmova v Brně-Židenicích NEPARKOVAT taky tam bydlí naši drazí romští spoluobčané a že jich tam je!
Takže asi 1. VYNDAT BATERKU při delším stání
2. odpojit jeden pól baterky a to skryté vypínání co už tam je
3. zamontovat alarm a dát ještě šméčko na volant-páku, atd. ale do starého auta?

Autor:  vendiik [ 27 bře 2007 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

Alarm neuškodí, ale když to auto budou hodně chtít, tak je neodradí.

Páka na volant je celkem k hovnu, co sem slyšel, tak nosej velký pákovky a prostě přestřihnou volant, případně u některých aut, je sundání volantu otázka vteřin. Když sem to dělal v toyotě (sundával sem páčky), tak sem to měl za pár minut a to sem to nikdy nedělal a většinu času sem spíš hledal kde jsou ty šroubky co drží volant pohromadě.
Jinak páku používám taky, když budou mít na výběr vemou auto s kterým bude míň práce.

Potom taky není špatné vytáhnout nějakou důležitou pojistku bez které nechytí motor a nahradit jí přepálenou (ale to se taky nedá dělat denně).

Základ je prostě mít už od pohledu více zabezpečené auto, než ostatní v okolí, aby si prostě vybrali jiný.

Autor:  Hranáček [ 27 bře 2007 13:46 ]
Předmět příspěvku:  pojistka přepálená a naoko místo dobré-OK nápad,dík!

jo dík, stěmi pojistkami je to dobrý nápad, hlavně kdo dýl stojí třeba přes zimu. Já špatné pojistky nevyhazuji, schovávám je a myslím, že tak 2 by se daly napříč okruhem zkombinovat. Jen si to pak poznačit na papír...V kombinaci s odpojenou fyzicky či chybějící baterkou či s vyplým skrytým vypínáním je to pak kombinace, kdy je to snad přestane bavit. Krade se vše, mě ukradli i Trabiho, Warťase 353 sedan, polského Fiata 125p, shnilého Moskviče a žel i to Toledo a když řeknu policajtům,že moc úspěšní zrovna nejsou,že já jsem statistický těžký nadprůměr 5 aut v prdeli a 6x vyloupené (i v Bratislavě)za 10 let 93-03 a že když se přiznal někdo k vyloupenému Wartburgu v r.95,asi náhodou,pak chodily obsílky k soudu do Blanska,pořád je odsouvaly s omluvou až 97 úplně utichly a dodnes nemám ani těch nahlášených 13t,natož úroky a to je pachatel znám! Šok přišel když jsem před rokem zjistil že pachatel dostal ŤZL na opravy aut a karos.práce,montáže LPG v Brně na ŽÚ,tam jsem vlítl a vedoucí řekla že předložil čistý TR(výmaz po 8 letcech) a že nemohli vědět že je prokázaný zloděj či spoluúčast 30 aut! sídl.Vinohrady,Líšeň 94-5 a to jen prokázaných!Kolik toho bylo nikdo neví.a on dosud oběti neodškodnil a dostane ŽL na autařinu! Kdo k němu dá auto, jakou má jistotu, že si neudělá kopie klíčků...Jmenuje se Lub. ČADÍLEK, bydlí v Brně-Žabovřeskách, může mít 30 let,kde má dílnu a garáž a jak to má nazvané, nevím, bacha na něj!!!

Autor:  enjoy [ 28 bře 2007 02:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: přerušení

Hranáček píše:
tak na internet jsem to nedával,pokud zcizí auto s botičkou a bez baterky tak asi buď.
1.flexou lousknou botičku
2.zvednou to na kříži s popruhy, páč byl státní svátek 28.10.03,tak si asi udělal někdo bokovku,já chtěl po policajtech v Brně,zda nemaj seznam těch aut,co mají chapadla s tím křížem s popruhy pro odtah,oní prý NE a hlavně-není to jejich povinnost
3. prý se to smýkne i s botičkou přes rozlitých pár litrů vyjetého oleje, ale já tam žádné skvrny nenašel. každopádně ul. Jeronýmova v Brně-Židenicích NEPARKOVAT taky tam bydlí naši drazí romští spoluobčané a že jich tam je!
Takže asi 1. VYNDAT BATERKU při delším stání
2. odpojit jeden pól baterky a to skryté vypínání co už tam je
3. zamontovat alarm a dát ještě šméčko na volant-páku, atd. ale do starého auta?


zvlastni..ja bydlim v Jeronymove ulici,ale v Praze.shodou okolnosti se nachazi na zizkove :-D

Autor:  Martin 1,6 [ 28 bře 2007 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Co takhle rozpojit drát co vede na cívku startéru a vypínač dát někam do interieru? O tom uvažuju já.

Autor:  Hranáček [ 29 bře 2007 12:31 ]
Předmět příspěvku:  jasně,rozpojit

na já už to vlastně mám, ale když se to zdvojí...Ono u mě je to tak,že startuji a pořád nic,snahu točit to má,zloděj co nezná myslí pak, že je slabá bat. či porucha...taky jsem to párkrát ráno zapomněl sepnout....

Autor:  vendiik [ 29 bře 2007 12:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: jasně,rozpojit

Hranáček píše:
na já už to vlastně mám, ale když se to zdvojí...Ono u mě je to tak,že startuji a pořád nic,snahu točit to má,zloděj co nezná myslí pak, že je slabá bat. či porucha...taky jsem to párkrát ráno zapomněl sepnout....


Až teď mi došlo, že se ptáš na diesel, soráč.
To co jsem napsal platilo hlavně pro benzíny, to nikomu nebylo divný, že do toho tahám zapalovací cívku? :-D

Jinak to co tam máš teď určitě neodpojí cívku startéru, protože startér by se pak vůbec netočil.
Nejspíš máš klasicky, odpojování solenoidu, co uzavře přívod do čerpadla (prostě "chcípák"). Pokud chceš ješte jeden vypínač, tak ho můžeš klidně dát do série za ten stávající a pojedeto jen když budou sepnutý oba, to mi přijde nejjednodušší.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/