fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
klimatizace http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=9930 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jaryn [ 16 dub 2007 11:35 ] |
Předmět příspěvku: | klimatizace |
PO ZAPNUTÍ A OKAMŽITÉM VYPNUTÍ KLIMATIZACE ZŮSTÁVÁ VENTILÁTOR CHLADIČE TRVALE VCHODU A TO I V ZIMĚ.NEVÍTE NĚKDO KDE JE CHYBA.RELÁTKA JSOU V POŘÁDKU.DÍKY Mrazik : Doufam, že tohle je první a poslední příspěvek psaný velkými písmeny. !!!! |
Autor: | Standa [ 17 dub 2007 11:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak se dívám na schéma klimy, tak to bude mít na svědomí spínač (S341 - tlakový spínač). Možná nemáš dost chladícího media, nebo je spínač vadný. |
Autor: | jaryn [ 18 dub 2007 08:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stando dík za radu.Ale jak zjistím že je ten spinač vadný?Ten ventilátor vypínal normálně ale ta doba než vypnul se prodlužovala až po současný stav.Teď musím auto na 5-10min vypnout aby se ventilátor znovu nerozběhl. |
Autor: | Pavel 1.6 [ 18 dub 2007 08:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takhle se to chová při úniku chladícího media.Tady pomůže jedině servis-změřit těsnost a doplnit. |
Autor: | mposchl [ 18 dub 2007 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ja zase kdyz zapnu klimu, tak mi to rekl bych az prilis casto pousti ten vetrak...mimo to, ze vzdy, kdyz sepne, tak to cukne s motorem a auto ztrati snad ctvrtinu vykonu...to muze byt taky tim spinacem? Je fakt, ze to chladi dost malo, objednavam se na servis...ale presne nevim, jak to ma fungovat...protoze kdyz mam pustenou klimu, tak to treba strasne pomalu pousti otacky, nekdy zustanou viset na 1500+-, proste celkovy chod motoru je na povazenou...to tak normalne, nebo mam neco spatne? |
Autor: | jaryn [ 18 dub 2007 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem byl dnes v servisu a vypadá to opravdu na ten tlakový spínač S341.Ale jediná možnost jak ho vyzkoušet je zkusit tam nějaký funkční.A tak se chci zeptat jestli někdo nemáte z nějakého nefunkčího escorta(bouračka) tento spínač za nějakou rozumnou cenu a případně poslat dobírkou. |
Autor: | mposchl [ 18 dub 2007 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
to snad vyjde levneji koupit novy nez shanet a slozite posilat postou starsi ne? |
Autor: | jaryn [ 18 dub 2007 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nový stojí něco málo přes 2000Kč. |
Autor: | mposchl [ 19 dub 2007 09:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmmm, nekde sem cetl kolem 500,tak to se omlouvam..a co treba druhovyroba?osobne davam prednost origo, ale nektery ceny sou nechutny... |
Autor: | jaryn [ 19 dub 2007 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je cena za druhovýrobu. |
Autor: | mposchl [ 19 dub 2007 09:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
smarjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! tak to je UVP |
Autor: | Mordechai [ 22 kvě 2007 14:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kód: No, ja zase kdyz zapnu klimu, tak mi to rekl bych az prilis casto pousti ten vetrak...mimo to, ze vzdy, kdyz sepne, tak to cukne s motorem a auto ztrati snad ctvrtinu vykonu...to muze byt taky tim spinacem? Je fakt, ze to chladi dost malo, objednavam se na servis...ale presne nevim, jak to ma fungovat...protoze kdyz mam pustenou klimu, tak to treba strasne pomalu pousti otacky, nekdy zustanou viset na 1500+-, proste celkovy chod motoru je na povazenou...to tak normalne, nebo mam neco spatne?
_________________ Martin Tak přesně tohle mi dělalo taky, motor jel příšerně a klima se spínala jak praštěná. Jenže jsem měl v čudu ještě volnoběh, po výměně volnoběžnýho ventilu to přestalo. Zkus ho třeba jen vyčistit, to že ti funguje volnoběh ještě neznamená, že je ventil v pořádku. Mně pomohla až výměna. Těď už konečně funguje jak má |
Autor: | mposchl [ 22 kvě 2007 14:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
no, ted nedavno sem menil predradny odpor klimy,resp. ventilatoru chladice, takze to opoznani zlepsilo celkovy chod, funkci i spotrebu za jizdy s klimou... ventil urcite musim vycistit, ale nejak se k tomu nemuzu dokopat..nevim, kolik moc prace to da a ja mam proste furt malo casu...navic ted zacly ty vedra, to je opruz neco v tom delat klima mi spina celkem normalne, rekl bych podle ocekavani, s tim vetrakem chladi fajnove, myslim, ze je to celkem slusny... |
Autor: | VaPík [ 29 kvě 2007 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevíte náhodou kde najdu AC Vypínac výparníku tepla (v originále schématu jako S51 AC evaporator temperature switch) a Zkratovací konektor (v originále schématu jako X92 Shorting link connector) díky |
Autor: | DEJWIS [ 18 črc 2007 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nazdar lidi, tak dalsi z mych malichernych problemu, nekdo tu psal neco podobneho... mam klimu, zapnu ji sepne kompresor, rozsviti se kontrolka na palubce ale ochlazeny vzduch se nedostavi... byl jsem v servise, kde mi to chteli naplnit ale jedna vetev, ted uz nevim jaka, jim nesla naplnit, nevedeli co stim, mozna ze rikali neco o nejakem spinaci... a ze nedelelaj ford... jel jsem pryc... ted me to uz zacina stvat mam klimu a nechodi. Cim to bude? ten spinac muze blokovat i jednu z vetvi? Teoreticky by to asi bylo logicke, jestlize je to spinac nepujde naplnit klima, a ani se nerozbehne pac okru je nekopmletni.... Co vy na to? nemel nekdo podobny problem???? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |