fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Fiesta -ventily -zdvihatka http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=110&t=22437 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jirkass [ 05 úno 2009 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | Ventily |
Zdravím, nevíte někdo jaké jsou vůle u ventilů na fiestě 1,25 16V r.v. 1997??Dík |
Autor: | Vena [ 05 úno 2009 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pro ZETEC-SE DHA jsou: sání 0.20 ± 0.03, výfuk 0.30 ± 0.03 |
Autor: | minnko [ 18 bře 2009 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | Fiesta -ventily -zdvihatka |
Mam problem -potrebujem poradit rozklepkal sa mi motor 1.3 endura 37kw a asi potrebujem vymenit "stamperliky " pod tyckami skadial je to najlepsie stači dat dole hlavu z motora da sa to potom vybrat ??? zvrchu ??? alebo davat dole olejovu vanu von vačkovku a takto ??? |
Autor: | Bumerank [ 18 bře 2009 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
1) rozklepání motoru není zrovna podrobný popis toho, co se ti na chování motoru nelíbí 2) jak jsi přišel na to, že by něco v motoru potřebovalo vyměnit a že by to mohlo být zrovna to, co píšeš? 3) olejová vana je zespod motoru, kdežto hlava je nahoře - takže nevidím souvislost s rozebíráním obojího, pokud potřebuješ zkontrolovat jen jedno z toho 4) asi se v autech moc nevyznáš - tyhle upravy a kontroly bych raději přenechal nějakému automechanikovi |
Autor: | minnko [ 18 bře 2009 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumerank píše: 1) rozklepání motoru není zrovna podrobný popis toho, co se ti na chování motoru nelíbí
2) jak jsi přišel na to, že by něco v motoru potřebovalo vyměnit a že by to mohlo být zrovna to, co píšeš? 3) olejová vana je zespod motoru, kdežto hlava je nahoře - takže nevidím souvislost s rozebíráním obojího, pokud potřebuješ zkontrolovat jen jedno z toho 4) asi se v autech moc nevyznáš - tyhle upravy a kontroly bych raději přenechal nějakému automechanikovi 1.motor klepe aj po vymene oleja ! 2.nastavoval som ventily viackrat na stanovene hodnoty 3. 1ventil som na doraze z nastavovacou skrutkou viac uz sa neda dotiahnut 4. zaujima ma to preto lebo mi preslo viac aut rukami ako mozno tebe ale fiestu som este nerobil nejak som nemal stastie 5. viem ze jedno je zhora a druhe zdola a preto sa mi nechce vyberat motor ak nemusim a da sa to spravit aj tak NECHCEM nnikoho urazat |
Autor: | dreamcatchers [ 18 bře 2009 22:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli si to dobře pamatuju jednou jsem to dělal. Tyčky tam jsou horem a ty zdvihátka jsou odspodu a musí ven vačka. Možná se pletu ale na 80% jsem si jistej A pozor ne každá fiesta má hydroštely je to až od nějakýho roku. jo a jestli je to jak šicí stroj tak to jsou zdvihátka To Bumerank: u tý fiesty se na ventily dostaneš horem ale na vačku a hydroštely spodem a bokem na vačku |
Autor: | minnko [ 18 bře 2009 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | fiesta-ventily |
dik za uspokojujucu odpoved nejak aj ja som to tak myslel len som si nebol isty motor stači naklonit spustit len na jednu stranu vytiahnut vačku a zdvihatka"stamperliky" vytahat ??? no čaka ma asi robotka na 4 h uz sa tesim dufam že vacka vydržala |
Autor: | dreamcatchers [ 18 bře 2009 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
já mam takovej pocit že kuli nosníku jí nevytáhneš a nakonec jsem ten motor vyndal celej. Nejdřív jsem tam šel horem ale pak jsem zjistil že to nejde tak jsem šel spodem ale je to tak 5 let co jsem to dělal. Chtělo by si to ještě ověřit na 100% Abych tady do tebe nehustil kraviny. |
Autor: | minnko [ 18 bře 2009 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | fiesta-ventily |
neboj ja to nejak dostanem von uz nad tym pokukujem asi 2 tyzdne len vonku je este zima inač isiel som z nemecka a az na sk 30km od domu mi vyskočila az tyčka spod vahadla dosiel som aj tak domov sice na 3 valce ale islo to potom som to dal doporiadku odvtedy 2x nastavene ventily ale jeden je na doraze preto chcem menit |
Autor: | PumaDedek [ 19 bře 2009 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci dělat mudrce,to klepání je divný.Pokut nemáš zkušenosti,svěřil bych to odb...Typoval bych to na rozvody..ono o zoubek a nedoladíš ani za boha... |
Autor: | Wizzy [ 19 bře 2009 14:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, nemá ta 1.3 spíš řetázek? |
Autor: | minnko [ 19 bře 2009 15:38 ] |
Předmět příspěvku: | Fiesta-ventily |
Ma to retaz a este dotaz po kolko km sa meni alebo je celoživotna ????? |
Autor: | Wizzy [ 19 bře 2009 16:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mění se, až je vytahanej (třeba už je a ten rachot dělá on...) |
Autor: | PumaDedek [ 19 bře 2009 16:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozvody,by se měly měnit, v průměru po 70ti tis.km |
Autor: | Wizzy [ 19 bře 2009 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dědku řemen ano, ale řetaz je tam teoreticky nafurt, prakticky tak na 200-250 tisíc, i víc, záleží jak kdo má svůj motor rád. On se nepřerve, jen se vytahá a časování nemusí být nejpřesnější a začne být hlučný. Nic víc. |
Autor: | dreamcatchers [ 19 bře 2009 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Dedek: No vidíš a to že tvoje puma má výměnu psanou po 125tis.Km asi taky nevíš viď. A klepání od rozvodů jsem ještě neslyšel když by byl přeskočený o zub. Tak by ten motor běžel jak pumpa na srač.. A motory 1,3 na ventily a zdvihátka trpí hodně. A jestli píše že šteloval ventily a nemůže je doladit tak rozvody stím nemaj nic společnýho. To bych viděl na to že zdvihátko neudrží olej právě proto nejdou seštelovat. A jak psal Wizzy může chrastit i řetěz. |
Autor: | PumaDedek [ 19 bře 2009 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
KDYŽ MYSLÍŠ....... |
Autor: | Lubak [ 19 bře 2009 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak řetěz chratisti může a to fest , u 1.3 už jsem ho slyšel hlučnej i po 150 tis záleží jaké kdo má ucho. Rozhodně se , ale řetěž nemění po 70 tis. a podobně. Doporučená výměna třeba u DOHC ve Sieře byla tuším dle výrobce 250 000km pokud byl jinak v pořádku |
Autor: | PumaDedek [ 19 bře 2009 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je mi jasný,že řetěz netřeba měnit,jak klínák, ale vy máte jistotu,že v tomto případě, neni v piči...??? ...dreamcatchers a kde si vyčet,že s tím nemaj rozvody co dělat... |
Autor: | dreamcatchers [ 19 bře 2009 23:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já neříkám že rozvody stím nemají co dělat ale ještě nikdy jsem neslyšel motor mlátit kuli rozvodum to by to muselo bejt potkany a to že nejdou seřídi ventily to nemusím nikde číst a vím že rozvodama to neni a jestli jo tak mě pouč a napiš co mají společného neseřiditelné ventily s rozvodama? To si rád poslechnu. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |