fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Náporové sání http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=110&t=23330 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | KKKuba [ 03 kvě 2009 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | Náporové sání |
zdravim,uz resim kraviny ale tohle mi neda spat,premejslim jestli by to melo u myho auta(podpis)cenu,do kapoty udelat nadech kterej pujde primo do toho "nosu" kterym motor saje(kdo zna tenhle motor vi,popr je tu nekde jeste foto v tema o tomhle motoru) myslim ze by to nejakej praktickej prinos asi melo,prinejmensim by motor sál studenej vzduch misto teplyho vzduchu z motorovyho prostoru... takze co vy nato? |
Autor: | Jenda080 [ 03 kvě 2009 14:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
natahnout trubku nekam k narazku(k mrizce)?? |
Autor: | vylefi [ 03 kvě 2009 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenda080 píše: natahnout trubku nekam k narazku(k mrizce)??
Ale on chce nasávač ........ aby to z venku vypadalo !!! |
Autor: | Jenda080 [ 03 kvě 2009 15:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to potom diru do kapoty...a nasavac ze scobyho aby to stado plnokrevniku melo vzduch A za to mruzkou to taky prave vypada... |
Autor: | vylefi [ 03 kvě 2009 16:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenda080 píše: Tak to potom diru do kapoty...a nasavac ze scobyho aby to stado plnokrevniku melo vzduch
A za to mruzkou to taky prave vypada... Třeba tam v budoucnu bude chtít dát supercharger . Osobně bych to radši asi taky vytáhnul za tu masku jak píše Jenda. Ikdyž u takového motoru to mít význam asi moc nebude ne? |
Autor: | KKKuba [ 03 kvě 2009 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
pres masku to asi nepujde,leda ze bych mel tjuningovou mrizkovou konstrukci uz nejak vymyslenou mam,spis mi jde o vas nazor jestli to bude vubec nejakym prinosem,prece jen byl by to vykon "zadarmo",tj ze uz tam nekde je jen ho z toho dostat... (a u tyhle blechy je znat kazdej konik,prece jen tech 60jich uz tam asi nebude,a jestli jo tak uz asi trosku unavenejch...) napadlo me to kdyz jsem vsude cetl jak musi bejt sportovni fitry izolovany od tepla atd,tohle je prakticky uplne ta sama situace.... |
Autor: | Jerikkk [ 03 kvě 2009 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslíš,že to má cenu??? U sebe mám sportovní filtr a přívod přivedenej přímo z nárazníku a nepociťuji,že by to něco přidalo.Maximálně jinaj zvuk ale to vše. |
Autor: | KKKuba [ 03 kvě 2009 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
prave si nejsem jistej,bohuzel teoreticka a prakticka rovina jsou nekdy dost odlisny... |
Autor: | Jerikkk [ 03 kvě 2009 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
A odněkud z nárazníku nemůžeš přivíst studenej vzduch??? Já to mám řešení pomocí plastový trubky,která končí těsně u filtru. |
Autor: | Sádlo [ 03 kvě 2009 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jerikkk píše: Myslíš,že to má cenu???
U sebe mám sportovní filtr a přívod přivedenej přímo z nárazníku a nepociťuji,že by to něco přidalo.Maximálně jinaj zvuk ale to vše. Sportovni filtr ti pri nejlepsim prida tak 2 koni a to tezko ucitis. Je to spis placebo. Nemit tam privod studeneho vzduchu bys to ale ucitil, a to negativne. Kdyz sport. filtr nasava teply (tedy ridsi) vzduch z motoroveho prostoru tak dojde k snizeni vykonu. V lete kdyz je horko a couvas po meste to muze byt i 10-20 koni. Nevim jaky motor ma ta stara Fiesta. Jestli to nema klasicky airbox s filtrem a trubku vedouci do toho z predek auta tak se docela divim ale nesava-li to vzduch z motoroveho prostoru tak vydech muze urcite pomoct. |
Autor: | Sádlo [ 03 kvě 2009 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
A ta kulata vec nad motorem neni airbox? |
Autor: | KKKuba [ 03 kvě 2009 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
je,myslim tim bednu ke ktery je privod vzduchu primo z narazniku... |
Autor: | Sádlo [ 03 kvě 2009 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ted jsem z toho jelen. Ono do toho airbox nejaka trubka vede ne? |
Autor: | KKKuba [ 03 kvě 2009 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
vede,ale jen ten kousek co vidis na obrazku |
Autor: | Sádlo [ 03 kvě 2009 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha. A to chces otevrit ten airbox a delat nad tim vydech? Pokud ano, tak to bys asi moc nepomohl jelikoz ten airbox sam slouzi jako odstineni filtru. A pokud to chces nechat zavreni tak taky bys moc nepomohl, protoze nasava vzduch od jinudy. Nebylo by lepsi prodlouzit trubku do airbox a nasavat tak vzduch treba ze spodu kde bude chladneji? |
Autor: | KKKuba [ 03 kvě 2009 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
chci to nechat zavreny,jen udelat privod cerstvyho vzduchu k ty trubce.. |
Autor: | Sádlo [ 03 kvě 2009 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebude to skoro uplne na predni kraje kapoty? |
Autor: | KKKuba [ 03 kvě 2009 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj,jak tak na to koukam asi by bylo nakonec stejne lepsi to dat do ty masky,jeste to promyslim... |
Autor: | Jerikkk [ 03 kvě 2009 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sádlo píše: Jerikkk píše: Myslíš,že to má cenu??? U sebe mám sportovní filtr a přívod přivedenej přímo z nárazníku a nepociťuji,že by to něco přidalo.Maximálně jinaj zvuk ale to vše. Sportovni filtr ti pri nejlepsim prida tak 2 koni a to tezko ucitis. Je to spis placebo. Nemit tam privod studeneho vzduchu bys to ale ucitil, a to negativne. Kdyz sport. filtr nasava teply (tedy ridsi) vzduch z motoroveho prostoru tak dojde k snizeni vykonu. V lete kdyz je horko a couvas po meste to muze byt i 10-20 koni. . Tak já jsem ho tam nemontoval,to udělal předchozí majitel ale je mi jasný,že je to zbytečný,když už tak stačí dát do originálu sportovní vložku a je to,než se stím srát. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |