fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

sportovní filtr
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=111&t=15132
Stránka 2 z 2

Autor:  vitacz [ 13 úno 2008 22:47 ]
Předmět příspěvku: 

Podle meho nazoru to vykon neprida mozna tak 0,5HP coz se poznat neda, nehlede na to, ze se zvedne hlucnost v kabine. Kvuli odhlucneni mam sani prim z masky parem hadic, ktere se spojuji do jedne velke. Original ford mi lezi v garazi, jestli ho nekdo chcete tak ho i daruju.
Ale je fakt, ze kdyz se otevre kapota tak je tam vice mista se sport filtrem, nez kdyz je tam ta kostka :-) a vypada to lip

Autor:  frizi [ 15 úno 2008 00:19 ]
Předmět příspěvku: 

Tiez som skusal podobne riesenia na Escorte 1.8D. Problem bol ten ze tahalo to teply vzduch ktory prudom vzduchu sa dostal do filtra. Pokial by bolo nevyhnutne pre niekoho aby mal sportovy filter v motore tak by som odporucal vysetrit situaciu aby sa nedostal teply vzduch k filtru a tu sme znovu pri vlozky do originalneho filtra.
Okrem toho ked uz si niekto chce vyskusat rozdiel vykonu tak nech skusi prejazdit (na hladkej ceste) s odpojenym filtrom. Ked si vsimne rozdiel tak ten filter ozajze zato stoji. Inac to zvisuje hlucnost pri akceleracii a po 300km vodica zacne boliet hlava. (hovorim zo skusenosti). To iste sa tyka aj sportoveho vyfuku.
Ked tuning tak s hlavou a nie len z volou.
Neviem naskolko poznate Clarksona a jeho dokumentare ale v jednom dal do rovera turbo a nemenil pruziny/brzdy a pod. Mno jazdilo sa natom akoby ste na skuter monotvaly motor z CBR.
Proste ked niekomu pali za tuningom tak nech si urobi bezpecnostne veci na aute a potom kladie rezonatory + sportove filtre a podobne.

Autor:  Michal Ševeček [ 15 úno 2008 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

asi tak hoši ono se to zdá že to jde víve za plynem asi kvuli zvuku ten to zmněnilo razantně
to turbo jde slyšet vííc a já sem tam ten sporták dal pro to že misto origo airboxu sem dal baterku ale jako těch 6 kil za to myslím stálo

Autor:  KlaudingerPetr LOPOL [ 03 led 2015 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní filtr

NO nwm jak ste k tomu dolšli ale muj nazor je takovej že sportovní saní musíš promyslet :) filtr je od toho aby filtrofal a když něco filtruješ tak máš odpor u filtru koukám jakoumají prupustnost :) ale hlavně saní musí byt tam kde je ideální proudění vzduchu z venku a aby si motor netahal teplej vzduch z motorového prostoru . Když ted mluvím o atmosféře :) ale u atmosfery bude znát možná přímí saní při vysokych rychlostech , tam je totiž venkovní teplota blízka nule :) ale u torbo dieselu nebo celkově u přeplnovanych motoru je ta prupustnost hodně duležitá takže udělat saní s co nejmenším odporem :) a hlavně myslet na jízdu za dešte aby sme netahaly vodu do motoru :) kity saní jsou levné a sou drahé ja tam ted momentalně mám origoš filrt box ale bez filtru :D a nic mi to nedělá prootže 1.8D atmosféra :D ale podle mě je jedno jak to nasaješ ale musíš to hodně rychle ten odpad dát pryč takže bych spíš řešil u saní rovnou praci s vyfukovym systémeme :) kdo chce radu o těhlech systemech muže se ptát :) moje definice je když nemáš chcíplího holuba v saní tak motor přede a je živej :) xDD

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/