fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

sportovní filtr
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=111&t=15132
Stránka 1 z 2

Autor:  jizicek [ 06 úno 2008 20:08 ]
Předmět příspěvku:  sportovní filtr

Pro všechny: Sportovní filtry - vložky i kónusy se řeší zde: viewtopic.php?f=7&t=2555


mam sierru 1.8 td combi ... mohu tam dat sport. filtr ?? ma to vahu vzduchu nebo neco jineho co mi brani ho tam dat ...?????

Autor:  Krtek-NA [ 06 úno 2008 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Nic tomu nebrání, ale bude to bez výsledku :wink:

Autor:  xxx.smoke [ 06 úno 2008 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

to neni zcela pravda.dal sem nedavno sportovni filtr na svoje ESCO 1.8 TD (66KW) a o dost znatelne to jede lepe.auto de mnohem lepe za plynem a je zivejsi.

Autor:  mrJekill [ 06 úno 2008 23:23 ]
Předmět příspěvku: 

Typická věta ,,tunera" :auto o lepe jede,je rychlejší,jde super za plynem,je živější a má o hodně menší spotřebu.
Ježíši,kolikrát já už tuhle větu slyšel.....................
Holt placebo je placebo

Autor:  Raven [ 07 úno 2008 00:01 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak,placebo efekt,nic jinýho....

Autor:  xxx.smoke [ 07 úno 2008 07:18 ]
Předmět příspěvku: 

hosi hosi.to neni zadny efekt.klidne prijedte a ja namontuju zpatky original filtr a pak sportovni!to neni jen pocit.opravdu to tak je.nevim jak tomu je u diesela ale u e TD je to i logicke!Diky sportovnimu filtru dokaze motor nasat vice vzduchu pro turbo a tim je vetsi vykon.Zadne PLACEBO!Stejne jako kdyz je intercooler a udela se nad nej sani!stejny efekt!Vice ochlazeny vzduch ma mensi hustotu a tim ho dokaze natlacit vice okysliceny a tim padem vetsi vykon.Ale kdyz myslite ze tomu tak neni tak si nechte ty svoje chlebovy filtry.

Autor:  Wizzy [ 07 úno 2008 08:24 ]
Předmět příspěvku: 

xxx.smoke píše:
...Vice ochlazeny vzduch ma mensi hustotu...

Já si neodpustím jednu poznámku stranou, tohle je nesmysl, je to přesně naopak, chladnější vzduch je hustší - a právě proto, že je hustší, tak se ho tam natlačí při stejném objemu více.

Autor:  Plazák [ 07 úno 2008 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

:-D :-D :-D Holt fyzika je sfiňa a Wizzy je na to citlivý.
Apropos - todle přece řešilo už tolik serverů,časáků atd.Nejsem žádný votuner,ale vím,že všude došli ke stejnému závěru.Výhoda je sportovní zvuk,ekonomika - lze prát a používat dlouho - ale jinak ničevóóó...
Placebo je přesný termín a fakt funguje,bacha na to.

Autor:  enjoy [ 07 úno 2008 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

tak ja taky prispeju... :-D

dal jsem 1500,- za bavlnenou vlozku do airboxu Green a nedela to vubec nic navic a kdyz rikam vubec nic,tak fakt vubec nic! :-D
ale dela mi radost,ze vim,ze tam je a to mi staci :D

Autor:  jizicek [ 07 úno 2008 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

enjoy píše:
tak ja taky prispeju... :-D

dal jsem 1500,- za bavlnenou vlozku do airboxu Green a nedela to vubec nic navic a kdyz rikam vubec nic,tak fakt vubec nic! :-D
ale dela mi radost,ze vim,ze tam je a to mi staci :D

tak je nehodlam kupovat buhvi jak drahej filtr ... ten stavajici je uz zralej na vymenu ... a kamos si koupil sportovni filtr od znamyho co mel Golf III 1.9 tdi a auto naboril ,ale zjistil ze ma vahu vzduchu a ze by to musel nechat upravovat ... necha mi ho za 300 penez :wink: takze pro to jsem se ptal ....

Autor:  Raven [ 07 úno 2008 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy má pravdu!A větší výkon se pozná akorát tak na brzdě.

Autor:  Wizzy [ 08 úno 2008 08:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jo ještě jsem nějak nepochopil tu "nekompatibilitu" sportovního filtru s váhou vzduchu, proč by to nešlo?

Autor:  nat [ 08 úno 2008 12:40 ]
Předmět příspěvku: 

já jezdil pokusně bez filtru - nepoznal jsem nic.
jestli auto s filtrem má 66kW a se sport. filtrem 67kW, stejně se to nepozná...

Autor:  mrJekill [ 08 úno 2008 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

Se sportovním má o 1kW víc reálně,ale jsou mezi námi úpravci,kteří zejména v podvečer na parkovištích hypermarketů vykládají o tom,jak jejich sportovní filtr zvedl výkon auta třeba o 50k.
Jednotka ,,k" u těchto jedinců neznačí koně,ale klokany a tato hodnota se zvedá s použitím sport filtru,mega koncovky výfuku a dokonce i s každou použitou LED diodou.
Pro příklad:jedna LEDka zvedne výkon auta asi o 10k a například falešný výdech na kapotě (počítáno i pro Š105,které mají motor vzadu) zvedne hrubý výkon o cca 120k.

Autor:  xxx.smoke [ 08 úno 2008 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: :lol:

Autor:  catrr [ 08 úno 2008 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

nebudu se do Vás plést,ale u TD je to trošičku ale jen třošičku znát,hlavně odspoda a v tahu a to proto že tam nacpeš o málo víc vzduchu bez překážky papíru nic víc.Zda to dá jednoho koně neb půl navíc to nevím.

Autor:  nat [ 08 úno 2008 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

to už je spíš znát rozdíl mezi kvalitní a nekvalitní naftou

Autor:  catrr [ 08 úno 2008 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

to máš pravdu stačí natankovat v Rakousku a auto se zblázní

Autor:  mrJekill [ 08 úno 2008 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

V Rakousku,nebo Rusku.
Mastnější nafta dělá divy.

Autor:  Milousek [ 12 úno 2008 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi on ale možná pravdu má, ten starej filtr kterej vyndal byl ještě původní fabrickej, černej jako bota, prach, najeto 300 000km a když dal novej (resp. tuzíckej) výkon se zvednout mohl;-) těžko ale říct jestli je to objektivní přínos:-D spíš zanedbání údržby :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/