fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Fiesta Brzdy - pedál na podlaze. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=114&t=22783 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | hhub [ 05 dub 2009 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | Fiesta Brzdy - pedál na podlaze. |
Zdravím, mněnil jsem zadní brzdové potrubí (komplet obě strany). Dale jsem dal nové prasátka a brzdove obloženi (obložení koplet i s pružinama a rozpěrkou od ATE). Vytekla mi veškerá kapalina i z pumpy. Moje snaha o odvzdušnění byly následující.Nejdříve jsem z každého kola vyšlapal přez hadičku se zpětným ventilem kapalinu cca 0,25l pro každé kolo.Potom klasicky s pomocníkem našlapat-držet , povolit-utahnout, pustit pedal.Toto pro každe kolo 4-5x = žádný vzduch jen čistá kapalina. Toto cele jsme opakovali 3x dokola.Výsledek - bez posilovače je pedál po našlapaní tak v polovine , s posilovačem téměř (1-2 cm) na podlaze. Postupoval jsem diagonalně.Zadní u spolujezdce, přední u řidiče, zadní u řidiče, přední u spolujezdce. Zkoušel jsem i při sešlaplem pedálu lehce povolit výstupy s těch omezovačů zadních brzd (či co to vlasně je), šla kaplina. To samé i na pumpě.Už jsem z toho docela neštástný , nemluvě o tom,že jdu za měsíc na TK. Jo jinak to brzdí docela dobře , až na to , že skoro na podlaze. Budu moc rád za Vaše nápady. |
Autor: | balu [ 05 dub 2009 18:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Děláš to dobře, opakovat do té doby až pedál ztvrdne. Vykašli se na zpětný ventil, hadičku od odvzdušňováku ponoř do skleničky s brzdovkou. Dle mého se přez tvůj ventil dostává zpět vzduch do okruhu. Odvzdušni napřed předek a pak zadek , a toto opakuj do ztvrdnutí pedálu. |
Autor: | hhub [ 05 dub 2009 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
balu píše: Děláš to dobře, opakovat do té doby až pedál ztvrdne. Vykašli se na zpětný ventil, hadičku od odvzdušňováku ponoř do skleničky s brzdovkou. Dle mého se přez tvůj ventil dostává zpět vzduch do okruhu. Odvzdušni napřed předek a pak zadek , a toto opakuj do ztvrdnutí pedálu.
Dík za odpověd. Ten zpětný ventil jsem použil jen pro naplnení soustavy ! Potom jsme jiz odvzdusnovali "klasicky". Jeste tedy mohu zkusit nejdrive predek a pak zadek. Já se spíš bojím aby neodesla manzeta v brzdovem válci , když byl skoro týden bez brzdovky.(Neco podobneho se mi stalo kdysi na Spartaku). Myslíte ,že by válce něco ukázaly ? |
Autor: | balu [ 05 dub 2009 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyby to byla manžeta v hlavním válci , tak se pedál nezastaví a opřeš ho o koberec. |
Autor: | androlic [ 26 dub 2009 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak říkal balu odvzdušni nejdřív předek a pak zadek dokud neztvrdne pedál |
Autor: | Michal Ševeček [ 26 dub 2009 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
omyl aji když je prošláplej válec nebo manžeta v něm tak bez posilovače jde skoro do pulky a s motorem až na podlahu měli jsme to samé na mondeu byl prošláplej ale že yb to bylo tím že tam nebyla brzdovka to se mi nějak nezdá po takové chvilce |
Autor: | balu [ 27 dub 2009 01:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsou v háji samostavy a máš velkou vůli do brzdícího účinku. |
Autor: | hhub [ 06 kvě 2009 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky za Vaše nazory, samostavy vhaji nejsou , nebot jsem mnel sundany pakny a prasata stazene sverkou. Měl jsem zaslepeny vyvody z pumpy(a samozrejmne odvzdusnenou pumpu) = pedal bez posilovace byl docela tvrdý , asi tak v urovni plynoveho pedalu. Připojil jsem zvlast predky , docela to slo. Připojil jsem zvlast zadky , zhruba to same. Připojil jsem oboje dohromady , nic moc. S posilovacem tak 2-3 cm nad podlahou, ale da se ric že konec byl "tvrdý". Vyřadil jsem omezovace zadnich brzd , pedal je o něco výš , asi tak 5-7 cm nad podlahou.(to se dalo cekat) Jinak to brzdí docela dobře, rovně , kola stejně. Bez těch omezováču je to trošku agresivnější , ale zadky se nepredbíhaji , nakonec pikap je taky nemá a jezdí i prázdný. Proste to není tak komfortní , ale jde to. Jinak jsem v zoufalství vymenil i pumpu (TRW = 1650,-) Vim , že si říkate , že určíte delam něco blbě (odvzdušnění, přisavaní vzduchu ). Odvzdusnuji tlakem , horem prez nadobku (1-2 bar.) Jde to perfektne.(Tak se plni v prvovyrobe). Mysli , že tam vzduch proste není. V nejbližší době jdu na TK tak se uvidí. Napadl mne jeste posilovac, kdyz jsem sundaval pumpu , tak po povoleni prvni matky na pumpě se ozvalo slabe zasyceni.Tak nevim.Mohl byt ale taky natlakovany ten prostor kam se strka pumpa do posilavace. Dekuji za vasi trpělivost se ctenim romanu. |
Autor: | Kubi [ 09 čer 2009 01:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Praktickej román, já jsem proved podobnou opravu, zjistil jsem závadu v el. viz: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 408#288408 A mam dlouho pružno a měkko, malej brzd. účinek a na půlce brzdy brzdí OK.. Zřejmě jen odvzdušním pořádně a bude to ok, ale pravda, že odvzdušňování bylo nekonečný a stejně je to měkký a prošlapuju... |
Autor: | vita_k [ 24 srp 2009 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: |
ahoj. tak jak to dopadlo? Nějaké novinky? Mě zase pri ozvdusnovani jdou bublinky (takové mikro bubliny) - i když vypustím z kola třeba 2dl a furt jdou. A pedál je měkký. Dá se našlapat - tzn. válec by neměl být špatný, ne? hhub píše: Diky za Vaše nazory,
Dekuji za vasi trpělivost se ctenim romanu. |
Autor: | twinkie010 [ 20 čer 2012 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fiesta Brzdy - pedál na podlaze. |
Na dilně odvzdušňujeme jako první LZ,pak PZ,PP a LP. A auta vždy brzdila a nehledě na to kde to má druhej okruh či jestli má ABS nebo ne . Vždy to brzdilo dobře. Dokonce to pak ještě změříme na válcích |
Autor: | Perňa [ 07 říj 2012 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fiesta Brzdy - pedál na podlaze. |
Prošlapování = netěsnost...neb načnutá brzdová soustava, koroze trubek , vada gumových těsnění a manžet... V práci pracuji se vzduchovými brzdami...ty samé problémy...leč nevýhoda je v tom, že vzduch po sobě nenechá mastný flek. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |