fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 10:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2012 21:17 
Offline
Nováček

Registrován: 28 kvě 2012 19:24
Příspěvky: 2
Zdravím klubáky.Chtěl jsem se zeptat,jestli jste si někdo dodělaval otáčkoměr na Fiestu?Mám jedno celé druhé auto a mám z něj budiky s otáčkoměrem..Motorizace je stejna,ale jen kvůli budiku se mi nechce přehazovat kompletní elektroinstalace..Jak jsem porovnaval ty puvodní budiky a ty s tím otáčkoměrem,tak tam přibylo par pinů.Jediné co jsem tu našel tak navod jak je napasovat do diesela.Kdyby byl někdo tak hodný a udělal mi tu blbuvzdorný navod odkud kam vesta jaky kablík at mi to fakči.Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2012 07:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Pokud máš kompletního dárce orgánů, tak bych šel cestou, že si vykucháš z auta svazek od budíků a použiješ ho..pokud bys chtěl jen do stávajícího přidávat dráty, tak si budeš muset ze schémat nastudovat kam vedou ty chybějící, rozebírat konektory a porovnávat, jestli ti sedí barvy drátů atd... a představ si, kolik automechanických zaklínadel u toho použiješ. Ford se s barvou drátů nějak moc nepáral, jen u Escortu mk7 (čili v rámci jedné generace) byly asi tři varianty barevného značení celé elektroinstalace a s tím laborovat bylo fakt vyšší dívčí. Já si na něm dodělával mimo jiné i el. zrcátka a ve dveřích na to nebyla příprava, takže jsem si ji tam dodělával..v autě elektrika naštěstí byla, ale ty dveře byly slušný zásek, nejdřív zjistit, který pin na dveřním konektoru je který a jaká je barva příslušných drátů v mé barevné variantě, pak zjistit, jak je to barevně značený z té varianty, co jsem měl zrcátka a svazky, spáchat si srovnávací tabulky a pak zapojovat..ňamka.

Ať už budeš ty dráty přidávat, nebo měnit celý svazek, stejně půl palubky rozebereš, to je prašť jak uhoď. A vzít svazek se dvěma konektory na konci a udělat cvak je nejblbuvzdornější.. Nejhorší na tom je ten 'dárcovský' svazek vypreparovat...
Ale jinak mě napadá, že na otáčkoměr by měl stačit jen jeden drát navíc..

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2012 09:57 
Offline
Nováček

Registrován: 28 kvě 2012 19:24
Příspěvky: 2
Wizzy píše:
Odstraněna zbytečná citace. Prosím necituj předchozí příspěvky. Tomin

To jsem právě myslel že to někdo dělal :) Jo mám celé druhé auto,ale příjde mi,že to je tak velký svazek,že to vede všude po autě a příjde mi ,že i jak je motorový svazek přidělaný v levém blátníku,tak je tam o kabel navíc..Tak jsem chtěl jednodušší metodu...A nemám ani schématka..Děkuju


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz