Nejdřív zjistit zda se jedná o mechanickou nebo elektrickou závadu. Autorádio Ford jsem nikdy nerozebíral, tak nevím jak je ta mechanika řešena. Můžou tam být silonová ozubená kola a přítlačná kola s gumovým obložením, případně i nějaké gumové řemínky. Řemínky mohou být vytahané či popraskané (vyměnit), guma na třecích kolečkách zestárlá (když to není moc, občas pomůže nějaká vodička na gumové kladky podavačů tiskáren). Nejhorší je, pokud se opotřebuje nějaké kolo, bronzové ložisko či vačka apod., pak je to prakticky neopravitelné (za vynaložení rozumných peněz a námahy). Také to může být vyběhaný motorek pohonu pásku.
Pokud je to elektrická závada, pravděpodobně vada regulace otáček motorku. Bez schématu to budeš těžko opravovat, a schéma asi neseženeš.
Doplňuji: ještě by to mohl být nějaký chuchvalec, který se dostal do mechaniky, někde namotal apod., některé kazety také mají samy o sobě špatnou mechaniku a kazeťák je neutáhne, občas se zadřou, nemají se používat kazety s příliš slabým páskem atd.
_________________ Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA
|