huh jak nerad pisu dlouhy prispevky
Aktivni SW box je proste SW box ve kterym je uz vestavenej zesilovac, to je kazdymu jasny. Dalsi vec je ta, ze se to nepripojuje pres nejakej jeden konektor, ale pripojujes kazdej kabel zvlast presne jako u pasivniho SW a zesilovace, takze snadna demontaz tim timto odpada. Obecne aktivni boxy na tom nejsou kvalitou zrovna nejlip a nedaji se moc porovnavat s pasivnim boxem.
Dam ti prisklad treba ACE.majkyho kterej ma sestikanalovej zesilovac napevno prisroubovanej na jedny bocnici na ktery mu zabira minimum mista a SW box ma normalne v kufru a kdyz potrebuje, tak ho proste vezme, odpoji dva draty (nebo si tam muze dat i konektor) k tomu boxu a je to venku. diky tomu sestikanalu ma pres nej napajeny i vsechny ostatni repro v aute.
V pripade, ze ostatni repro chces nechat z radia, tak je treba si uvedomit, ze na radiu pisou 35W, ale to je MAX, takze realnej vykon je 10W RMS. No a jestli te ani tohle neodradilo, tak si stejne radeji kup nejakej dvoukanal a SW a postav si na to bednu. A jestli to budes chtit mit pohromade, tak si ten zesilovac prisroubuj na ten SW box a mas to vlastne stejny jako aktivni
Co se tyce tvejch vystupu z radia, tak mas dva pary (predek/zadek) k zesilovaci. SW se v tomto pripade vetsinou napojuje na zadek a prides o moznost faderu. Teda vlastne neprijdes, ale kdyz ztlumis zadek, ztlumis i SW. Je to ale jedno, protoze fader se stejne moc nepouziva. Ja ho za pet let nepouzil ani jednou.
jestli neco nechapes, klidne se ptej.