fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 21 zář 2024 01:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: anténa se zesilovačem
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 13:52 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2005 12:19
Příspěvky: 15
Bydliště: Liberec
koupil jsem takovou tu vnitřní nalepovací anténu se zesilovačem. Zatím jsem ji namontoval, nezapojoval jsem ten zesik.
Z antény vedou 2 dráty (kromě antény). Jeden je na kostru, u toho vím kam s ním. Druhý jde na +
A teď otázka: kam jej zapojit, aby anténa (zesilovač) fungoval jen se zapnutým rádiem? Když bude rádio vypnuté, aby zesilovač prostě nebral šťávu??? Podle rozkreslení těch konektorů vzadu na rádiu by to měl být PIN A7 (na druhém schématu je to jako B7). Prostě: druhý PIN od spodu na osmipinovém konektoru vlevo. :roll:
Mám recht?

_________________
Focus combi 1.8 TDCi, r.v. 2006, stříbrňák (2009-.....) Obrázek
historie: Escort combi 1.8, ghia, r.v. 1996, tmavě fialová metalíza (2005-2009)
historie: Fiat Punto 1.1i, r.v. 1995, stříbrňák (2004-2005)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 14:13 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Nevím to na čísla PINů, ale na rádiu máš dva zdroje, jenen je stálý na pamět radia a čas a druhý je na provou, tak bych to napojil na nej. Já jsm si rádio zapojoval sám aby hrálo i bez klíčku a tak sem si s tím vyhrával a nestaral jsem se o čísla PINů :-( u mě to byla metoda pokus omyl :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 14:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
staly proud je na ISO konektoru tusim zluty a proud po zapalovani je cerveny (nebo cerny, ted nevim - jedno je zem, druhe stava)
Na vetsine je to i napsane na jednotlivych kabelech. "Memory" na stalem "+" na proudu po otoceni klickem a "ground" na kostre.

Zapojit radio tak, aby hralo i bez klicku je naprosta banalita, staci dat "memory" a "+" dohromady a zapojit na staly proud

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 14:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
tak to mi nešlo, musel jsem tam udelat preklenutí, když jsem dal Memory na stalej tak to nedrželo pamět, ale bynalita to byla, jen jsem tam nemel konektor a tak jsem si musel všechno najít repra no všechno...

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 14:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
to je divny... Memory prece na stalym byt musi, aby tam sel proud porad a nevymazala se pamet... :shock:

Ja to u posledniho Esca mel celkem jednoduchy, kabliky naskladany v cokolade, stacilo jen prehazet do ISo konektoru. Se ISO na hole kabely (nejlip neoriginalni) je strasna drbacka. Nastesti vetsina aut uz je tam ma z vyroby (pokud ne rovnou ISO nebo jiny konektor) a da se to skladat podle barev

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 14:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
nevím ted z hlavy, ale opravdu to neslo jen spojenim dvou kabliku, ale musel jsem to zapojit klasicky a jeden z nich překlenout a pokud se nemýlím byl to + na memory? fakt nevím z hlavy, ale to je jedno hraje to jak sem chtěl :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 15:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
"memory" je staly proud a "+" proud po otoceni klickem

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 15:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
já vím tak to bylo obráceně z memory to natáhnout jeste na + a už vím ono když sem nenatáhnul nic k memory tak to po vypnutí klíčku to ztratilo paměť

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 15:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
vzdyt rikam... z ISO konektoru spojit "+" a "memory" a spolecne to zapojit na staly proud. :wink:

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 15:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
aha tak to jsme si asi nerozuměli . ja bral stalý proud jako + z klíčku .... promiň

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 15:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
njn... tak to je pak logicky, ze kdyz vypnes klicek, tak je radio uplne bez stavy... takze nejenze nehraje, ale jeste k tomu se kompletne vymaze pamet :-D

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 23:21 
já takhle spojil spínané a stálé a za pár dnů stání už jsem nenastartoval :?
A už se to stalo i známému. Tak jsme hold udělali spínané přes vypínač :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2005 01:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
ja jsem to praktikoval jeste ve skodovce a bez problemu i kdyz baterka uz mela namale. Hlavne to radio nesmis zapomenout vypinat. Ted to mam zapojene originalne a proste jen otocim klickem a o nic dalsiho se nestaram (mam stareho smejda bez odnimatelneho panelu)

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2005 19:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
PH píše:
vzdyt rikam... z ISO konektoru spojit "+" a "memory" a spolecne to zapojit na staly proud. :wink:

Takhle prece nemuzete vymlatit baterku??Vzdyt to ma minimalni odber.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2005 20:28 
taky to nechápu :( ale nebyl jsem sám. Asi vada na přístroji


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2005 22:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
Anténu s zesilovačem mám v druhém autě favorit zapojenou na přímo kontrolka pořád svití rádio jde postit i bez zapnutého zapalování.V letních měsících to je bez problému.V zimě musím dvakrát nabíjet.Auto nestíhá.Předělávat to nebubu neb dosluhuje.

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: anténa se zesilovačem
PříspěvekNapsal: 06 pro 2005 22:33 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
gerbil píše:
... Podle rozkreslení těch konektorů vzadu na rádiu by to měl být PIN A7 (na druhém schématu je to jako B7). Prostě: druhý PIN od spodu na osmipinovém konektoru vlevo. :roll:
Mám recht?

Ano, je to napájení anténního zesilovače. Rádia mívají toto spínané napájení.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz