fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

anténa se zesilovačem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=13&t=4189
Stránka 1 z 1

Autor:  gerbil [ 05 pro 2005 13:52 ]
Předmět příspěvku:  anténa se zesilovačem

koupil jsem takovou tu vnitřní nalepovací anténu se zesilovačem. Zatím jsem ji namontoval, nezapojoval jsem ten zesik.
Z antény vedou 2 dráty (kromě antény). Jeden je na kostru, u toho vím kam s ním. Druhý jde na +
A teď otázka: kam jej zapojit, aby anténa (zesilovač) fungoval jen se zapnutým rádiem? Když bude rádio vypnuté, aby zesilovač prostě nebral šťávu??? Podle rozkreslení těch konektorů vzadu na rádiu by to měl být PIN A7 (na druhém schématu je to jako B7). Prostě: druhý PIN od spodu na osmipinovém konektoru vlevo. :roll:
Mám recht?

Autor:  Bendy&Macíček [ 05 pro 2005 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím to na čísla PINů, ale na rádiu máš dva zdroje, jenen je stálý na pamět radia a čas a druhý je na provou, tak bych to napojil na nej. Já jsm si rádio zapojoval sám aby hrálo i bez klíčku a tak sem si s tím vyhrával a nestaral jsem se o čísla PINů :-( u mě to byla metoda pokus omyl :-)

Autor:  PH [ 05 pro 2005 14:33 ]
Předmět příspěvku: 

staly proud je na ISO konektoru tusim zluty a proud po zapalovani je cerveny (nebo cerny, ted nevim - jedno je zem, druhe stava)
Na vetsine je to i napsane na jednotlivych kabelech. "Memory" na stalem "+" na proudu po otoceni klickem a "ground" na kostre.

Zapojit radio tak, aby hralo i bez klicku je naprosta banalita, staci dat "memory" a "+" dohromady a zapojit na staly proud

Autor:  Bendy&Macíček [ 05 pro 2005 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

tak to mi nešlo, musel jsem tam udelat preklenutí, když jsem dal Memory na stalej tak to nedrželo pamět, ale bynalita to byla, jen jsem tam nemel konektor a tak jsem si musel všechno najít repra no všechno...

Autor:  PH [ 05 pro 2005 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

to je divny... Memory prece na stalym byt musi, aby tam sel proud porad a nevymazala se pamet... :shock:

Ja to u posledniho Esca mel celkem jednoduchy, kabliky naskladany v cokolade, stacilo jen prehazet do ISo konektoru. Se ISO na hole kabely (nejlip neoriginalni) je strasna drbacka. Nastesti vetsina aut uz je tam ma z vyroby (pokud ne rovnou ISO nebo jiny konektor) a da se to skladat podle barev

Autor:  Bendy&Macíček [ 05 pro 2005 14:57 ]
Předmět příspěvku: 

nevím ted z hlavy, ale opravdu to neslo jen spojenim dvou kabliku, ale musel jsem to zapojit klasicky a jeden z nich překlenout a pokud se nemýlím byl to + na memory? fakt nevím z hlavy, ale to je jedno hraje to jak sem chtěl :-)

Autor:  PH [ 05 pro 2005 15:05 ]
Předmět příspěvku: 

"memory" je staly proud a "+" proud po otoceni klickem

Autor:  Bendy&Macíček [ 05 pro 2005 15:08 ]
Předmět příspěvku: 

já vím tak to bylo obráceně z memory to natáhnout jeste na + a už vím ono když sem nenatáhnul nic k memory tak to po vypnutí klíčku to ztratilo paměť

Autor:  PH [ 05 pro 2005 15:18 ]
Předmět příspěvku: 

vzdyt rikam... z ISO konektoru spojit "+" a "memory" a spolecne to zapojit na staly proud. :wink:

Autor:  Bendy&Macíček [ 05 pro 2005 15:23 ]
Předmět příspěvku: 

aha tak to jsme si asi nerozuměli . ja bral stalý proud jako + z klíčku .... promiň

Autor:  PH [ 05 pro 2005 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

njn... tak to je pak logicky, ze kdyz vypnes klicek, tak je radio uplne bez stavy... takze nejenze nehraje, ale jeste k tomu se kompletne vymaze pamet :-D

Autor:  Návštěvník [ 05 pro 2005 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

já takhle spojil spínané a stálé a za pár dnů stání už jsem nenastartoval :?
A už se to stalo i známému. Tak jsme hold udělali spínané přes vypínač :P

Autor:  PH [ 06 pro 2005 01:02 ]
Předmět příspěvku: 

ja jsem to praktikoval jeste ve skodovce a bez problemu i kdyz baterka uz mela namale. Hlavne to radio nesmis zapomenout vypinat. Ted to mam zapojene originalne a proste jen otocim klickem a o nic dalsiho se nestaram (mam stareho smejda bez odnimatelneho panelu)

Autor:  Karel [ 06 pro 2005 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
vzdyt rikam... z ISO konektoru spojit "+" a "memory" a spolecne to zapojit na staly proud. :wink:

Takhle prece nemuzete vymlatit baterku??Vzdyt to ma minimalni odber.

Autor:  Návštěvník [ 06 pro 2005 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

taky to nechápu :( ale nebyl jsem sám. Asi vada na přístroji

Autor:  vašík [ 06 pro 2005 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

Anténu s zesilovačem mám v druhém autě favorit zapojenou na přímo kontrolka pořád svití rádio jde postit i bez zapnutého zapalování.V letních měsících to je bez problému.V zimě musím dvakrát nabíjet.Auto nestíhá.Předělávat to nebubu neb dosluhuje.

Autor:  Toko [ 06 pro 2005 22:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: anténa se zesilovačem

gerbil píše:
... Podle rozkreslení těch konektorů vzadu na rádiu by to měl být PIN A7 (na druhém schématu je to jako B7). Prostě: druhý PIN od spodu na osmipinovém konektoru vlevo. :roll:
Mám recht?

Ano, je to napájení anténního zesilovače. Rádia mívají toto spínané napájení.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/