fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 lis 2024 23:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ukostření ?
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 15:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 kvě 2004 11:53
Příspěvky: 53
Bydliště: Chomutov
Ukostření ? V kufru kde je to nejlepší ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 15:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Uchycení nárazníku...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 16:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
nejlepsi asi pod sroub bezpecnostniho pasu pod zadnima sedackama ..... ja to mam ukostreny u tlumice a nebo jak pise Poklop, tak ten sroub u narazniku.

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 16:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Někomu se to zdá neusporný, ale já tahám - od zesilovačů vodičem CYA až k baterce.Je to lepší, protože vodič co jde od kostry k baterce by mohl při velikejch výkonech dělat problémy a většinou se mi ho nechce měnit, tak to tahám zvlášť.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 17:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
vodic od kostry k baterce mam 50qmm a dylka je asi 25cm takze tam problem nevidim :lol:

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 19:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Já teda 50 neměl, dokud jsem jí tam nedal a ve Feliciích do kterejch jsem dělal repro taky tuším není. Nejsem si jistej, ale přez karoserii možná budou větší ubytky, možná větší přechodový odpory. No nevím, prostě to tak tahám, protože mi to příjde jako kvalitnější způsob dodávky proudu. Je ale fakt, že je to o dost nákladnější.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 21:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
ono kdyz tahnes 2x50qmm a 1x35qmm tak uz docela resis problem s mistem.

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 21:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Musím uznat, že to je fakt. Já mám 2 X 50 a měl jsem s tím problémy. To bych pak asi taky řešil ukostřením v kufru.

Jinak je pravda, že do kabelu by se mohlo zbytečně moc indukovat a ta karoserie je obrovsky mnozstvi zeleza takze se tam ty proudy nejak vyrusej.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 23:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Já si zas myslím, že nejčistější a nejspolehlivější je co píše nicus, tedy táhnout napájení i kostru sólo kabelama přímo od zdroje s nejmenší impedancí a tím je tedy baterka. Tohle je obecný pravidlo, zvlášť pokud jde o napájení audia, i když autozesíky by neměly být tolik náchylný na rušení a zvlnění v napájení. Přeci jenom přes karosérii se vrací různý proudy od spotřebičů v autě a všelijak to bude interferovat a ovlivňovat se - ale ve výsledku to asi nebude významný. Beru to čistě z mýho pohledu, tedy okem elektronika.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 14:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 kvě 2004 11:53
Příspěvky: 53
Bydliště: Chomutov
Oki díky všem !


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz