fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 13 kvě 2024 04:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2008 17:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
poslal jsi odkaz jen na obrázek..z toho se težko dají vyčíst parametry, počet kanálů...
např. pokud by to mělo 4 kanály, tak bych ty 2 kousky dal každý na jeden kanál a sub na ty další dva pokud se dají zapojit do můstku :-) (předpokládám, že by měly všechny kanály stejný výkon a že pro sub by bylo potřeba větší výkon než pro ty ostatní 2 reproduktory - např. sub 200W a 2x100W)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2008 22:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2006 09:13
Příspěvky: 829
Bydliště: Hradec Králové
No,z obrázku je víc než patrný,že je to dvoukanál. Tudíž na to můžeš připojit 2xrepro,NEBO 1xsw. Obojí najednou na to nezapojíš. Od rádia musíš natáhnout signálový káble-cinche(vstupy jsou na druhý straně zesiku,než je na fotce). Jinak signálový kebely maj většinou u sebe i REM,takže je zbytečný to tahat zvlášť.
Jen aby jsi věděl,o čem je řeč. Klidně ti stačej tyhle obyč: http://www.corner.cz/detail.php?id=395

_________________
Ford Fiesta, 2012, 1,25 60kW
ex:Mondeo mk3,2001,Ghia, 1,8 92kW
ex: Escort 1,8 16V Zetec 85Kw


"dokud nás STK nerozdělí"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 11:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Kabely mam, to neni problém. Ale zmátlo mě to, že je tam jen jeden vstup: http://fordici.wz.cz/inzer/zes.JPG
Ten výstup, co je vedle bude teda na sub?
Takže "speakers" http://fordici.wz.cz/inzer/zes2.JPG připojim přímo na repro a výše uvedenej vstup půjde rovnou z rádia?

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 13:12 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
ne ... LINE OUT neni vystup na sub ... to je jen vystup na pripadny pripojeni dalsiho zesiku se stejnym signalem jako jsi privedl do tohodle zesiku. Tento zesik je zkratka jen jak je vyse popsano bud na pripojeni jednoho paru reproduktoru (libovolnych 2 kusu repro nebo pres pripadnou odpovidajici vyhybku jakykoliv pocet komponentnich repro) nebo muzes pripojit jeden reproduktor pres mustek s vetsim vykonem. No a tomu odpovida i to ze ma ten zesik jen jeden vstup (stereo)
BlueWolf píše:
Takže "speakers" http://fordici.wz.cz/inzer/zes2.JPG připojim přímo na repro a výše uvedenej vstup půjde rovnou z rádia?

ANO

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 15:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
jak psal Hnata - z LINE OUT leze naprosto stejný signál (i se stejnou úrovní - nezesílený) jako z těch cinch výstupů na autorádiu... :-)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 15:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Takže jestli to dobře chapu, přivedu na LINE IN signál z radia a na SPEAKERS píchnu repro. Pokud bych chtěl ale místo repra připojit sub, zapojim ho místo jednoho výstupu na repro (např. na levý repro)?

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 16:06 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
to by samozrejme slo ale vyslednej efekt by byl hodne nemuzikalni pac z praveho reproduktoru by ti sla prava strana zvuku a subwoofer by reagoval jen na leve strane zvuku (ve stereo systemu) ... proto se dava subwoofer v tomhle pripade do mustku a nebo se musi zesik vyuzit jen na mono signal ale nepochopil bych takovou logiku v tomhle pripade.

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 18:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Dejme tomu, že bych teda chtěl zesík využít pouze pro subwoofer. Jak ho teda zapojim do můstku?

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 18:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Dejme tomu, že bych teda chtěl zesík využít pouze pro subwoofer. Jak ho teda zapojim do můstku?

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 19:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
připojíš ho mezi svorky + a - "bridge mode" (můstkový mód) ;)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2008 09:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Super, už to chápu. :oops: Moc dík za rady a trpělivost. :wink:

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2008 23:46 
Offline
Forďák

Registrován: 12 čer 2008 01:45
Příspěvky: 64
Bydliště: Brno
Zdarec. Potřeboval bych mensi radu,nebo alespon nejake smysluplne predani zkusenosti. Vlastnim esco mk4....mno a chci dopredu vymyslet nejaky repra. Jsou tam ty origo uchyty ,ktery se me ale nelibi,netvori totiz zadnou ozvucnici. Jelikoz mam v plate kompa magnat 16cm,chtel bych je vymenit za ovaly a dopredu soupnout ty magnaty.
Myslite ze bude snazsi vymyslet nejakou ozvucnici do origo mista u noh , nebo radsi nejak nabastlit neco jako se dela u novejsech escortu?? Nejradsi bych chtel mit doorboardy, ale zae takovej pracant nejsem a myslim ze by byly celkem drahy dybych je nechal delat.....Prosim prosim o radu, pac mam tedkom chripku tak bych mohl kutit pekne doma v teple.-)

_________________
pičoviny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2008 23:46 
Offline
Forďák

Registrován: 12 čer 2008 01:45
Příspěvky: 64
Bydliště: Brno
Zdarec. Potřeboval bych mensi radu,nebo alespon nejake smysluplne predani zkusenosti. Vlastnim esco mk4....mno a chci dopredu vymyslet nejaky repra. Jsou tam ty origo uchyty ,ktery se me ale nelibi,netvori totiz zadnou ozvucnici. Jelikoz mam v plate kompa magnat 16cm,chtel bych je vymenit za ovaly a dopredu soupnout ty magnaty.
Myslite ze bude snazsi vymyslet nejakou ozvucnici do origo mista u noh , nebo radsi nejak nabastlit neco jako se dela u novejsech escortu?? Nejradsi bych chtel mit doorboardy, ale zae takovej pracant nejsem a myslim ze by byly celkem drahy dybych je nechal delat.....Prosim prosim o radu, pac mam tedkom chripku tak bych mohl kutit pekne doma v teple.-)

_________________
pičoviny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Dotaz na hifi
PříspěvekNapsal: 02 říj 2008 18:18 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2008 18:03
Příspěvky: 8
Bydliště: Brno
Zdravim,chci se zeptat: mam mali problem,mam auto hifi od carpoweru,šalinu od sinuslilive,veskere ocka a peumery kablu me odpovidaj,kapacitor 5F,vse je zapojeno od profika a prez to mam problem s volty....baterka ma 12,5V,pri nastartovani ma 14,5V ale kapacitor brečí sotva na 12V....nedej bože abych zapl svetla,to mi napeti spadne na nejakych 11,3V čím to muze byt? predem dik

_________________
Stanley.H


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říj 2008 22:21 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
takhle od boku to sacuju na predimenzovanej kapacitor - nestiha se nabijet ... Popis presne sestavu s vykony a pak napis co znamena podle tebe veskere ocka a peumery kablu me odpovidaj ... zajimal by me trebas prumer kabelu od baterky, jeho delka a hlavne ten vykon sestavy (zesilovacu)

jinak myslim ze vetsim problemem je naucit se psat pac nez jsem to prelouskal tak to zabralo :-) a spojeni šalinu od sinuslilive nechapu do ted :-)

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 08:10 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2008 18:03
Příspěvky: 8
Bydliště: Brno
takze repro-Carpower neoset 165,je to sada (pár) střed,vyska+vyhybka,tuhle sadu tam mam 3x,autoradio ALPINE CDA-9885R,subwoofer Carpower CRB-30HQ ty mam 2ks, hybridní kapacitor 5.0F CAP-50HQ,zesilovace na repro-4-kanálový zesilovač, výkon 4 x 150W RMS Carpower POWER-4/600,na basaky-2-kanálový zesilovač, výkon 2 x 200W RMS Carpower POWER-2/400. Napájecí kabel o průřezu 50 mm2-sinuslive delka od baterky k zesilovacum cca 2m,vim je to dost....k repro mam taky sinus live prumer 20mm2, signalove kable do zesiku mam sinus live,zlacené RCA konektory. kabelove oka mam taky,primo na kabel,zadny elektro z obi....kabely od kapacitpru jak na kostru tak k zesilovacum mam co nejkratci co to jen slo cca 30cm. jinak hybridni kapacitor znamena,ze se muze zatizit vice zesilovaci...z toho vypliva ze na nej mam hozeny oba dva zesilovace. mozna bych splasil i foto,ale nevim jak ji sem dostat...jinak dik za odpoved

_________________
Stanley.H


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 08:20 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak bohuzel muj predpoklad vychazel z toho ze bys mel 5F kapacitor pouzitej trebas jen na jeden malej zesik k basaku ... to by se pak chovalo tak jak jsi popsal ...
U tve sestavy bych se ale k tvrzeni ze je ten kapacitor velkej uz nepriklonil ... Pak uz me napada jen moznost ze by to chtelo jinou baterku - vetsi kapacita, lepsi baterka k muzice, nebo mozna rovnou jednu samostatnou ... ale s tim uz se dostavam do casti ktere uz vubec nerozumim. Jen vim ze pak jeste lidi resili i samotne nabijeni baterie - alternator ci co ... Je jasne ze na jakkoliv nadimenzovane nabijeni od vyrobce auta si nemuzu dat jakoukoliv baterku. Zkousel jsi zjistit jestli mas v pohode dobijeni baterky? To klesani napeti proste podle me musi byt zapricineno nekde tim nedostatkem zdrojove energie ...

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 13:15 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2008 18:03
Příspěvky: 8
Bydliště: Brno
No baterku skusim esce jinou,popripade novou,ale kdyz to pustim naplno (radio) tak baterka dobiji dobre,na voltmetru me to nepadne pod 14V,ale na kapacitoru breci 11V....

_________________
Stanley.H


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 13:59 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak to je divny ... pokud pred baterkou je 14 a za baterkou 11 tak je neco spatne :-) Zkusil bych si pujcit od nekoho jinou baterku (nez vyhodis žetony za novou) - mozna rovnou zkus nekoho s gelovou baterkou ... pak bych jeste vyzkousel osadit mensi kapacitor a nebo dva male misto jednoho velkeho pro vsechny zesiky ... Taky bych zvazil celou sestavu ... proc napriklad zivit kapacitorem zesik na kterym jsou reproduktory komponentni na stredni a vyssi pasma. Uplne bych se kapacitoru mozna zbavil a dal jeden (mensi) jen na zesik pro subwoofery. To ze je na nem napeti jen 11V je jasna znamka toho ze se nenabiji ... Me se v aute v pohode uzivil 1F kapacitor - krasne celou dobu nabitej a kdyz si oba subwoofery rekli o vic stavy tak se rychle vyzdimal a zase rychle nabil ... 1F mi v pohode stacil a 2F uz bych tehdy ani nevolil.

edit: abych to konkretizoval - me ten 1F kapacitor jistil zesik ktery zivil subwoofery 2x 25OW RMS ... takze vidis ze kapacitor 5F je pro tvou sestavu asi spatna volba - a navic bych ho urcite nedaval na zesik kde jsou stredni pasma a vejsky

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 15:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 12:20
Příspěvky: 75
Bydliště: Brno
stanley.H píše:
Napájecí kabel o průřezu 50 mm2-sinuslive delka od baterky k zesilovacum cca 2m,vim je to dost.... kabely od kapacitpru jak na kostru tak k zesilovacum mam co nejkratci co to jen slo cca 30cm.


Chápu to dobře tak, že "-" kapacitoru mas ukostřený někde jinde než baterku? Pokud ano, tohle může být to místo kde se těch pár voltů v klidu ztratí. V kombinaci s těma světlama mi to vychází na blbě ukostřený "-" u baterky.

_________________
Obrázek Ford Focus 2.0i :: 130 PS :: Magnum grey


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz