fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 13 kvě 2024 08:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 15:46 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
to by tam bylo trvale nizke napeti ... to jsem si taky zazil (kostra na MKVII je nejlepsi na sroubu uchyceni narazniku :) )
ovsem kdyz tam ma nejdriv normalni napeti a pak mu klesne a uz se nevrati tak mi to spis prijde jako ten kapacitor ktery je predimenzovany

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 16:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2008 18:03
Příspěvky: 8
Bydliště: Brno
A jak jinak bych to mel udelat? Kdyz mam baterku v predu auta a kapacitor v kufru co nejbliz zesikum......baterka je ukostrena do kastle-klasika...a kapacitor mam taky do kastle ale v zadu auta

_________________
Stanley.H


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 16:34 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
no Medved09 chtel asi rict ze muze byt spatna kostra - jako ze tam neni plny kontakt v ukostreni a vznika tam ztrata (jako napriklad tehdy u mne - dostala se mi pod sroub spina a az po vycisteni, obrouseni na plech a potreni kontaktolem to fungovalo) ... ale jak rikam - to by bylo napeti nizke porad kdyby to byla tato chyba

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 16:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2008 18:03
Příspěvky: 8
Bydliště: Brno
nevim no,proste sem se na ten kap informoval a e bylo me receno ze je delanej na vice zatizeni,tim bylo mysleno 2 a vice zesilovacu,protoze je hybridni....no a na ty repro mam zesik protoze sou dvou civkovi cca 210W rms jeden a kdyz tam sou 4ks+4ks 100W vysek tak proto,jinak by to radio nedalo

_________________
Stanley.H


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 19:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 12:20
Příspěvky: 75
Bydliště: Brno
stanley.H píše:
A jak jinak bych to mel udelat?


Předpokládám, že "+" máš přivedený tou 50mm2 rovnou od baterky, tak bych se dalším drátem vrátil..

Ale můžeš to
1. Otestovat: Vypadá to, že voltmetr máš, tak sežeň dlouhý dráty a změř za běhu motoru napětí mezi "-" na baterii a "-" na kapacitoru (všechno nech zapojený tak jak máš) pokud tam bude to napětí co ti chybí je problém v kostře. Můžeš to zkusit i pro "+" póly.
2. Vyzkoušet: vem nějakej tlustej drát a propoj "-" kapacitoru až na "-" u baterky, a změř napětí na kapacitoru.

_________________
Obrázek Ford Focus 2.0i :: 130 PS :: Magnum grey


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 20:14 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
uz k tomu nemam co rict - jen bych se opakoval - stale trvam na tom co jsem napsal ... muzes to vyzkouset nebo nemusis - to uz je na tobe.

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 20:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 12:20
Příspěvky: 75
Bydliště: Brno
Hnata: nejsme ve při :wink:
Tak mě napadá, jestli náhodou 5F kapacitor nemá větší kapacitu než horší baterka, že :D

_________________
Obrázek Ford Focus 2.0i :: 130 PS :: Magnum grey


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2008 20:54 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
to nebylo na tebe :) to patrilo stanleymu abych naznacil ze uz jsem vycerpal me napady :)

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2008 17:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
Medved09 píše:
stanley.H píše:
A jak jinak bych to mel udelat?


Předpokládám, že "+" máš přivedený tou 50mm2 rovnou od baterky, tak bych se dalším drátem vrátil..

Ale můžeš to
1. Otestovat: Vypadá to, že voltmetr máš, tak sežeň dlouhý dráty a změř za běhu motoru napětí mezi "-" na baterii a "-" na kapacitoru (všechno nech zapojený tak jak máš) pokud tam bude to napětí co ti chybí je problém v kostře. Můžeš to zkusit i pro "+" póly.
2. Vyzkoušet: vem nějakej tlustej drát a propoj "-" kapacitoru až na "-" u baterky, a změř napětí na kapacitoru.

jj...taky by se teoreticky mohlo stát, že je někde ten přívodný kabel přerušený a jen se ty dva vzniklé kusy dotýkají nebo je částečně přerušený (v obou těchto případech bys naměřil napětí mezi těmi "+" póly)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2008 21:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Tak pánové, všem co mi poradili moc děkuju. Nastudoval jsem hafo materiálu a výsledek se dnes dostavil. ;-)
http://www.fordici.wz.cz/auta/cougar/up ... C00510.JPG

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2008 21:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
nooooo vidiš!!! :D

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008 10:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Jo, ale tý práce co to dalo. Nastudovat co je co, co se kam dává, kudy kabely, jak nastavit zesík... Ale stojí to za to. :wink:
Jinak, pro začátečníky jako jsem já, návod (vč. fotek) na zapojení a nastavení je tradyčně na mym webu.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Naposledy upravil BlueWolf dne 15 říj 2008 10:42, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008 18:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
tak to si zasloužíš pochvalu o to víc! ;) já se v elektrice jakš takš vyznám, ale po mechanické stránce to je už horší - když mám něco dělat, tak si vždycky představuju co a jak udělám a jak mi to pěkně pujde ale v realitě se pak často bojím, abych to nezku***l navíc když na to nemám nářadí a odborný dohled... :-D

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 10:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Když si s něčím nevím rady, tak žhavim dráty kámošovi (automechanik). Ale z 99% na to přijdu sám, ikdyž to trvá.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: kabeláž
PříspěvekNapsal: 10 lis 2008 23:03 
Offline
Nováček

Registrován: 12 říj 2008 22:13
Příspěvky: 8
Bydliště: Hradec Králové
při výměna rádia a reproduktorů místo těch origoš...doporučuje se vyměnit i kabeláž nebo může zůstat původní?

_________________
Escort rv 96 1.6 16V kombajn


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kabeláž
PříspěvekNapsal: 10 lis 2008 23:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
kratas1988 píše:
při výměna rádia a reproduktorů místo těch origoš...doporučuje se vyměnit i kabeláž nebo může zůstat původní?


Jestli menis jen kus za kus bez zesilovace napr. Tak ano staci. Repro bych mozna dal silnejsi nez je reseno seriove ale i ta serie staci protoze pres radio bez zesu nehonis nejake extra vykony.

Kdyz ti radio zacne pobliakvat napriklad pri vetsi hlasitosti a basech tak tzn ze mas slebej prurez vodice(dratu) potom by jsi musel trosku pritlacit

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009 12:42 
Offline
Nováček

Registrován: 06 lis 2008 19:01
Příspěvky: 3
Bydliště: VELKY KRTIS SLOVAKIA
ahojte potreboval by som pomoc...ma urobenu dost dobru hudbu v aute..... cize v predo dvojpasmove.... vzadu 3 pasmove a 4 kanalovy zosilovacc....a k tomu este aktivny subwofer je to spolu vsetko spojene s tienenymi kablovymi setmi.......a mam taky problem ze mi to šuští a brumí...kde moze byt chyba???

_________________
FORD FIESTA 1,26 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009 13:06 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
asi to nebude tak "dost dobra hudba" :-)
tam muze byt spousta problemu - pocinaje nedostatecne odstinenymi signalovymi kabely, nebo trebas spatnym vedenim zdrojovych kabelu, popripade nejake spatne spoje, nebo i v radiu muze byt chyba, .... zacal bych tim stinovanim a proverenim vedeni kabelu

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009 13:09 
Offline
Nováček

Registrován: 06 lis 2008 19:01
Příspěvky: 3
Bydliště: VELKY KRTIS SLOVAKIA
stiovani kablov je kvalitne...... su tam 3 signalove kable vedene odedelene od napajacich kablov...takze tomu ja neverim ze to bude se stinovanim

_________________
FORD FIESTA 1,26 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009 19:24 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2009 00:13
Příspěvky: 11
Bydliště: Ústí nad Labem
Jaké máš autorádio? A mění se to s otáčkama ty zvuky? Co je to za zesilovač, trošku se rozepiš co máš..

_________________
ICQ 430220619
www.northautohifi.cz - to nejlepší pro vaše uši..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz